MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default fernando groenhart (mike' s gym) B of C klasser????

    hij vocht voor de zomer 2 B partijen!!! en hij vecht 24 sep een C party.en dan staat ie tegen over Mo Ben Nasser 14 oktober B klasse!!!! :?: schande als een B klasser nog naar de C gaat om extra ervaring op te doen,mag niet!!!!!en is zeker niet eerlijk tegenover zn Cklasse tegenstander!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Als het waar is wat je zegt lijkt t mij niet mogelijk !
    Ush,
    Marco.

  3. #3
    Join Date
    May 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    484
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij vergis je je, want fernando groenhart is gewoon een c-klasser maar zn broer Murthel Groenhart is een b-klasser...

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    Fernando Groenhart heeft voor de zomer op het laatste moment een inval partij gedaan.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    Fernando Groenhart heeft voor de zomer op het laatste moment een inval partij gedaan.
    Zijn C tegenstander kwam niet opdagen en van die B klasser kwam ook niet opdagen.
    Vandaar dat ze toen zelf een keus hebben gemaakt we vechten toch omdat ze al getaped waren en de tegenstanders zonder afmeld bericht zijn weg gebleven.
    Dit was een soort demo partij met gewichtsverschil van 3,5 kg
    Fernando is nog C en gaat binnenkort een B draaien.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    hij heeft echt 2 B partijen gedraaid!! of t nou inval was of niet,is niet belangrijk,eenmaal in de B,is B!!!! en nu gaat ie weer naar de C!!!sorry hoor maar mijn mening !!!!dit soort dingen brengen t thai box niveuo omlaag!!!dat geshoemel,en dat oneerlijke gedoe!!!als je een B hebt gedraaid,blijf dat B,en geen onzin!!!! met alle respect voor alle trainers en alle vechters......ik uit alleen maar MIJN mening!!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Barang
    Fernando Groenhart heeft voor de zomer op het laatste moment een inval partij gedaan.
    Zijn C tegenstander kwam niet opdagen en van die B klasser kwam ook niet opdagen.
    Vandaar dat ze toen zelf een keus hebben gemaakt we vechten toch omdat ze al getaped waren en de tegenstanders zonder afmeld bericht zijn weg gebleven.
    Dit was een soort demo partij met gewichtsverschil van 3,5 kg
    Fernando is nog C en gaat binnenkort een B draaien.
    goede keus
    gewoon nog ervaring in de C ophalen en die jongen komt er echt wel dus nog paar partijtjes en dan lekker B lijkt mij

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    dit soort dingen brengen t thai box niveuo omlaag!!!
    Nee dit soort posts verhogen het nveau zeker?? :roll:

    sjonge jonge maak je niet zo druk..... bel anders de bond op om uitleg, dien protest in als je dat zo graag wilt. Maar ga niet anoniem zitten zeiken op internet....

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mixfight
    hij heeft echt 2 B partijen gedraaid!! of t nou inval was of niet,is niet belangrijk,eenmaal in de B,is B!!!! en nu gaat ie weer naar de C!!!sorry hoor maar mijn mening !!!!dit soort dingen brengen t thai box niveuo omlaag!!!dat geshoemel,en dat oneerlijke gedoe!!!als je een B hebt gedraaid,blijf dat B,en geen onzin!!!! met alle respect voor alle trainers en alle vechters......ik uit alleen maar MIJN mening!!!
    ben helemaal dus niet mee eens met wat je zegt.
    ik ken de hele verhaal niet maar zover ik het begrijp hij is een c-vechter. en dat hij een of twee inval partij heeft gedraait heeft niks met zijn klasse te maken, respect voor hem dat hij die avonden graag wou vechten en zelfs tegen een B-klasser. dat wil niet zeggen dat hij vanaf nu B moet vechten, als het zo was zou er bijna nooit een inval partij komen en dat is verveleend voor beide vechters. dat b of c is maakt ook niet veel uit, en als jij of misschien een van je jongens of je vriend of familie tegen hem moet vechten, en je bent bang, zeg het gewoon af, je hoef geen topic over beginnen. het is een gevecht man. weet je wat de niveau van thai box omlaagt? al die praatjes en meisjes gedoe. wil je niveau verhogen vecht dan met je ziel en hart, en zoek niet altijd de makkelijkste en kortere weg,
    ik bedoel er echter niks mee, maar zo denk ik daarover eenmaal.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    nou nou nou meisjes gedoe........
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default Re: fernando groenhart (mike' s gym) B of C klasser????

    Quote Originally Posted by mixfight
    hij vocht voor de zomer 2 B partijen!!! en hij vecht 24 sep een C party.en dan staat ie tegen over Mo Ben Nasser 14 oktober B klasse!!!! :?: schande als een B klasser nog naar de C gaat om extra ervaring op te doen,mag niet!!!!!en is zeker niet eerlijk tegenover zn Cklasse tegenstander!!!!
    Als je het nu hebt over een tegen een A hangende B klassers zeg ik ok! maar Fernando heeft net 2 B partijen gedraaid. op invalbasis. Kijk eens naar hoeveel B klassers in het buitenland A vechten daar zeurt toch ook niemand over!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •