MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default shogun vs diabate spoiler

    Ik vond diabate erg goed vechten, zonder die smerige footstomps was het een heel andere wedstrijd geweest, van mij mogen ze die toch best wel afschaffen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #2
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Vind ik niet.
    Mooie gelegenheid voor Diabate om kennis te maken met de Pride regels, die komt er wel ongeacht de regels.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #3
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ook voor de Penalty.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO TKO
    Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.
    X 2. Als hij nu even leert worstelen (misschien bij ATT?), dan kan ie nog best ver komen denk ik.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO TKO
    Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.
    Mwa, ik weet het niet hoor... De eeste twee minuten verrastte hij me idd behoorlijk, maar daarna was mijn verbazing weer snel voorbij...

    Vraag me af of we hem nog vaker bij Pride gaan zien, en zo ja, dan is de vraag of hij hier en daar nog wat weet te winnen...

    Overigens vind ik ook dat ze die Footstomps lekker onder de regels moeten houden... 8-)


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    diabate heeft toch een keer van oa. Dave Vader gewonnen?

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Virus
    Quote Originally Posted by KO TKO
    Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.
    Mwa, ik weet het niet hoor... De eeste twee minuten verrastte hij me idd behoorlijk, maar daarna was mijn verbazing weer snel voorbij...

    Vraag me af of we hem nog vaker bij Pride gaan zien, en zo ja, dan is de vraag of hij hier en daar nog wat weet te winnen...

    Overigens vind ik ook dat ze die Footstomps lekker onder de regels moeten houden... 8-)
    Opzich is Verliezen van shogun niet een enorme afgang,bovendien is Shogun een Zwarteband BJJ, Diabate verdedigde zich heel goed als je ziet dat ie toch hoofdzakelijk een kickboxer is(en Shogun nam hem niet zomaar naar de grond)

    Footstomps maken t juist interesant, ondersheid zich weer van UFC bv.
    Sir Chokealot

    The snake

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Footstomps zijn op zich leuk om te zien ja, maar ik denk dat het verboden wordt als er een keer echt ongelukken mee gebeuren. Als je iemand vol met de hak goed treft dan kan het wel eens rolstoeltje zijn.


  10. #10
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen
    Footstomps zijn op zich leuk om te zien ja, maar ik denk dat het verboden wordt als er een keer echt ongelukken mee gebeuren. Als je iemand vol met de hak goed treft dan kan het wel eens rolstoeltje zijn.
    Kan waarschijnlijk,maar dat is zover ik weet nog nooit gebeurd..
    Bovendien denk ik dat je eerder je kaak breekt,maar ik ben geen docter.. Maar opzich grijpen ze bij pride altijd wel vlot in, en het is nog lang niet zo makkelijk iemand die op de grond ligt op zijn hoofd te trappen.
    Sir Chokealot

    The snake

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •