MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default Onrust op Feyenoord training

    Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.
    Later meer

    Bron: LunaticNews.nl
    Laat ze maar flink bibberen in het Maasgebouw,dan gaan ze misschien eens en beetje haast maken met die nieuwe aankopen,zeker een middenvelder ala Tymoschuk is dringend nodig.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default Re: Onrust op Feyenoord training

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.
    Later meer

    Bron: LunaticNews.nl
    Laat ze maar flink bibberen in het Maasgebouw,dan gaan ze misschien eens en beetje haast maken met die nieuwe aankopen,zeker een middenvelder ala Tymoschuk is dringend nodig.
    Gehaaste aankopen doen lijkt me ook niet verstandig.Het moet wel versterking zijn natuurlijk.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja lekker je spelers de stuipen op het lijf aan het jagen... Kan me nog wel herinneren dat die gasten bij Lazio Roma helemaal los gingen op een training. Daar wordt je niet veel blijer en zekerder van....
    Spelers kunnen er natuurlijk ook geen fuck aan doen. Gewoon rechtstreeks naar de bestuurskamer gaan.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default Re: Onrust op Feyenoord training

    Quote Originally Posted by dtgerald
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.
    Later meer

    Bron: LunaticNews.nl
    Laat ze maar flink bibberen in het Maasgebouw,dan gaan ze misschien eens en beetje haast maken met die nieuwe aankopen,zeker een middenvelder ala Tymoschuk is dringend nodig.
    Gehaaste aankopen doen lijkt me ook niet verstandig.Het moet wel versterking zijn natuurlijk.
    Een blinde ziet nog dat de selectie om te janken is,zeker op het middenveld is er versterking gewenst,anders wordt het echt een rampjaar en worden we weer constant overlopen,voorin kunnen we het misschien nog wel volhouden tot de winter(stop),maar dat middenveld rammelt an alle kanten.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ok, wij hebben ook een keer hek opslot gedaan en geroepen dat ze moeten werken voor hun poen.

    En ok, wij hebben een keer de bestuurskamer bestormt met alle nare gevolgen van dien.

    MAAR

    Vandaag gaat het er een stuk rustiger aan toe denk ik:

    Supportersclub: steun die Ajacieden

    De AFCA Supportersclub van Ajax roept alle supporters op om zaterdag naar de training van de spelers te komen. De fanclub wil hiermee de Ajacieden steunen na de verloren wedstrijd tegen FC Kopenhagen, waardoor Ajax dit seizoen geen Champions League speelt.
    Op de website van Ajax Netwerk staat te lezen: "Om de spelers te laten blijken dat we samen wedstrijden winnen, maar ook samen verliezen, moeten wij als supporters onze jongens een hart onder de riem steken. "
    De training van Ajax begint zaterdag om 10.30 uur. Het supportershome is vanaf 10.00 uur open.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Maar jullie hebben dan ook de selectie compleet en er is denk ik ook niemand die vind dat er vertserkingen nodig zijn....(correct me if i'm wrong)


    Dat ligt in Rotjeknor natuurlijk een beetje anders....

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    was ook geen sneer. Zoals ik al zei wij hebben ook geregeld de nodige struggles gehad de afgelopen 10 jaar. Vind het wel logisch dat zoiets gebeurd.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    psv heeft daar geen last van :twisted:

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    PSV heeft dan ook geen echte supporters... :twisted:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •