MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 8 FirstFirst ... 45678
Results 176 to 198 of 198
  1. #176
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    koeman en koeman gaan ajax kampioen maken :mrgreen:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  2. #177
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    geloof je zelf. PSV; Eenmaal per jaar kampioen! Dit jaar weer.


    op de vot dermit

  3. #178
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    VAN AJAX NAAR FEYENOORD

    Eddy Pieters Graafland 1958
    Henk Groot 1963
    Theo van Duivenbode 1969
    René Notten 1977
    Johan Cruijff 1983
    Arnold Scholten 1989
    John van Loen 1992
    Angelos Charisteas 2006

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #179
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Er staat heel wat te gebeuren deze week,ik heb vernomen dat ze echt de knip willen gaan trekken en 3 of 4 spelers van het niveau Pizzaro willen halen,.
    en dat geloof jij ? :roll:

    Ik denk dat dat gaat gebeuren ja,alles wijst iig wel in die richting.
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Er komt iig een goeie spits en een goeie middenvelder van dat niveau,voor de backpositie's ligt de lat misschien iets lager.
    .
    whahahaha altijd mooi om terug te lezen
    Tja....ik had dus echt vertrouwen in Jansen,Bosz,Woerts en Koeman........onterecht blijkt nu.

    Woerts heeft toen zelf gezegd dat er een topper op het middenveld en een topspits gehaald zou worden,ik ga in het vervolg eerst maar eens de discussie aan wat er onder 'top' verstaan wordt........

  5. #180
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    335
    vCash
    126000

    Default

    Vágner Love medisch afgekeurd bij Feyenoord
    Door Michel van velzen
    1 September, 2006

    Vágner Love stond gisteren avond op het punt om zijn contract te tekenen, maar werd op het laatste moment medisch afgekeurd door Feyenoord, daarna trokken ze als nog een spits aan Angelos Charisteas van Ajax.

    Mocht de transfer door gegaan zijn van Vágner Love dan had Feyenoord zo een acht miljoen euro moeten betalen aan CSKA Moskou.


    bron: VoetbalCentraal , Voetbalprimeur , Voetbalmax

  6. #181
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Geloof ik he-le-maal niks van,zoals ik ook al zei,hij zat gisteren op de tribune in Moskou een potje vrouwenvoetbal te bekijken,dus hoe hij dan tegelijkertijd in Rotterdam afgekeurd kan worden is mij een raadsel....
    Ongelofelijk hoe zo'n site toch nog zijn gelijk probeert te halen....zelf vi ging er in mee.....stelletje sukkels.
    Het was mij al vaker opgevallen dat ze bij de vi niet altijd de zaakjes op orde hebben,net zoals bij het ad,ook zo'n onbetrouwbaar zooitje.

  7. #182
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Emmeloord
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    de AD had het anders gister wel goed over gare steas

  8. #183
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Het zou ook wel wat zijn als alles fout hadden......

  9. #184
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Voetbal: Fans Feyenoord vol woede en onbegrip

    ROTTERDAM - Ongeloof, woede en onbegrip. De beleidsmakers van Feyenoord hadden de fans niet meer kunnen kwetsen dan met 'een afdankertje van aartsrivaal Ajax'.


    De massaal toegestroomde aanhang van Feyenoord kwam vrijdag bij de training woorden tekort om zijn ongenoegen over het aankoopbeleid van de Rotterdamse club te uiten. ,,Ongelooflijk hoe ze ons dit hebben kunnen aandoen, een mislukte kankerjood, een vuile Ajacied. Wat moeten wij daarmee. Ik voel me echt genaaid'', verwoordde een van de fans zijn teleurstelling.

    De supporters hadden gerekend op een spits van naam als opvolger van de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuijt, maar tot hun grote ontsteltenis werd het Charisteas. Al vlak na het bekend worden van zijn komst meldden zich donderdagavond vele woedende fans bij De Kuip. Vrijdag stonden ze er in groten getale weer om hun ongenoegen in woord en daad te uiten.

    In brand

    De fans hingen spandoeken met teksten als 'Van den Herik rot op', 'De neus is hier niet welkom' en 'Bloed, zweet en ander beleid' aan de hekken van het trainingsveld. Ook hingen ze foto's van Charisteas met een hoop stront op zijn beeltenis op de pilaren rond het stadion. Een andere aanhanger stak een krant met een grote foto van de Griekse aanvaller in brand. ,,Die jongen kan er eigenlijk niks aan doen'', vond een wat oudere aanhanger. ,,Maar het bestuur moet weg, daarom willen we hier vandaag een daad stellen.''

    De sfeer werd enigszins grimmig toen coach Erwin Koeman zich met zijn selectie richting het trainingsveld begaf. Onder de spreekkoren 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas' en talloze andere verwensingen ging de coach naar het veld. ,,Hoe heb je dit nou kunnen doen'', beet een in Feyenoord-shirt gehulde supporter de trainer toe. ,,We zijn in ons hart gestoken'', zei een andere fan, die demonstratief een mesje liet zien. Ook Pierre van Hooijdonk werd toegeschreeuwd. ,,Dit pik je toch niet, man'', kreeg de aanvaller diverse keren te horen.

    Dilemma

    Na deze ietwat dreigende situatie verscheen er een politiebusje bij De Kuip. De politiemensen agenten zich tussen de aanwezige fans, maar kwamen uiteindelijk niet in actie. Na afloop van de training klampten supporters Koeman en zijn selectie opnieuw aan, maar scheldpartijen bleven nu achterwege. ,,Ik kan de emoties ook wel begrijpen'', gaf Koeman toe. ,,Ik had alleen niet verwacht dat het zo heftig zou zijn. Het was voor ons ook een dilemma, omdat we weten hoe gevoelig de situatie met Ajax ligt. Maar deze beslissing hebben we alleen maar in het belang van Feyenoord genomen. Ik hoop dat de fans dit toch willen inzien.''

    Koeman vreest anders dat Charisteas een weinig warm onthaal wacht als die zich volgende week na zijn interlandverplichtingen met Griekenland in Rotterdam meldt. ,,Ik zal proberen hem op de situatie voor te bereiden. Maar ik hoop vooral dat hij een kans krijgt om hier te spelen. Als de situatie voor hem onwerkbaar wordt, hebben we een groot probleem. Maar iedereen verdient een kans. We willen als ploeg gaan presteren en zonder spits was dat niet gelukt.''

  10. #185
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    beetje zielig om al die hamas er weer bij te betrekken...

    Die gast heeft een paar keer voor ons ingevallen. That's it.

    Teleurstelling => begrijpelijk
    Actie => begrijpelijk

    Maar gooi het meer op falend beleid dan dat hij toevallig anderhalf seizoen bij ons getrained heeft.

    Ook dit nog (van at5-text)


  11. #186
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Dat is misschien zielig in jou ogen maar is ook gewoon een teken van totale wanhoop en frustratie,en is ook indirect aan de directie gericht.
    Ik zou daar dus niet die jongen gaan lopen uitschelden of bedreigen maar dat ze niet blij zijn en hun emoties de vrije loop laten is begrijpelijk......

  12. #187
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    vrije loop... hahaha die is goed...

    Ach, als 'ie er straks een paar in knalt is iedereen het weer vergeten

  13. #188
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    gelijk weer dat toontje.......zo jammer weer.........

    on-topic:

    Hij zal er meer als een paar in moeten knallen om iedereen te doen verstommen,en dan is het nog maar de vraag of hij iedereen 'om' krijgt,er zijn zat supporters die niet één twee drie van gedachte zijn te veranderen.......

  14. #189
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    gelijk weer dat toontje.......zo jammer weer.........

    on-topic:

    Hij zal er meer als een paar in moeten knallen om iedereen te doen verstommen,en dan is het nog maar de vraag of hij iedereen 'om' krijgt,er zijn zat supporters die niet één twee drie van gedachte zijn te veranderen.......
    Wist niet dat je een toontje kon typen...

    maar goed ik bedoelde alleen maar dat ik voorbereide acties zoals posters niet echt "emotie de vrije loop laten gaan" vind....

    on-topic...

    Ja van je 1,2,3 zal het niet gaan, maar ik hoop dat hij iig wel een aantal "om" kan krijgen gewoon omdat ik het hem gun. Hij heeft een prima mentaliteit. Klaagt nooit en werkt hard... Beetje ala Kuyt alleen natuurlijk stuk minder kwaliteit.

  15. #190
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    ik bedoelde alleen maar dat ik voorbereide acties zoals posters niet echt "emotie de vrije loop laten gaan" vind....
    Jij begon anders zelf over de spreekkoren en dan 'hamas' in het bijzonder,dat je dat zielig vond.

    maar ach,ik ben nog steeds pisnijdig en dus heb ik ook nog een beetje last van de bijbehorende lange tenen.......

  16. #191
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    ik bedoelde alleen maar dat ik voorbereide acties zoals posters niet echt "emotie de vrije loop laten gaan" vind....

    Jij begon anders zelf over de spreekkoren en dan 'hamas' in het bijzonder,dat je dat zielig vond.

    maar ach,ik ben nog steeds pisnijdig en dus heb ik ook nog een beetje last van de bijbehorende lange tenen.......
    Daar heb je wel gelijk in. Ik doelde meer op het feit dat het een dag later is en dat er posters waren etc. Daarbij vind ik het hamas gelul en het gesis altijd zielig...

    Maar goed...foutje van mij... excuus (en trek eens schoenen aan met een stalen neus anders blijf ik op die tenen van je trappen )

  17. #192
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Die maat hebben ze nergens........ :roll:

  18. #193
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet eerlijk toegeven,toen ik dit las moest ik lachen.......kon het niet onderdrukken :roll:

    Ajax: GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
    Jorien: 'Ja goedeavond, met Jorien van den Heerik
    Ajax: Goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
    Jorien: Kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop
    Ajax: Shirts of souveniers
    Jorien: Spelers graag
    Ajax: Momentje ik ga u doorverbinden
    Wim Jansen: En Jorien, ... nemen ze op?
    Jorien: Sssssst Wim, er staat een lekker nummertje op (Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen)
    Wim Jansen: Klinkt zeker lekker Jorien, ff downloaden vanavond
    Jorien: Ssst hij gaat nu over
    Van Geel: MET VAN GEEL
    Jorien: Dag meneer van Geel, u spreekt met Jorien van den Heerik
    Van Geel: ................ WIE?
    Jorien: Van den Heerik, van Feyenoord
    Van Geel: ................ FEYEWAT?
    Jorien: Feyenoord, we zitten ook bij jullie in de competitie
    Van Geel: OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
    Jorien: Je moet ook ff naar beneden kijken
    Van Geel: ................ Ik zie niets hoor
    Jorien: Lager ,nog lager
    Van Geel: AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES. ....MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
    Jorien: Wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd ...Cruz Klasnic, Love, Pizzaro...
    Van Geel: OK EN NIEMAND KWAM?
    Jorien: Nee,slap excuus allemaal, ze wilden allemaal nog prijzen pakken. Daarom kwamen ze niet
    Van Geel: DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
    Jorien: Niet schrikken meneer van Geel 4 miljoen
    Van Geel: DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN. HARYSTEAS.
    Jorien: Wauw klinkt goed. Heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten?
    Van Geel: JA DAT KAN HIJ ALLEMAAL....
    Jorien: Ok dan verkocht. Wim ze hebben wat!!!
    Wim Jansen: yess yess yess.
    Van Geel: KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...
    Jorien: Nee dat is goed meneer van Geel. Vraagje: mag ik dan ook een cd-tje van dat wachtmuziekje bij......
    Van Geel: TUURLIJK MAG DAT, JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HET HELE BESTUUR....
    Jorien: Wim we krijgen er een cdtje bij
    Wim Jansen: Yess yess Jorien, wat een topdeal!

  19. #194
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #195
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    LMFAO
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  21. #196
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    hahaha
    afdankertje van ajax moet dirkie kuyt vervangen gaat niet goed daar in rotterdam zuid

  22. #197
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik net terug in Nederland lees ik het verschrikkelijke nieuws dat die Ajax kneus en miskoop van de 1e orde Dirk Kuyt moet gaan vervangen.

    Zijn ze GVD helemaal gek geworden op Zuid :shock: Ajax lacht zich een bult in hun broek, Huntelaar is 10 x beter

  23. #198
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •