MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default Naar Mysteryland gaan?

    Zaterdag is het weer zover het grooste dansfestijn van ID&T vind plaats in de Haarlemmermeer bij Hoofddorp: Mysteryland 2006..
    Normaal uitverkocht maar wegens het twijfelachtige weer nu niet.

    zijn er nog meer forumleden die die kant op gaan?
    ik in iedergeval wel maar als ik naar buiten kijk wordt ik er niet echt (of echt niet) vrolijk van..alhoewel de KNMI 60% kans op regen aangeeft.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    not me...als t nu op bussloo was geweest dan had ik er wel over na gedacht
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    bussloo ziet er niet uit in vergelijking met floriade. wat een schitterend feest terrein is dat.

    voor mij is dat de mooiste locatie van nederland
    dit jaar moet ik helaas afhaken. er gaat niemand mee, en van t weer wordt ik ook niet vrolijk.

    baal er goed van maar het is niet anders

    voor welke area's ga jij erheen?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik zou heel graag gaan maar mijn jongste zoontje wordt zaterdag 2 dus..................... Om nou helemaal verrot tussen de opa'en oma's te gaan zitten leek ons niet zo'n goed idee.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    neem je ze mee kunnen ze naar de bloemetjes kijken daar

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ik heb al kaartjes...had beter het weerbericht ff af kunnen wachten...poncho ligt al klaar!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON
    bussloo ziet er niet uit in vergelijking met floriade. wat een schitterend feest terrein is dat.
    tja maar bussloo is voor ons zelfs op de fiets nog te doen
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    tja Een hoop optredens maar geen écht spectaculaire line-up te meer omdat ik zelf een (hard) techno liefhebber ben maar weinig daarvan op ML.
    Ik was ook naar Awakenings-festival er is eigenlijk niets wat daaran kan tippen. alhoewel..Sonne Mond und Sterne en Nature one.. maar dat is niet echt om de hoek
    Maar op ML denk ik dat ik in ieder geval de 3 uur durende Dave Clarke set ga checken.
    Gizmo draait begin van de middag een Progressive set (progressief beuken waarschijnlijk) en Pavo met een Houseqlassics set aan het begin van de avond. altijd leuk klassiekertjes

    ach ga me wel vermaken 8-)

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso
    tja Een hoop optredens maar geen écht spectaculaire line-up te meer omdat ik zelf een (hard) techno liefhebber ben maar weinig daarvan op ML.
    Ik was ook naar Awakenings-festival er is eigenlijk niets wat daaran kan tippen. alhoewel..Sonne Mond und Sterne en Nature one.. maar dat is niet echt om de hoek
    Maar op ML denk ik dat ik in ieder geval de 3 uur durende Dave Clarke set ga checken.
    Gizmo draait begin van de middag een Progressive set (progressief beuken waarschijnlijk) en Pavo met een Houseqlassics set aan het begin van de avond. altijd leuk klassiekertjes

    ach ga me wel vermaken 8-)
    awakenings was de shit ja! 8-)

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Gratis kaartjes gekregen.. dus ik ga maar ff

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Normaal uitverkocht?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    en hoe was t?
    ik ben zaterdag maar in de panama beland was ook erg gezellig

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    was wel ok gelukkig mooi weer maar had er wat meer van verwacht.
    terrein is ook mega groot dus het lijkt er meer op dat je de avond 4 daagse aan het doen bent dan dat je ergens staat wil je een beetje alles zien.
    Het leukst was nog de Ken je Klassiekers tent, was de kleinste tent die er was,met een barretje waar ze kneiterhard alle houseklassiekertjes draaiden.
    nog een tijdje bij Qdance gestaan maar dat hardstyle is niet helemaal mijn ding.
    Dave clarke als afsluiter in zijn eigen tent was ook wel ok, toen was het 23:00 uur en ging iedereen pleite. ik was met de auto maar hoorde van meerdere mensen dat het een behoorlijk drama was met de taxi om terug te komen.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ik vond het top! Afgezien dat ik de blaren op m'n voeten heb gelopen....Het weer was super, heb geen druppel gezien en zelfs met de blubber viel het mee! Hoe groot het terrein ook is je komt altijd wel bekenden tegen, Fr3ddy ook nog ff gezien! naar huis was een drama, we werden opgehald maar alles was zo'n beetje afgezet waardoor we ruim een uur hebben staan wachten en toen werd het echt wel en beetje fris..verder vond ik het top!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    T was erg gezellig.. goede sfeer, mooie vrouwen.. volgens mij werd er ook nog muziek gedraaid..

    En Phranq nog ff gezien!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Assen
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Dit jaar voor het eerst geweest en het is goed bevallen! vooral galachen om iemand die strak van de pillen :shock: van de Q dance heuvel af kwam suizen en in zijn val nog wat lui mee nam en de hakkers in de thunderdome bus waren ook vermakelijk ....

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by zjoerd
    Dit jaar voor het eerst geweest en het is goed bevallen! vooral galachen om iemand die strak van de pillen :shock: van de Q dance heuvel af kwam suizen en in zijn val nog wat lui mee nam en de hakkers in de thunderdome bus waren ook vermakelijk ....
    hahah ja inderdaad maatje van me smste dat hij in die bus stond. ik dacht al dat hij niet spoorde maar nu wist ik het zeker.
    dus toen zelf ook maar ff in de bus staan hakken

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    Ik vond het top! Afgezien dat ik de blaren op m'n voeten heb gelopen....Het weer was super, heb geen druppel gezien en zelfs met de blubber viel het mee! Hoe groot het terrein ook is je komt altijd wel bekenden tegen, Fr3ddy ook nog ff gezien! naar huis was een drama, we werden opgehald maar alles was zo'n beetje afgezet waardoor we ruim een uur hebben staan wachten en toen werd het echt wel en beetje fris..verder vond ik het top!
    Hey maat, vergeten dat je mij ook nog tegen ben gekomen?

    Het was weer gezellig, geen noemenswaardige incidenten (op zo'n groot bezoekers aantal hou je altijd een aantal kleine opstootjes maar gelukkig niks noemenswaardigs) het weer was weer lekker, heb me weer prima vermaakt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •