MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default Kluivert naar PSV !!!

    Patrick Kluivert wordt zo goed als zeker de nieuwe centrumspits van PSV. De aanvaller wordt morgenochtend om 10:00 uur gepresenteerd bij de Brabantse club, zo meldt PSV-Zone.

    De spits, die zijn carrière begon bij rivaal Ajax, bevindt zich al een tijd lang op een dood spoor. Zowel bij Newcastle United als bij Valencia kon Kluivert, mede door blessures, geen goede indruk achterlaten.

    Bij PSV zou Kluivert de opvolger moeten worden van Jan Vennegoor of Hesselink. Die vertrok vorige week naar het Schotse Celtic.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    pffffffffffffft

    wat een verrader............. :shock:

    ondanks zijn moord, verkrachting en nu ook nog dit verraad blijf ik hem dankbaar voor die ene goal in Wenen

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Fabeltje... kan NIET anders.... en als het toch zo is ben ik een kratje bier armer :?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    cocu en Reiziger bellen Kluivert

    27-8-2006

    Het is p$v ernst om Patrick Kluivert naar de club te halen. Nadat eerder trainer ronald koeman al met de oudAjacied heeft gebeld, namen nu ook de p$v-spelers philip cocu en Michael Reiziger contact op met de spits.
    cocu en Reiziger hebben met Kluivert bij Barcelona gespeeld. cocu en Kluivert waren toen de beste maatjes.
    Kluivert mag transfervrij vertrekken bij Valencia, waar hij vorig jaar weinig aan spelen toe kwam. Koeman ziet in Kluivert een speler die voetballend meer kan brengen dan zijn voorganger vennegoor of hesselink. Kluivert heeft negen jaar in het buitenland gespeeld.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    PSV-supporters willen Kluivert niet

    28 augustus 2006, 17:16
    Door: Roy van den Berghe

    Fanatieke aanhangers van PSV gaan actie voeren tégen de komst van Patrick Kluivert. De Eindhovenaren willen niet dat de spits naar PSV komt vanwege zijn Ajax-historie en enkele gebeurtenissen in zijn privé-leven.
    De supporters, bij monde van PSV Fans United-voorzitter Frits Bovers, hebben nog niet exact bepaald om wat voor actie het precies zal gaan. Wel is bekend dat het om een harde demonstratie gaat en niet om een ludieke.

    Eerder vandaag liet ook de voorzitter van de landskampioen, Rob Westerhof, al weten niet erg gecharmeerd te zijn van Patrick Kluivert. Desondanks is de spits van Valencia nog altijd één van de belangrijkste kandidaten om de naar Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink op te volgen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Niemand wil hem hebben

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Westerhof hoeft Kluivert niet meer

    28 augustus 2006, 14:09
    Door: Jelmer Geerds

    PSV lijkt zich, ondanks de toenemende speculaties, niet te versterken met Patrick Kluivert. Voorzitter Rob Westerhof is niet erg gecharmeerd van de huidige vorm en prestaties van de Amsterdammer.
    "Patrick Kluivert is niet meer de Patrick Kluivert van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die de vorm heeft van Patrick Kluivert, maar dan acht jaar geleden", sprak Westerhof veelzeggend tegenover Omroep Brabant.

    Veelzeggende woorden, waarmee, zo lijkt het, een streep door de naam van Kluivert kan worden gehaald. Naar verluidt staan er zeven namen op het Eindhovense kandidatenlijstje, waaronder één Zuid-Amerikaan.

    Bronnen binnen de Eindhovense club spreken de woorden van Westerhof keihard tegen en vermoeden een tactisch rookgordijn. Volgens hen wordt Kluivert dinsdag of woensdag gepresenteerd.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    echt vet, dat wordt hoop ik de comeback van het jaar! en over dat backstabben van hem naar ajax toe, erg kinderachtig, en stam worden door psv supporters nog steeds geeerd, wij zouden respect blijven houden als iemand ons de cl finale zou hebben bezorgd

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by mb79
    en stam worden door psv supporters nog steeds geeerd
    wedden dat hij zwaar uitgefloten word tijdens psv-AJAX

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Een presentatie komt er niet, maar Patrick Kluivert is er al uit met PSV. De spits, die gisteravond al zijn eerste rondjes liep op De Herdgang, hoopt vandaag een contract te tekenen dat hem voor twee seizoenen aan de Eindhovense formatie bindt.

    Alleen Valencia kan de overgang nog in de weg staan. "Patrick en Valencia zijn het mondeling eens over de ontslagvergoeding voor zijn twee jaar doorlopende contract, maar alles moet nog op papier worden gezet. En dat is bij een Spaanse club niet onbelangrijk", zegt zaakwaarnemer Paul Foortse in De Telegraaf. "Daar kan alles een uur later weer anders zijn."

    Kluivert is blij met de overstap naar Nederland. "Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek", aldus Kluivert. "Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt."

    "De seizoenen bij Newcastle United en Valencia zijn niet geworden wat ik ervan had verwacht", gaat de Amsterdammer, die bij beide clubs niet slaagde, verder. "Maar nu ben ik superfit en zal ik er alles aan doen om bij PSV te slagen."

    "Het voetbal moet weer centraal staan", waren de eerste woorden van Kluivert. "Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken

    hij komt dan toch echt he

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Ben net voor het eerst van mijn leven naar p$v.nl gesurfd (hopelijk voor het laatst) want zolang het daar nog niet staat wil ik het niet geloven. (en het stond er NOG niet... :? )

    Nee nee nee Patje doe het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

    Spotte net in de supermarkt wel een foto van Kluivert in een trainingsshirt van p$v maar ik heb mijn hoofd weggedraaid. In staat van ontkenning leef ik!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Ben net voor het eerst van mijn leven naar p$v.nl gesurfd (hopelijk voor het laatst) want zolang het daar nog niet staat wil ik het niet geloven. (en het stond er NOG niet... :? )

    Nee nee nee Patje doe het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

    Spotte net in de supermarkt wel een foto van Kluivert in een trainingsshirt van p$v maar ik heb mijn hoofd weggedraaid. In staat van ontkenning leef ik!
    Ach,ik zie de humor er wel van in

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Mwoaaaaaaaaaaaa ikke niet.

    Kan het nog steeds niet geloven. Ik ben helemaan van slag

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Wat zij kluivert ook al weer toen ie zijn afscheid kreeg bij Ajax???

    Huigelaar is het
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton
    Wat zij kluivert ook al weer toen ie zijn afscheid kreeg bij Ajax???

    Huigelaar is het

    Ach ja....typisch.........

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Maar wordt Huigelaar de concurrent van Huntelaar voor de positie van topscorer van de eredivisie dit seizoen? Ik gun Kluivert een topclub en weer eens wat succes, maar PSV?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    PSV strikt Kluivert en Kromkamp

    PSV en Patrick Kluivert zijn het eens geworden over een verbintenis van één seizoen. Jan Kromkamp tekent voor vijf jaar bij de Eindhovense club.

    De 30-jarige Kluivert is afkomstig van Valencia, waar Oranje's topscorer wegens een aantal blessures geen basisplaats wist te veroveren. Kromkamp wordt van FC Liverpool overgenomen.

    nos.nl

    ================================================== ===

    Helaas.... het is dus toch zo....

    Ik gun hem succes maar niet bij de lampjes... ik heb 'm zien scoren tegen p$v en dat wou ik graag zo houden....

    Ken 'm ook niet uitfluiten....

    En de concurentie heeft er een goede spits bij....

    DRAMA!!!!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    BA = correct.

    kluivert is n topper al hoop ik dat ie bij ook PSV zijn draai niet zal kunnen vinden :?

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Kluivert was een topper.
    Of hij dit nog is zal de toekomst uitwijzen. :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Kluivert is en blijft top! Elke club in de wereld zou hem wel willen... Kluivert zal zeker weer top draaien!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Elke club in de wereld zou hem wel willen.

    Ja dat bleek idd. :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Al is het alleen maar voor de merchandising

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Quote Originally Posted by Nicky
    Elke club in de wereld zou hem wel willen.

    Ja dat bleek idd. :?
    2x
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Voor de Nederlandse competitie is het echt wel een aanwinst.... jammer dat ie naar psv is gegaan...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha dan maar een tweede wissel, maar ik wil kluivert in mn team :mrgreen:

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •