MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default ik heb jullie hulp nodig!

    hallow

    ik heb een vriendin die pas ziek is geweest en door die ziekte is zij ongeveer 15 kilo afgevallen en dat is niet niks voor een meisje met een normaal postuur,dan wil je niet weten hoe ze er nu uitziet ze is echt heel erg mager.

    daarom wou ik vragen of jullie de beste koolhydraat schema's willen toevoegen aan deze topic die jullie hebben en die waarvan jullie denken dat de echt goed zullen helpen....

    alvast bedankt-johan...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Neem mega gainer of wheight gainer, wordt ze zeker weer zwaarder van. Kijk eens op mcsports daarvoor krijg je ook nog advies van joop kasteel als je dat zou willen.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Mammoth weightgainer van Interactive Nutrition om de 3 uren met volle melk drinken.

    Waar ook veel calorien in zitten: bananen, dadels, havermout, rijst, croissants, roomijs en alle soorten fastfood.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    ehm zorgt jullie dokter daar niet voor?
    of is t n ander soort ziek.

    in elk geval ik zou wat professionelere hulp gaan vragen
    als t echt zo ernstig is. op zn minst info raadplegen op
    bodybuilding fora ipv vechtsport. Beter nog iemand in het echt.
    Luisteren naar mensen die met weightgainers gaan smijten
    dat gaat totaal niet opschieten :shock:
    Zeker niet als haar gezondheid op t spel staat.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    meerdere maaltijden per dag eten ? brinta, bananen, pasta, mcdonalds volle melk, volkorenbrood met kaas of pindakaas, 3 x per week een uitsmijter met ham kaas.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    ey jongens bedankt voor jullie posts,

    ze is onlangs geopereerd en moet nu heel langzaam aan weer beginnen te eten maar later zal ik enkele dingen uit jullie posts haar zeker aanraden bedankt :!:

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johan the knockouter
    ey jongens bedankt voor jullie posts,

    ze is onlangs geopereerd en moet nu heel langzaam aan weer beginnen te eten maar later zal ik enkele dingen uit jullie posts haar zeker aanraden bedankt :!:
    succes en beterschap voor d`r..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het zwaar triest dat er om zulk advies op een forum gevraagd wordt. Dit is ernstig en moet gewoon medisch of door een voedingsdeskundige begeleid worden. Je zomaar volstouwen met onzin produkten als weight gainers zullen niets veel meer doen dan haar vetmassa geven. Want ze zal vast niet alleen maar 15kg aan vet verloren zijn.

    Iedergeval beterschap.

  9. #9
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Ik vind het zwaar triest dat er om zulk advies op een forum gevraagd wordt. Dit is ernstig en moet gewoon medisch of door een voedingsdeskundige begeleid worden. Je zomaar volstouwen met onzin produkten als weight gainers zullen niets veel meer doen dan haar vetmassa geven. Want ze zal vast niet alleen maar 15kg aan vet verloren zijn.

    Iedergeval beterschap.
    Uhm, dus het is triest om hier om advies te vragen? Het gaat om zijn vriendin, hij gebruikt heus niet alleen dit forum als zijn enigste bron voor info.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem
    Quote Originally Posted by Octavius
    Ik vind het zwaar triest dat er om zulk advies op een forum gevraagd wordt. Dit is ernstig en moet gewoon medisch of door een voedingsdeskundige begeleid worden. Je zomaar volstouwen met onzin produkten als weight gainers zullen niets veel meer doen dan haar vetmassa geven. Want ze zal vast niet alleen maar 15kg aan vet verloren zijn.

    Iedergeval beterschap.
    Uhm, dus het is triest om hier om advies te vragen? Het gaat om zijn vriendin, hij gebruikt heus niet alleen dit forum als zijn enigste bron voor info.
    Denk dat OCT. bedoeld dat dit een duidelijke vraag met zware medische achtergrond is en dat hij denkt hier geen juiste antwoorden te kunnen vinden i.v.m. gebrek aan achtergrond kennis van de forum bezoeklers...


    BAH BAH BAH wat een taal...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    kijk ik wist wel dat dit soort antwoorden hier waren komen te staan maar het was voor mij ook heel erg onduidelijk wat zij had,maar bedoelde het alleen maar goed tegenover haar.

    ook vroeg zij mij om advies om aan te komen dus daarvoor had ik hier eigenlijk een topic over geopend.

    ik weet ook dat het niet goed voor haar was om haar vol te stouwen met dingen wat ongezond is en wat niet helpt omdat ze idd wat octavius zei niet alleen maar vet is afgevallen....toch hebben somige mensen ook wel nuttige antwoorden gegeven.

    maar ze had een bepaalde onsteking wat ook wel door de dokters een bacterie wordt genoemd die in haar maag alles kapotmaakt en aanvreet weet niet hoe je dat het beste kunt omschrijven...

  12. #12
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Man dit wordt met de minuut vreemder.
    Dr maag wordt aangevreten door bacterien..
    jij weet niet precies wat t is.. en jij mag op onderzoek uitgaan voor haar?
    Als je al bij dokter of ziekenhuis bent geweest voor die ziekte lijkt
    het me toch meer dan logisch dat ze je tips meegeven om aan tekomen of desnoods in t ziekenhuis houden om aan te sterken.

    tis goedbedoeld om t hier te gaan vragen.. maar gezien je geen idee hebt wat r speelt en wij ook niet.. kan alleen maar nadelig uitwerken. beter ga je deskundige mensen erbij halen.. en ga je niet spelen met de gezondheid van haar.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman
    Man dit wordt met de minuut vreemder.
    Dr maag wordt aangevreten door bacterien..
    jij weet niet precies wat t is.. en jij mag op onderzoek uitgaan voor haar?
    Als je al bij dokter of ziekenhuis bent geweest voor die ziekte lijkt
    het me toch meer dan logisch dat ze je tips meegeven om aan tekomen of desnoods in t ziekenhuis houden om aan te sterken.

    tis goedbedoeld om t hier te gaan vragen.. maar gezien je geen idee hebt wat r speelt en wij ook niet.. kan alleen maar nadelig uitwerken. beter ga je deskundige mensen erbij halen.. en ga je niet spelen met de gezondheid van haar.
    ff goed lezen: ze was ziek, nu dus niet meer. Het enige waar het Johan om gaat, als ik zijn verhaal goed begrijp, is dat zijn vriendin de verloren kilo's er weer bij op wil hebben. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat hij hier advies zal vragen t.a.v. de ziekte als zodanig

  14. #14
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Idd.. btje verkeerd getypt want wat jij nu zegt weet ik haha.
    Idd geen advies omtrent ziekte, maar ook omtrent aankomen
    vind k echt vreemd gewoon. Onderzoek doen naar aankomen is niet v erkeerd, maar in haar situatie zit je hier echt op de verkeerde plek naar mijn mening.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    kijk evilman

    het zit zo ze is onlangs geopereerd en daar is uitgekomen wat ik heb uitgelegt(die bacterie).

    ik wil haar alleen helpen om aan te komen en het liefst zo gezond mogelijk. ze momenteel aan het revalideren.

    en ik ben niet op onderzoek om uit te zoeken wat het is,dat is ook een beetje dom praten van jou,anders kan ik toch nooit weten wat zij in haar maag heeft ofwel?.. dat is eruit gekomen bij een onderzoek die ze heft ondergaan voor de operatie.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik je zou willen aaraden is laat een voedingsdeskunige samen met de revalidatiearts/fysiotherapeut een programma maken met voeding en beweging. Zomaar gaan eten werkt niet en zomaar bewegen ook niet. 15kg is veel zeker als ze al niet veel weegt.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    ja bedankt octavius voor je antwoord.

    dat gaven ze ook aan in het ziekenhuis maar ze gingen er niet verder op door met welke voedingsdeskundige enzo,maarja ze is goed bezig met herstellen en ze wandelt alweer elke dag een beetje,dus is ze bezig om haar eetpatroon op orde te krijgen en zo langszaam proberen aan te komen..

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Succes ermee Johan! En vraag eens ff aan je broertje wanneer hij weer komt trainen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •