MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp alleen niet dat je er een punt van maakt dat je hier in NL geen gratis spullen en entreebewijzen krijgt. Dat is toch geen teken van respect? Dat is net zoiets als "liefde" kopen met cadeautjes.

    Ik zie dat als een verkapte vorm van relatiegeschenken (op de een of andere manier kloppen die bedrijven dan toch weer aan bij de overheid om er iets voor terug te krijgen, bedrijven zijn immers niet de kerstman -> regel 1 :"Het bedrijf is opgericht om geld te verdienen, het genereren van geld"). En relatiegeschenken zijn er niet omdat ze je respecteren maar omdat ze iets van je willen. In jouw geval wordt jij gehuldigd en krijg je korting maar van hun kant kloppen ze gewoon aan bij de overheid cq. ministers cq belangrijke afgevaardigden om hun belangen te behartigen. Geen direct relatiegeschenk maar een verkapte vorm dus. En daarnaast wordt ook nog eens de USA vaderlandsliefde benadrukt, wat belangrijk is voor USA'ers.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen
    Ik begrijp alleen niet dat je er een punt van maakt dat je hier in NL geen gratis spullen en entreebewijzen krijgt. Dat is toch geen teken van respect? Dat is net zoiets als "liefde" kopen met cadeautjes.

    Ik zie dat als een verkapte vorm van relatiegeschenken (op de een of andere manier kloppen die bedrijven dan toch weer aan bij de overheid om er iets voor terug te krijgen, bedrijven zijn immers niet de kerstman -> regel 1 :"Het bedrijf is opgericht om geld te verdienen, het genereren van geld"). En relatiegeschenken zijn er niet omdat ze je respecteren maar omdat ze iets van je willen. In jouw geval wordt jij gehuldigd en krijg je korting maar van hun kant kloppen ze gewoon aan bij de overheid cq. ministers cq belangrijke afgevaardigden om hun belangen te behartigen. Geen direct relatiegeschenk maar een verkapte vorm dus. En daarnaast wordt ook nog eens de USA vaderlandsliefde benadrukt, wat belangrijk is voor USA'ers.
    Sorry dat ik daar dan niet duidelijk in ben geweest. Het gaat niet om gratis dingen, het gaat om de publieke opinie en de houding ten aanzien van de militair. Er staan hier ook borden langs de snelweg met: " Bedrijf x steunt onze troepen!". Of mensen hebben stickers op hun auto (zo'n anti-aids krulletje van lint) met : We support our troops.
    Er zijn veel manieren om dank te betuigen. Een groot bedrijf gaat niet elk individu langs om handen te schudden, die denken: Hoe kan ik iemand die belangrijk voor ons is, een plezier doen?

    Seaworld is een pretpark net zoiets als de Efteling: Als ik een briefje in de bus krijg, met de boodschap: "wij van de Efteling vinden het goed wat jullie doen en daarom nodigen we je uit om met je gezin een onvergetelijke dag te beleven op onze kosten", zou dat wel een plezierige geste zijn, los van of ik zou gaan of niet.
    Het is dus niet zo dat ze het doen om dat ik dan misschien aandelen Efteling ga kopen (als die er al zijn) En de overheid al helemaal niet!
    Eigenlijk hoef ik helemaal niks gratis, maar het gevoel dat je iets extra's voor de samenleving doet en dat ook als zodanig wordt herkend, is gewoon een goed gevoel.
    En dat mis ik wel eens in Nederland. Daar komen ze met van die one-liner dooddoeners: "Je hebt er toch voor gekozen?"
    Hier in Amerika loop je in uniform even snel de MacDonalds binnen en dan zegt een wildvreemde die naast je staat: Thanx, you guys are doin' a great job!

    Dat is wat ik bedoel.

    Zo gaat het in Amerika


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja mentaliteitsverschilletje....
    Maar als je er blij van wordt: Jan Peter was gisteren in Afghanistan en noemde de mannen daar de helden van deze tijd.

    Het kan ook erg tegen je werken. Mannen in Amerika die nog steeds in hun uniform lopen terwijl ze al jaren niet meer in dienst zijn, omdat dat dan de enige manier is dat ze respect krijgen...

    In Nederland hebben we niet echt het gevoel dat we persoonlijk aangevallen worden. Amerikanen hebben echt dat gevoel dat ze bedreigd worden en zijn dan blij dat er mannen (en vrouwen) zijn die hun beschermen. Wij hebben het gevoel dat we alleen andere landen helpen. Dan zie je dat soort dingen toch anders.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook enkele jaren als beroeps mogen dienen bij de krijgsmacht .
    daarvan heb ik 2 x 6 mnd in inzet gebied gezeten.(Lees 2 x bosnië)

    1 keer een behoorlijke spannende 6 maanden de andere keer viel de spanning mee.

    PIGDOG heeft in mijn ogen voor een gedeelte wel gelijk...

    Vaak worden militairen bekritiseerd voor wat ze doen zonder over de juisrte info te beschikken..
    I.p.v. gewaardeerd...

    Tuurlijk werken de meesten bij de krijgsmacht er ook voor het geld, maar toch zou er meer waardering kunnen worden getoond.
    NEt als de terechte waardering voor de stratenmakers,dokters,schilder,bakker, hulpverleners, enz,enz..

    Ik kwam van mijn eertse uitzending terug en werd uitgemaakt voor moordenaar en laffaard ...ook niet echt een teken van waardering toch???

    Al vind ik de manier die je(PIGDOG) nu ervaart wel wat overdreven...

    "nec temere,nec timide"
    OUS!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    ik heb er ook last van er komt nooit iemand naar me toe om te zeggen hoe netejs zijn pc vanmorgen opstarte :-( .......................

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki
    ik heb er ook last van er komt nooit iemand naar me toe om te zeggen hoe netejs zijn pc vanmorgen opstarte :-( .......................
    Tsuki... bedankt jongen voor al je werk!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik vind dat we hier veel te weinig aandacht hebben voor onze jongens in den vreemde en ook voor onze veteranen.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    zo Pigdog,dat doe je lekker daar in Amerika,bij welk onderdeel zit je als ik vragen mag.

    Dit is mijn laatste jaar Havo,en ga waarschijnlijk naar het Korps mariniers.
    Face your fears, Live your dreams.


  9. #34
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    als je door de keuring komt uiteraard

    dit valt nog niet mee heb ik uit ervaringen van 2 vrienden begrepen zij waren zeer goed getraind maar door een oog en rug afwijking

    kwamen zij niet in aanmerking voor een opleiding tot marinier.
    zei hadden zelf hier geen weet van

    @ontopic.. pigdog ik begrijp je verhaal maar ik denk dat het verschil in "patriotisme" tussen Amerika en Nederland een wereld van verschil is.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt helden in het leger, en je hebt dikke stront in het leger, voornamelijk in het amerikaanse leger, maar die is ook het grootste, hoe groter hoe meer stront [/img]

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt helden in het leger, en je hebt dikke stront in het leger, voornamelijk in het amerikaanse leger, maar die is ook het grootste, hoe groter hoe meer stront [/img]

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog
    Quote Originally Posted by Tsuki
    ik heb er ook last van er komt nooit iemand naar me toe om te zeggen hoe netejs zijn pc vanmorgen opstarte :-( .......................
    Tsuki... bedankt jongen voor al je werk!!!!
    bedankt man, voelde echt goed om te horen ..........................

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    de echte helden zijn imo de mensen die een ander proberen te helpen, of dit nu in de krijgsmacht is, voor een hulpinstantie of iets anders. Ik zal niet ontkennen dat de grote namen in de geschiedenis zijn ontstaan door oorlog, maar vergeet niet dat er mensen zijn gestorven voor hun geloof, vertrouwen en hoop! Niet alleen militairen en artsen, maar ook in het thuisfront, denk hierbij aan alleenstaande ouders die iedere dag moeten vechten om de eindjes aan elkaar te knopen, de mensen die moeten vluchten omdat zij hun eigen leven niet zeker zijn! Hulde ook voor hen!!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki
    Quote Originally Posted by the underdog
    Quote Originally Posted by Tsuki
    ik heb er ook last van er komt nooit iemand naar me toe om te zeggen hoe netejs zijn pc vanmorgen opstarte :-( .......................
    Tsuki... bedankt jongen voor al je werk!!!!
    bedankt man, voelde echt goed om te horen ..........................
    Had ik al gezegd dat ik trots op je was, Tsuki?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  15. #40
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by musashi
    zo Pigdog,dat doe je lekker daar in Amerika,bij welk onderdeel zit je als ik vragen mag.

    Dit is mijn laatste jaar Havo,en ga waarschijnlijk naar het Korps mariniers.
    Ik ben explosievenruimer. Ik heb in 2003/ 2004 in Irak gezeten met het korps mariniers, en daar hebben ze niet zo'n goede indruk op me gemaakt. Als ik een zoon zou hebben die goed fit was en graag in een gevechtsfunctie zou willen dienen, zou ik hem op dit moment de commandotroepen aanraden, dat vind ik een proffesionelere club dan de mariniers.
    Maar jij bent mijn zoon niet en je moet het lekker zelf weten.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Tsja mentaliteitsverschilletje....
    Maar als je er blij van wordt: Jan Peter was gisteren in Afghanistan en noemde de mannen daar de helden van deze tijd.

    Het kan ook erg tegen je werken. Mannen in Amerika die nog steeds in hun uniform lopen terwijl ze al jaren niet meer in dienst zijn, omdat dat dan de enige manier is dat ze respect krijgen...

    In Nederland hebben we niet echt het gevoel dat we persoonlijk aangevallen worden. Amerikanen hebben echt dat gevoel dat ze bedreigd worden en zijn dan blij dat er mannen (en vrouwen) zijn die hun beschermen. Wij hebben het gevoel dat we alleen andere landen helpen. Dan zie je dat soort dingen toch anders.
    Ik word daar niet blij van. Jan Peter komt even met een heli en heeft dan een speech van 10 minuten (trots, trots en goed bezig), borrelt even na, en vertrekt weer.
    Wat ik wil is juist dat het Nederlandse volk zelf eens wat meer om zijn eigen mensen geeft. Wat je zegt klopt helemaal, Er lopen hier veel ouderen rond met een petje (vietnam veteran, of zo) op hun kop. En dat is misschien in onze ogen niet goed. Maar die mensen worden daardoor gerespecteerd. So what?

    In Nederland heb je in Utrecht naast het AZU het CMH (militair hospitaal) Daar heb je een afdeling psychiatrie, waar de (ex-) militairen terecht komen met psychische schade. Dat is een druk bezochte afdeling. En er wordt niet veel over gepraat, want wie zegt nu dat hij bij de psychiater loopt? Ik denk dat het merendeel van de gevallen bestaat uit mensen, die in den vreemde iets ergs hebben meegemaakt, en dan thuis verkeerd opgevangen zijn.
    Ik denk dat een militair, die bijvoorbeeld in Srebenica was, en bij elk feestje door een lambal te horen krijgt dat hij er zelf voor gekozen heeft en eigenlijk een kindermoordenaar is, op een gegeven moment knakt.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog
    Al vind ik de manier die je(PIGDOG) nu ervaart wel wat overdreven...

    "nec temere,nec timide"
    OUS!!!
    Ik vind dat zelf ook! Ik sta soms versteld hier.
    Maar het verschil is zo groot, en daar wou ik wat van zeggen.

    Wij hebben op onze afdeling een gepensioneerd mannetje rondlopen die nog een oude rode baret heeft. Heeft in Indonesië en Korea gediend. Is al over de 70 en springt nog steeds uit een perfect werkend vliegtuig. Wij leren veel van hem, en zijn blij als hij er is. Zijn ervaringen worden door ons nog steeds gebruikt, en hij voelt zich gewaardeerd en gerespecteerd.
    Ik wou dat in Nederland een beetje meer aandacht en warmte voor dat soort mensen zou bestaan.

    Ous


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog
    Quote Originally Posted by Tsuki
    Quote Originally Posted by the underdog
    Quote Originally Posted by Tsuki
    ik heb er ook last van er komt nooit iemand naar me toe om te zeggen hoe netejs zijn pc vanmorgen opstarte :-( .......................
    Tsuki... bedankt jongen voor al je werk!!!!
    bedankt man, voelde echt goed om te horen ..........................
    Had ik al gezegd dat ik trots op je was, Tsuki?
    nee nog niet en mijn gevoel zegt dat je dat ook niet wil zeggen ;-)

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog
    Quote Originally Posted by the underdog
    Al vind ik de manier die je(PIGDOG) nu ervaart wel wat overdreven...

    "nec temere,nec timide"
    OUS!!!
    Ik vind dat zelf ook! Ik sta soms versteld hier.
    Maar het verschil is zo groot, en daar wou ik wat van zeggen.

    Wij hebben op onze afdeling een gepensioneerd mannetje rondlopen die nog een oude rode baret heeft. Heeft in Indonesië en Korea gediend. Is al over de 70 en springt nog steeds uit een perfect werkend vliegtuig. Wij leren veel van hem, en zijn blij als hij er is. Zijn ervaringen worden door ons nog steeds gebruikt, en hij voelt zich gewaardeerd en gerespecteerd.
    Ik wou dat in Nederland een beetje meer aandacht en warmte voor dat soort mensen zou bestaan.

    Ous
    ik neem dus aan dat je luchtmobiel bent?

    What am I? Flypaper for freaks?!


  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    let nu eens op randy explosievenopruimingsdienst

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Highline
    let nu eens op randy explosievenopruimingsdienst
    owh ja! LOL

    What am I? Flypaper for freaks?!


  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat we verdomd weinig respect hoeven te tonen na alle verhalen over verkrachte en aangerande dames die in de marine zitten/zaten.

    'Ook verkrachtingen op fregat marine'
    DEN HAAG - Op het marinefregat Tjerk Hiddes zijn vrouwelijke matrozen niet alleen aangerand, maar ook verkracht. Dat zegt de 20-jarige Anja in het blad Oplinie van de militaire vakbond AFMP.


    De vrouw - in Oplinie heeft ze het pseudoniem Anja - begon in januari 2004 op 18-jarige leeftijd op de Tjerk Hiddes. Al snel bleek dat sommige mannen aan boord het kennelijk heel normaal vonden om geregeld, met een man of vijftien, de slaapvertrekken van de vrouwen binnen te dringen. De mannen kropen dan bij de vrouwen in bed en betastten ze. Seks onder de ongeveer 180 manschappen leek de normaalste zaak van de wereld.

    In Oplinie vertelt ze over een vrouw die tijdens verblijf van de Tjerk Hiddes in een haven dronken werd en door een korporaal naar haar kamer werd gebracht. De korporaal verkrachtte de vrouw toen zij in slaap gevalllen was, aldus Anja.

    Veel vrouwen deden geen aangifte van de aanrandingen en verkrachtingen uit vrees dat hun zogeheten takenboek dan niet zou worden afgetekend. Naar eigen zeggen deed Anja uiteindelijk aangifte van aanranding door een matroos; haar takenboek werd daarop niet afgetekend.

    In september 2004 vertrok de Tjerk Hiddes vanuit thuishaven Den Helder naar de wateren rond het Arabisch schiereiland om mee te doen aan de internationale jacht op terroristen, de operatie Enduring Freedom. Op die vier maanden durende reis lopen de zaken pas echt uit de hand. De vrouwen kunnen nergens heen.




    In Oplinie zegt ze daarover: „Ik ben meerdere malen bij de commandant geweest om te vertellen wat er met mij en anderen gebeurde. Hij heeft nergens op ingegrepen en deed het af met 'het zijn geintjes van de jongens'. Als je een gewone baan hebt en dit soort dingen gebeuren dan, kan je nog naar huis. Ik kon helemaal nergens heen en moest iedere dag opnieuw 'vechten' tegen de cultuur op de Tjerk Hiddes.�

    Bij terugkomst in Den Helder doet Anja haar verhaal bij de vertrouwenspersoon, daarna doet ze aangifte bij de marechaussee. Als Anja zich weer meldt op de Tjerk Hiddes, blijkt iedereen van haar aangifte te weten. Ze trekt die daarna in, maar het wordt er voor haar niet beter op. De commandant van het schip doet volgens Anja niets.

    De Tweede Kamer is geschokt over de donderdag naar buiten gekomen verhalen over wangedrag op het marinefregat Tjerk Hiddes. Het zou gaan om aanranding, verkrachting, druggebruik, drankmisbruik en machtsmisbruik.

    Volgens de PvdA in de Tweede Kamer vormen de verhalen over de Tjerk Hiddes nog maar het topje van de ijsberg. PvdA-Kamerlid Eijsink zei donderdag al langer op de hoogte te zijn van gevallen van seksuele intimidatie. Defensie spreekt zelf over enige tientallen per jaar.

    Eijsink is boos over de manier waarop staatssecretaris Van der Knaap en minister Kamp van Defensie met de zaken omgaan. Het onderzoek dat Defensie dinsdag aankondigde, komt volgens haar te laat. Ze noemt het schandalig dat het meldpunt ongewenst gedrag bij Defensie vorig jaar is gesloten. Volgens Defensie werd dat nummer nooit gebeld en is het vervangen door een uitgebreid netwerk van vertrouwenspersonen.

    Van der Knaap zei in het televisieprogramma Netwerk dat hij afgelopen maandag voor het eerst van de zaak heeft gehoord. „Dit kan niet waar wezen, was mijn eerste reactie.� Als uit het onderzoek blijkt dat op het fregat seksuele intimidatie heeft plaatsgevonden, worden volgens Van der Knaap alle betrokkenen ontslagen. „Een leidinggevende die misbruik maakt van zijn positie, daar is maar een antwoord op. Daar is het gat van de deur. Weg.� De staatssecretaris heeft geen aanwijzingen dat het gaat om „het topje van de ijsberg�.




    Ook andere politieke partijen reageerden geschokt. Kamerleden konden het echter niet eens worden over een gezamenlijk verzoek aan Defensie om het externe onderzoek onder leiding van commissaris van de koningin in Utrecht, Boele Staal, uit te breiden of te versnellen.

    Journalist van de IKON is op zoek naar vrouwen werkzaam bij de Marine, Landmacht of Luchtmacht die slachtoffer zijn geweest van seksuele intimidatie, aanranding en/of verkrachting door een mannelijke collega. Ook reacties van vrouwen die Defensie hebben verlaten zijn welkom. Uw ervaringen worden in vertrouwen behandeld.
    Reacties zsm naar Marjolein Schut, IKON, 035-6727128 of [email protected]

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog
    [Nou, dat is nu precies wat ik bedoel, bedankt Harry!
    Toen jij beroeps was, was de wereld ietsie simpeler. De rus was de vijand, die zat achter een ijzeren gordijn, en werd in de gaten gehouden door de andere helft van de wereld.
    Jij hoefde eigenlijk alleen je schoenen te poetsen, je haar kort te houden en zorgen dat het leek alsof je bezig was. (de situatie voor de jaren '90) Misschien wat cru, maar in essentie de waarheid, toch?

    Nu gaan jonge mensen, afgezien dat ze er helaas geld mee verdienen en het ook nog een leuk beroep vinden, naar landen waar ze worden blootgesteld aan dingen die ze in hun stoutste dromen niet hadden kunnen bedenken. Ze zien er armoede (echte armoede), ellende, doden, onrecht, kortom een andere realiteit. Een die de gewone burger lekker vanachter zijn tv bekijkt.
    Zo iemand had daar ook niet aan gedacht toen hij tekende voor het leuke beroep.
    Misschien had Biiyen het ook moeten doen, dan ben ik er zeker van dat hij een andere reactie had geschreven.
    Dus de mensen die toen tekende dachten aan een baan van 9 tot 5...
    Haha kom op zeg, en toen had je ook geen cambodja, libanon etc.
    Toevalig had ik toen dezelfde baas, maar kom aub met een sterker verhaal van dat ze niet wisten waar ze voor tekende, kom op zeg :?

    Sterker nog ik was ook al 16 (tja jongste vd club 2 jaar lang )toen ik in djiboetie liep...etc bla bla volgens mij was dat mijn keus...en de wereld was simpeler waarschijnlijk, had je iets hoger ingeschat maar goed...

    Nee ben nog niet overtuigd over het meer respect voor jan soldaat of die beste man die zorgt dat mijn dierbare goed verzorgd wordt in het verzorgingstehuis met te kort aan fatsoenlijke middelen, en teveel aan werk
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog
    Quote Originally Posted by LJ Silver
    Nu gaat het merendeel echt niet het leger in om zijn land te mogen dienen. Gewoon voor de doekoes, en omdat het ze een vet beroep lijkt.
    Goh, wat raar.
    Jij werkt liever zonder dat je er geld voor krijgt, en dan nog het liefst een beroep waar je niks aan vind?
    Ik bedoel te zeggen dat jantje niet staat te trappelen om het leger in te gaan vanwege moreel besef om het kwaad te gaan bestrijden, zodat ik veilig in mn bedje kan liggen.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nederland Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog
    Quote Originally Posted by musashi
    zo Pigdog,dat doe je lekker daar in Amerika,bij welk onderdeel zit je als ik vragen mag.

    Dit is mijn laatste jaar Havo,en ga waarschijnlijk naar het Korps mariniers.
    Ik ben explosievenruimer. Ik heb in 2003/ 2004 in Irak gezeten met het korps mariniers, en daar hebben ze niet zo'n goede indruk op me gemaakt. Als ik een zoon zou hebben die goed fit was en graag in een gevechtsfunctie zou willen dienen, zou ik hem op dit moment de commandotroepen aanraden, dat vind ik een proffesionelere club dan de mariniers.
    Maar jij bent mijn zoon niet en je moet het lekker zelf weten.
    Beetje jammer, zat je in sfir 1 of 2 Pigdog
    Pain is Temporary Glory Lasts Forever..
    www.dehalter.com


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •