MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Hot or Not ?

Voters
38. You may not vote on this poll
  • Not

    21 55,26%
  • Hot

    17 44,74%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: Van Basten

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Van Basten

    Hot or Not, en dan bedoel ik niet zijn looks maar zijn prestaties

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    hij mag van mij nog wel ff blijven! hij moet alleen ff een paar puntjes veranderen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    imo... van basten RAUS!!!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Is natuurlijk wel lache...al dat geknoei van Bassie

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Dikke not... Zijn selectie beleid en zijn argumenten gaan helemaal nergens over...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Hij is of bezig met een super ingenieus plan waarbij hij iedereen in totale verwarring brengt en straks europees kampioen wordt..... of hij snapt het echt niet. En hoewel ik steeds meer aan het laatste ga denken ben ik er nog steeds niet helemaal zeker van :?

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  7. #7
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Almere
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Prestatie als coach, trainer of speler ??

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Michelle
    Prestatie als coach, trainer of speler ??
    :?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    absoluut hot , ik sta altijd achter oranje en de bondscoach.

    ja ook achter dickie destijds


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    Hij is of bezig met een super ingenieus plan waarbij hij iedereen in totale verwarring brengt en straks europees kampioen wordt..... of hij snapt het echt niet. En hoewel ik steeds meer aan het laatste ga denken ben ik er nog steeds niet helemaal zeker van :?
    zo zit ik ook te denken

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Wegwezen met Bassie, hij selecteerd als een waanzinige en veel te veel Amsterdams, gaat nergens meer over

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Bassie moet blijven! Het kan mij niet schelen hoe ze winnen, als ze maar winnen. Daarnaast ben ik blij dat we nu eindelijk eens van al die blabla figuren af zijn. Geen de boertjes, geen davids, geen seedorf, geen kluivert (express zonder hoofdletters, minderwaardige kleine letters krijgen ze), met andere woorden... geen verpestende factoren... Dit is als een droom die is uitgekomen.

    Dat is precies waar Bassie ook van moest kotsen, vedette die menen dat ze de god zelf zijn. van Basten is het allerbeste dat Oranje ooit is overkomen.


  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    en veel te veel Amsterdams
    daar is op zich niets mis mee natuurlijk :mrgreen:

    behalve heitinga

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag een poll bij voetbal-inside waar de vraag was of vanBasten moest blijven of niet,87% zei wegwezen,die rooie hoer zat met haar bek vol tanden en kon alleen nog mompelen dat ze het er aan tafel niet mee eens waren.....wat een giller

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Vandaag een poll bij voetbal-inside waar de vraag was of vanBasten moest blijven of niet,87% zei wegwezen,die rooie hoer zat met haar bek vol tanden en kon alleen nog mompelen dat ze het er aan tafel niet mee eens waren.....wat een giller
    Ik sla liever de tanden eruit van die rooie hoer...

    Maar van mij mag San Marco blijven. Over 20 jaar zeg je "weet je nog toen Van Basten die van b. en van n. niet opstelde... dat was leuk"

    Zal mij aan me reet roesten dat oranje

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Quote Originally Posted by aliendwurf
    Vandaag een poll bij voetbal-inside waar de vraag was of vanBasten moest blijven of niet,87% zei wegwezen,die rooie hoer zat met haar bek vol tanden en kon alleen nog mompelen dat ze het er aan tafel niet mee eens waren.....wat een giller
    Ik sla liever de tanden eruit van die rooie hoer...

    Maar van mij mag San Marco blijven. Over 20 jaar zeg je "weet je nog toen Van Basten die van b. en van n. niet opstelde... dat was leuk"

    Zal mij aan me reet roesten dat oranje
    Ik ben het niet vaak met je eens geweest,maar vandaag is dus de uitzondering die de regel bevestigd

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Zelfs toen het zo slecht ging onder het bewind van van gaal en advocaat met het nederlands elftal stond ik 3000 procent achter het nederlands elftal, maar nu, neeeeeeeeeee! Opzouten met Van Basten, en Huub Stevens of Co Adriaanse als vervanger.


    op de vot dermit

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Cootjuh 4 president

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    huub stevens moet bondscoach van limburg worden en anders op een taalcursus. man die vent is echt niet te verstaan

    En Bassie is cool. Hij slaat een beetje door, maar hij maakt wel een zeer goed punt. Voetballers moeten hun bek houden en doen wat er gezegd wordt...... Zal leuk gaan worden als Tyrone Spong ineens midden in de ring de tactiek van Lucien Carbin in twijfel zou gaan lopen trekken. Van Basten wil alleen werken met mensen die gaan voor zijn systeem, en die niet op hun 20e een grote bek hebben alsof ze het voetbal hebben uitgevonden. Helaas hebben iets te veel voetballers een beetje het beeld van zichzelf dat ze iets te geweldig zijn

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Co !!!!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Een kickboxtrainer met een voetbaltrainer is ook appels met peren vergelijken. Een kickboxtrainer wisselt niet ef van wedstrijdsvechter als het ef niet lekker loopt.

    Van Nistelrooy is de beste spits die we hebben in NL, die mag best wel met respect worden behandeld door Mr ik vind me zelf belangrijker als het Nederlands volk van BAsten.

    En Kuijt moet helemaal nu zijn kont dichthouden, tis nu van basten zijn holmaatje geworden.


    op de vot dermit

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet zeggen dat de reactie van Dirk mij een beetje tegenvalt...... :roll:

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    huub stevens moet bondscoach van limburg worden en anders op een taalcursus. man die vent is echt niet te verstaan

    En Bassie is cool. Hij slaat een beetje door, maar hij maakt wel een zeer goed punt. Voetballers moeten hun bek houden en doen wat er gezegd wordt...... Zal leuk gaan worden als Tyrone Spong ineens midden in de ring de tactiek van Lucien Carbin in twijfel zou gaan lopen trekken. Van Basten wil alleen werken met mensen die gaan voor zijn systeem, en die niet op hun 20e een grote bek hebben alsof ze het voetbal hebben uitgevonden. Helaas hebben iets te veel voetballers een beetje het beeld van zichzelf dat ze iets te geweldig zijn
    Tjonge jonge jonge Hunter, gelukkig heb je meer verstand van grondwerk

    Als een bepaalde van te voren gemaakte taktiek niet werkt moet je kunnen veranderen, zelfs midden in een wedstrijd of een ring :idea:

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen die bij een bedrijf werkt in een bepaalde functie heeft ongetwijfeld een functie-beschrijving gekregen met taken en verantwoordelijkheden. Dankzij de heer H. Kesler, directeur betaald voetbal, heb ik de hand weten te leggen op de functie-beschrijving van de bondscoach.

    Deze – tot op heden geheime beschrijving - volgt hieronder:

    Functie: bondscoach

    Datum: augustus 2004

    A: DOELOMSCHRIJVING

    De bondscoach is belast met het verrichten van trainingstaken als voorbereiding van interlands, het selecteren van spelers, bij voorkeur van Ajax, en de coaching tijdens interlands en het schofferen van de schoonzoon van de trainer van Borussia Dortmund.

    B: ORGANISATIE

    Plaats in de organisatie

    De bondscoach ontvangt leiding van de directeur betaald voetbal en geeft leiding aan zijn 3 Ajax-vrienden die samen de technische staf vormen. De bondscoach neemt ten alle tijde adviezen aan van De Verlosser in Barcelona.

    Contacten intern

    De bondscoach heeft dagelijks contacten met zijn vriendjes van de technische staf, spelers en trainers van clubs en zijn golfvrienden.

    Contacten extern

    De bondscoach heeft vaak contacten met De Verlosser in Barcelona en is het altijd met diegene eens en vice versa. Af en toe is contact nodig met de bondscoach van Jong Oranje, de heer Foppe de Haan, om ergernis uit te spreken, omdat die er een andere mening op na houdt.

    C: FUNCTIEGEBONDEN TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

    1. Het selecteren van, bij voorkeur (ex-) Ajax, spelers voor interlands.
    2. Het aanstellen van een eigen technische staf, vol vriendjes.
    3. De voorbereiding op interlands verzorgen, trainen op het Quick Boys-veld.
    4. Het selecteren van vooral veel Ajax-vriendjes.
    5. Het schoffern van de schoonzoon van de trainer van Borussia Dortmund.

    D: FUNCTIE-EISEN

    Kennis
    Moet zelf op hoog niveau gevoetbald hebben, ervaring op het trainersvlak is beslist niet nodig.

    Zelfstandigheid
    Problemen moeten zelfstandig worden opgelost, omdat van de overige leden van de technische staf niks verwacht mag worden, omdat dit louter ja-knikkers zijn. In Barcelona zetelt Johan Cruijff, hij is het ook altijd met de bondscoach eens.

    Sociale vaardigheden
    Sociale vaardigheden zijn beslist niet vereist.

    Risico’s, verantwoordelijkheden en invloed
    Bij het selecteren van veel Ajax-spelers bestaat het risico de hoon van de rest van het land over zich heen te krijgen. Door de schoonzoon van de Borussia Dortmund-trainer te schofferen bestaat de kans dat deze t.z.t. zal bedanken voor Oranje voor zolang hij bondscoach is. De invloed van Van Basten op het blad Sportweek kan zodanig zijn, dat het blad eindelijk een goed artikel heeft, omdat een speler die zich onheus bejegend voelt leegloopt in dit blad. Het is de verantwoordelijkheid van de bondscoach dergelijke opmerkingen voor kennisgeving aan te nemen.

    Uitdrukkingsvaardigheid
    Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is niet van belang, tijdens persconferenties worden moeilijke vragen keurig door de perschef beantwoordt en journalisten zijn sowieso niet serieus te nemen, want die hebben zelf nooit hoog gevoetbald. Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is ook niet nodig, daarvoor is een perschef aangetrokken.

    Bewegingsvaardigheid
    De bondscoach mag de gekste dingen doen, de directeur betaald voetbal bemoeit zich er toch niet mee. Alleen de trainer van Jong Oranje is lastig, die man is moeilijk in toom te houden, hij heeft een andere kijk op voetbal en het selecteren van spelers.

    Zeg nou zelf? Onze bondscoach houdt zich toch keurig aan zijn functie-beschrijving?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •