MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default Ongeloofelijk (ziekenhuisverhaal)

    Gisteren moest mijn schoonpa een zware operatie ondergaan.Ik zal eerst ff korte geschiedenis vertellen. Na een aantal onderzoeken kwam men erachter dat de aorta van mijn schoonpa opgerekt was. Nu wordt het kritiek als een aorta op 5 cm gerekt is maar bij hem was het al 6 cm, en zo dun dat de wand van de aorta niet meer zichtbaar was op de scans.

    aangezien hij een medisch verleden heeft waar je u tegen zegt (hersenbloeding, 3 xhartinfarcten, longemfyzeem, halsslagadres die vervangen zijn en ga zo maar door, in de jeugd van mijn vriendin heeft hij vajker in het ziekenhuis gelegen dan thuis enz). Werd er door de dokters het ergste gevreesd. De overlevingskans werd minder dan 50 % ingeschat. De laatste weken waren erg zwaar met toch al een eventuele begrafenis regelen en dergelijk. Het moest met spoed gebeuren want de aorta kon ieder moment klappen en dan bloed je binnen 3 minuten dood.

    de dokters zeiden ALS hij het al haalt (grootste klap komt op de longen en het hart, longen functioneren voor minder dan 40% hart nie veel beter) dan word hij 4 dagen in coma gehouden op de intensive care. en bedademd worden, de operatie zal minimaal 5 uur duren maar kon goed een hele dag duren.

    Gisteren was de dag van de operatie (begon al om 7.45 uur) en schoonpa zag het niet zitten en dus nam hij afscheid.. omstreeks 11.15 kwam er een dokter naar ons toe die zei dat de operatie al klaar was :shock: . alles was prima gegaan. Gewoon met zonmedische achtergrond en dan al zo snel klaar met opereren, was voor ons twijfelachtig of het wel gedaan was. Om half 3 kwam hij uit de verkoever ruimte en het was ongeloofelijk maar waar. hij was helemaal bij, voelde zich goed, niets geen coma en helemaal geen beademing of iets. ook niet naar de intensiuve care maar naar de medium care :shock: ..inmiddels zijn we 24 uur verder en mag hij morgen alweer naar de normale afdeling :shock: .. niets geen pijn, niets geen complicaties (klein vlekje in de longen wat mss duidt op een longontsteking maar niets ernstigs nog). ook het vocht toedienen wordt gestopt, de maagsonde en hij mag alweer drinken.bovendien heeft hij weer praatjes voor 10

    Wij zien dit toch eigenlijk wel als een wonder. Hoe kan het dat iemand die een lage overlevingskans heeft (15 % tot 50% werd gezegd) er zo uit is gekomen? Ik vindt het in ieder geval helemaal geweldig en om eerlijk te zijn had ik het niet verwacth

    ik moest dit toch ff kwijt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    NMGN
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Ha Super, mooi toch zo'n ouwe onverwoestbare?!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jcsport
    Ha Super, mooi toch zo'n ouwe onverwoestbare?!
    jazeker mooi, ik moet wel ff vermelden dat hij al wel 69 is! dus die leeftijd telde ook nog mee

  4. #4
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje die heeft al heel wat meegemaakt en overleefd zeg.
    Sterke vent in ieder geval.
    Het is inderdaad een wonder !
    Hopen dat het nu beter gaat met hem
    Sterkte ermee

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Damn, das niet mis zeg! Gelukkig voor hem en jullie is het zijn tijd nog niet. Geniet er nog maar een tijd van.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Mooi nieuws!!!!!!


    Maaruh dungeon foto's van de zusters? :roll:

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    hallelujah
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  8. #8
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    wat een mooi verhaal.... kreeg kippenvel! tof man voor je schoonpa

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Hartstikke mooi man! Kun je nog effe van die schoon ouwe genieten. Soms gebeuren er nog wel eens "wonderen", althans dingen die niet te verklaren zijn. Maar soms zitten ze er ook gewoon naast.
    Het maakt ook niet uit, je meisje is weer een blij meisje. Zie je gauw (3 weken?)


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor jullie reacties. Doet me goed . ik kan het nog steeds allemaal niet begrijpen hoe het zo goed is kunnen gaan haha

  11. #11
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    Dit soort verhalen maken mijn dag dan toch weer goed

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Mooi man

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    very nice

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    gelukkig man

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Kicken he? Wetenschap is een vloek en een zegen!
    Goed te horen dat je schoonpa het goed maakt!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    nogmaals bedankt allemaal!

    ik kreeg net telefoon dat hij idd al naar de gewone afdeling mag (48 uur naar de operatie al), geen zuurstof kapje meer en hij kan alweer gewoon rechtopzitten :shock: de buikwond is toch vanaf zijn borstbeen tot aan de schaamstreek . nu alleen de longontsteking nog weg door antibiotica en zo goed als nieuw

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    en ja hoor morgen mag hij al naar huis

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •