MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by musashi
    [/img]
    Gaave foto's Musashi
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog
    Quote Originally Posted by madmax
    Atilla,

    Denk niet dat er veel zijn die hem dat nadoen, "a man whit balls of steel"
    Hoe dan ook, hij blijft mijn held
    OK, Max! Hij had balls, en was in veler ogen een held. En je hebt wat punten over zijn goed doenerij........
    Je zal ook wel gelijk hebben. Maar vanuit ons boedistisch oogpunt (samen in Thailand, hahaha) heb je respect te hebben voor al het leven. Ik vind gewoon dat mensen dieren met rust moeten laten. Daar dien je ze het meeste mee.
    Hoeveel van dergelijke programma's lopen er nu al? En hoeveel krokodillenshows zijn er nu al? En dat zal heus niet allemaal gaan zoals Steve het bedoeld had. Maar hij heeft het wel populair gemaakt.
    enfin, ik begrijp je punt en ik waardeer je mening.
    osu
    Hahaha,Atilla

    Wij zijn ook in Thailand bij een krokodilen farm geweest en daar kon je de grote voeren met "chicken", ja dikke lul dat waren gewoon jonge krokodillen die ze hun jasje al hadden afgestroopt en met een mes hadden bewerkt zodat ze niet meer op krokodillen leken.
    Ik heb nog nooit zulke kippen gezien.
    En je kon met beren en tijgers op de foto, heb je gezien hoe die erbij lagen.
    Die beesten zaten echt wel onder de drugs.
    En al die leuke tijgertjes, wat denk je dat er gebeurt als die beesten in de pubertijd komen en gaan bijten?
    Gewoon na sluitingstijd in de grote vijver.
    Die thai's zijn daarin ook niet zo boedistisch als wij wel allemaal denken hoor.
    Maar goed wij gaan ook vooral naar Thialand om te trainen en om de mooie natuur daar.
    fight to live, live to fight

  3. #53
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ben daar een paar weken geleden nog geweest en vond die "kippekarkassen" er ook al wat vreemd uitzien...

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by madmax
    Quote Originally Posted by PigDog
    Quote Originally Posted by madmax
    Atilla,

    Denk niet dat er veel zijn die hem dat nadoen, "a man whit balls of steel"
    Hoe dan ook, hij blijft mijn held
    OK, Max! Hij had balls, en was in veler ogen een held. En je hebt wat punten over zijn goed doenerij........
    Je zal ook wel gelijk hebben. Maar vanuit ons boedistisch oogpunt (samen in Thailand, hahaha) heb je respect te hebben voor al het leven. Ik vind gewoon dat mensen dieren met rust moeten laten. Daar dien je ze het meeste mee.
    Hoeveel van dergelijke programma's lopen er nu al? En hoeveel krokodillenshows zijn er nu al? En dat zal heus niet allemaal gaan zoals Steve het bedoeld had. Maar hij heeft het wel populair gemaakt.
    enfin, ik begrijp je punt en ik waardeer je mening.
    osu
    Hahaha,Atilla

    Wij zijn ook in Thailand bij een krokodilen farm geweest en daar kon je de grote voeren met "chicken", ja dikke lul dat waren gewoon jonge krokodillen die ze hun jasje al hadden afgestroopt en met een mes hadden bewerkt zodat ze niet meer op krokodillen leken.
    Ik heb nog nooit zulke kippen gezien.
    En je kon met beren en tijgers op de foto, heb je gezien hoe die erbij lagen.
    Die beesten zaten echt wel onder de drugs.
    En al die leuke tijgertjes, wat denk je dat er gebeurt als die beesten in de pubertijd komen en gaan bijten?
    Gewoon na sluitingstijd in de grote vijver.
    Die thai's zijn daarin ook niet zo boedistisch als wij wel allemaal denken hoor.
    Maar goed wij gaan ook vooral naar Thialand om te trainen en om de mooie natuur daar.
    Ik weet niet of je het nog kan herinneren, maar ik ben toen express niet meegegaan, omdat ik dat soort dingen zielig vind.



    En ik had meer oog voor de natuur daar


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    tsst, beetje triest

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harry
    Wat een trieste sukkels.......

    :roll:


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •