MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 100
  1. #1
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Hechtel
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default Nieuwe Belgish kampioen mixfight Mehmet Uygun

    "Memo" is de nieuwe Belgishe kampioen mixfight door een TKO winst op Wim Deputter
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    TKO!?!?

    Netjes hoor...

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Was zeer mooie partij ...Door een serieuse gescheurde onderlip van Wim moest deze de partij staken op dokersbeslissing...
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    verrassend!

    heeft iemand toevallig beelden?

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Hechtel
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    die zullen er binnenkort komen

  6. #6
    Join Date
    May 2006
    Location
    België
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    Dit was echt een knappe partij jah! Prachtig, had van mij wat langer mogen duren ! Proficiat aan Mehmet Uygun, twee broers nu met belgische titel knap!
    Gala van Topfighter was trouwens zeer geslaagd! alleen jammer dat er geen zitplaatsen waren :roll: . Voor de rest prima gala!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Hey brother, je hebt super goed gevochten. Je bent altijd al een kampioen geweest in mijn ogen, nu weet iedereen het.
    Je hebt je goed bewezen tegenover de mensen die jou hebben onderschat en zeiden dat het een makkelijke pot ging worden voor Wim de putter!!!! Ik heb respect voor Wim, maar elke wedstrijd moet gevochten worden voor de resultaat te zien.

    Super prestatie brother....

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    leerdam
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Mehmet en wim hebben echt een super partij neergezet.
    Beide hebben laten zien dat ze technisch erg goed zijn.
    Toch zijn er ook enkele dingen die minder geslaagd waren. Toen Wim op de rug van Mehmet klom, liet deze zich uit de ring vallen (zo zag ik tenminste) De scheids gaf hier geen strafpunt voor! Gelukkig had wim geen schade want ze kwamen erg ongelukkig terecht tussen de jury tafel en het trapje. Ook had de scheids wat beter kunnen opletten op het vast houden van de touwen.
    nadat Wim en Mehmet uit de ring waren gevallen onstont er een opstootje in het publiek. Dit werd gesust door de organisator die het publiek op riep rustig en sportief te blijven. Het was alleen wel vreemd om deze woorden te horen van de man die zelf de relbegonnen was :shock:

    Ook vondt ik het erg vreemd dat er alleen staan plaatsten waren, dat heb nog nooit ergens gezien. Aan het eind van het gala hoopte we dat de wedstrijden snel afgelopen waren omdat we toen al 6 uur stonden, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

    Mehmet gefeliciteerd en Wim sterkte met je lip

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig had wim geen schade want ze kwamen erg ongelukkig terecht tussen de jury tafel en het trapje. Ook had de scheids wat beter kunnen opletten op het vast houden van de touwen.
    nadat Wim en Mehmet uit de ring waren gevallen onstont er een opstootje in het publiek.
    Quote Originally Posted by niekdegrijze
    Dit werd gesust door de organisator die het publiek op riep rustig en sportief te blijven. Het was alleen wel vreemd om deze woorden te horen van de man die zelf de relbegonnen was
    :shock:

    Mehmet gefeliciteerd en Wim sterkte met je lip[/quote]

    Het tumult is ontstaan door een misverstand toen Felipe Costa naar de aandere hoek kwam toen beide vechters buiten de ring belandden en verzocht werd door de organisator om terug naar zijn hoek te gaan...Felipe die echter Braziliaans is en geen nederlands verstaat ,is toen door na een tweede verwitting door organisator naar de security geduwd om deze te verwijderen.De organisator dacht dat het om een bezoeker ging en daarom werd hij verwijderd...Verder zat er één onrustklojo van de supporters van Wim die het nodig achtte om zich belachelijk te maken door zich hiertussen te mengen,waardoor deze ook richting Exitt vloog...
    Het misverstand is op een deftige uitgepraat tussen Felipe en Benny( in het Engels)Felipe verstond de situatie en .Het was enkel een communicatie probleempje ...
    Aan de klojo van een "supporter"..Je bent het niet waard om een supporter te zijn van Wim ....Wim verdient Respect ,is een topper ,en kan mensen zoals jij missen als kiespijn...

    Wim,spoedig herstel !!!
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Mehmet en Wim hebben er idd een knaller van een partij van gemaakt. Erg technisch en op het scherpst van de snede. De organisatie van het gala vond ik echter zeer beroerd. Staanplaatsen :shock: zodat je zes uur kon gaan staan kijken; nou ben ik niet te beroerd om te staan maar het neemt wel een hoop kijkplezier weg. Regels die vlak voor de partij gewijzigd worden (zo mochten er bijv. opeens knieen naar het hoofd gemaakt worden op de grond) een beetje twijfelachtig. Een scheidsrechter die touw vasthouden om een take down te voorkomen (meerdere malen) toestaat. Het uit de ring laten vallen met iemand die back mount heeft onbestraft laten evenals een niet toegestane soccerkick naar het hoofd van een liggende tegenstander en als klapper op de vuurpijl een organisator/ trainer die Felipe Costa (die als coach wou kijken hoe het was met Wim na de val(!) uit de ring) wegschreeuwt en wegduwt op zeer agressieve wijze, vervolgens grijpt de beveiliging Felipe uit loyaliteit naar de organisator waarop een reactie volgt uit het 'exit' publiek. In mijn ogen niet meer dan logisch. Vervolgens stapt de aanstichter van deze rel de ring in om de zogenaamde 'relschoppers' te vertellen dat dit een sport is en dat men zich dient te gedragen. Een duidelijk voorbeeld van de maatschappij dat ben jij... maargoed het was wel een spannende partij tussen Wim en Mehmet. Ik hoop overigens wel op een rematch tussen de beide heren op neutraal terrein bijv. NEDERLAND! Het staat nu 1-1 en beide knokkers zijn erg aan elkaar gewaagd. Erg veel respect voor deze mannen maar ik zet nooit meer voet op een gala dat georganiseerd wordt door deze organisatie!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by niekdegrijze
    Mehmet en wim hebben echt een super partij neergezet.
    Beide hebben laten zien dat ze technisch erg goed zijn.
    Toch zijn er ook enkele dingen die minder geslaagd waren. Toen Wim op de rug van Mehmet klom, liet deze zich uit de ring vallen (zo zag ik tenminste) De scheids gaf hier geen strafpunt voor! Gelukkig had wim geen schade want ze kwamen erg ongelukkig terecht tussen de jury tafel en het trapje. Ook had de scheids wat beter kunnen opletten op het vast houden van de touwen.
    nadat Wim en Mehmet uit de ring waren gevallen onstont er een opstootje in het publiek. Dit werd gesust door de organisator die het publiek op riep rustig en sportief te blijven. Het was alleen wel vreemd om deze woorden te horen van de man die zelf de relbegonnen was :shock:

    Ook vondt ik het erg vreemd dat er alleen staan plaatsten waren, dat heb nog nooit ergens gezien. Aan het eind van het gala hoopte we dat de wedstrijden snel afgelopen waren omdat we toen al 6 uur stonden, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

    Mehmet gefeliciteerd en Wim sterkte met je lip
    Idd jongen het is aan de ene kant een fout geweest en aan de andere kant heb ik wel een uitleg waarom er geen zitplaatsen waren in het publiek.Men trainer Benny heeft opzettelijk geen stoelen geplaatst dit jaar in het publiek omdat er anders TE weinig plaats ging zijn.Dat was eig wel de reden ervoor,maar idd aangenaam was het niet voor het publiek.Veel mensen hebben hierover gereclameerd.Volgend jaar gaan we hieraan zeker werken.Dit was de tweede editie van dit gala en we proberen elk jaar fouten te verbeteren.Vorig jaar hebben ze heel veel gereclameerd over dat de ring meer in't midden moest staan,hebben we het dus ook gedaan maar nu zaten we fout met geen zitplaatsen te zetten,ik zal er s met men trainer over hebben.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    ,
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    Mehmet en Wim hebben er idd een knaller van een partij van gemaakt. Erg technisch en op het scherpst van de snede. De organisatie van het gala vond ik echter zeer beroerd. Staanplaatsen :shock: zodat je zes uur kon gaan staan kijken; nou ben ik niet te beroerd om te staan maar het neemt wel een hoop kijkplezier weg. Regels die vlak voor de partij gewijzigd worden (zo mochten er bijv. opeens knieen naar het hoofd gemaakt worden op de grond) een beetje twijfelachtig. Een scheidsrechter die touw vasthouden om een take down te voorkomen (meerdere malen) toestaat. Het uit de ring laten vallen met iemand die back mount heeft onbestraft laten evenals een niet toegestane soccerkick naar het hoofd van een liggende tegenstander en als klapper op de vuurpijl een organisator/ trainer die Felipe Costa (die als coach wou kijken hoe het was met Wim na de val(!) uit de ring) wegschreeuwt en wegduwt op zeer agressieve wijze, vervolgens grijpt de beveiliging Felipe uit loyaliteit naar de organisator waarop een reactie volgt uit het 'exit' publiek. In mijn ogen niet meer dan logisch. Vervolgens stapt de aanstichter van deze rel de ring in om de zogenaamde 'relschoppers' te vertellen dat dit een sport is en dat men zich dient te gedragen. Een duidelijk voorbeeld van de maatschappij dat ben jij... maargoed het was wel een spannende partij tussen Wim en Mehmet. Ik hoop overigens wel op een rematch tussen de beide heren op neutraal terrein bijv. NEDERLAND! Het staat nu 1-1 en beide knokkers zijn erg aan elkaar gewaagd. Erg veel respect voor deze mannen maar ik zet nooit meer voet op een gala dat georganiseerd wordt door deze organisatie!
    1. de regels waren al maanden op voorhand opgestuurd en niet veranderd ter plaatse,dus daar zit je volledig naast
    2; als je het zelf beter kan organiseren ,moet je dit doen en niet enkel kritiek hebben zodat je weet waarover je praat wat erbij komt zien, kan ik even ambetant daar komen doen...
    3.ivm met soccerkick...ben ik met je eens,moest bestraft worden
    4;kruip niet te dicht tegen Filipe aan of je zit in zijn kont...was gewoon heat of moment waar jij een drama van maakt en Felipe niet....
    5;security heeft enkel hun job gedaan, eikels verwijderen( niet Felipe maar die ene kut klojo,die kwam moeien...)
    6.HOU JE AAN JE WOORD EN BLIJF WEG!!
    7. Wim is een klassebak en topper,hij krijgt van mij alle respect!!
    8; SLOTJE AAN MIJN ZIJDE!!!


    Benny Rogmans
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    de regels van de partij was al vanaf het begin al bekend, dus regels zijn niet op het laatste moment veranderd. Bij A kamp mixfight zijn altijd al de knieen naar het hoofd toegestaan, dat moet je is leren. Wel er was veel spanning tijdens het wedstrijd, toen wim en memo buiten de ring zijn gevallen hebben ze toch de zelfde positie begonnen midden in de ring, dus er valt ook niks te klagen over dat. De positie was hervat!!! Wim wou nog een wurging aan zetten toen ze al buiten de ring waren, en toen kwam felipe zien en is er wat misverstand gebeurd tussen de coaches. Dat ene bezopen en dronken toeschouwer met zijn exit bjjj t-shirt die niks afweet van mixfight begint rellen te schoppen, helemaal verkeerd. Coaches waren sportief tegen elkaar en dat zijn ze altijd al geweest buiten de gevecht ook.
    Wat er in de kleedkamers gebeurd of achter de schermen gebeurd zien de meesten niet, kleed kamer van wim was naast die van memo en er was geen ruzie tussen de beide.
    Fout moet je niet zoeken bij team topfighter of bij exit bjj, een of andere dronken wannabe toeschouwer heeft problemen veroorzaakt en is snel opgelost door de security!!!

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Een raad aan de mensen van exit Bjj .
    Verwijder die laffe suporter onmiddellijk uit jullie groep.
    Iemand die een flesje cola gebruikt om iemand mee op zijn gezicht te slaan is een laffe en zeer kinderachtige streek hoor.
    Trouwens ik stond in de buurt van die bezopen suporter van jullie en die kerel stond de hele tijd al agressief en uitdagend te doen .
    Zelfs naar een oudere man deed hij al onozel.

    Mixfight mag niet in een slecht daglicht komen te staan door zo'n supporters en ik vind het aan de trainers van mixfightclubs om zo'n parasieten te verwijderen uit hun club .

    Er zijn bewust geen stoelen geplaatst in de zaal omdat dit ten eerste veel plaats in beslag neemt , ten tweede gemakkelijk kan gebruikt worden door bvb zo'n agressieve supporter als die parasiet van gisteren , en ten derde om ongelukken te vermijden.
    sommige supporters durven als eens op stoelen te gaan staan .
    Trouwens wat voor nut heeft het .
    Uit meerdere gala's is gebleken dat de mensen door de stoelen heen kruipen naar de dranghekken toe en de mensen die dan op de stoelen zitten beginnen zich te ergeren omdat ze niets meer zien .

    Trouwens ik heb die dag 18 uur op mijn poten gestaan en als je iets of wat Man bent zeur je daar niet over .

    Voor mij was het een geslaagd gala en natuurlijk kan een scheidsrechter ook al eens een foutje maken , net zoals in het voetbal .
    Maar om dan tijdens de wedstrijd een discussie te beginnen is om problemen vragen .
    Niet elke scheidsrechter oordeeld spijtig genoeg hetzelfde en dit zal men nooit kunnen vermijden .

    Zodus stop met die onzin en het slecht maken van de organisator en zijn helpers die zich dagen hebben uitgesloofd op een gala als dit op poten te zetten .

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default uitslagen

    MT jeugd 3x1,5 Jonas Hafidi 62,5 Bodyguard VS Kevin Beerden WINN
    TH D 3x2 Rob Dirkx 66,4 Topfighter VS Bert Quirijnen WINN
    MF C 2x3 Nick Helsen 69,5 Topfighter VS Roberto VD Sanden WINN
    TH D 3x2 Johnny Janssen 64,2 Budokai VS Alic Suad WINN
    MF C 2x3 Micha Bellen WINN 82,4 Topfighter VS Jody Stok
    MF C 2x3 Kennet Meijer 71,6 Sportvision NL VS Dave Dormans WINN
    MF C 2x3 Glen Neyens 96,7 Topfighter VS Rob Smits WINN
    MF jeugd 2x3 Jilly Lathouwers WINN 58 Dawsu:Exit VS Griet Eeckhout
    TH C 3x2 Annelies Rooms WINN 62,3 Black Panters VS Laila Potalivo
    MF C 2x3 Kristoff Herrygers 88,1 Topfighter VS Thys DRAW



    MF C 2x3 Danny Wuyts 112,7 Topfighter VS Janos Tiborgz WINN
    MF C 2x3 Dave Rooms 79,7 Topfighter VS Bob Ruijg WINN
    MF C 2x3 Majanka Lathouwers 65,4 Exit/Bjj VS Marissa Lan WINN
    MF C 2x3 Fatih Durukan WINN 87,2 Topfighter VS Yves Vandecasteele
    TH B 5x2 Renaat Provoost 79,2 Black Panters VS Ali Cenit WINN
    MF C 2x3 Manderlier Nicolas 78 Victor Shaolin team VS John Soekrhradj WINN
    MF A 2x5 Belgisch Titelgevecht 75kg
    Mehmet Uygun WINN 75 Topfighterr VS Wim De Putter
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  16. #16
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    mijn excuses voor de veroorzaakte chaos, en respect voor benny om zich achteraf te excuseren. maar je moet verstaan dat al wat wij zien is benny die felipe zonder duidelijke reden opeens op agressieve manier wegduwt. ik denk dat iedereen fel zou reageren. ik snap dat het de "heat of the moment" was (idem dito voor ons) maar van een organisator zou je toch iets meer verantwoordelijkheid verwachten. voor de rest, mooi gala, idd beetje lastig om zo lang recht te staan maar anders had al dat volk natuurlijk niet binnen gekunnen. ook respect voor de frieten en pizza, haha! (iets minder respect voor het alleen beschikbaar zijn van budweiser, wtf)

  17. #17
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    komen er foto's van dit gala?

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topfighter
    ,
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    Mehmet en Wim hebben er idd een knaller van een partij van gemaakt. Erg technisch en op het scherpst van de snede. De organisatie van het gala vond ik echter zeer beroerd. Staanplaatsen :shock: zodat je zes uur kon gaan staan kijken; nou ben ik niet te beroerd om te staan maar het neemt wel een hoop kijkplezier weg. Regels die vlak voor de partij gewijzigd worden (zo mochten er bijv. opeens knieen naar het hoofd gemaakt worden op de grond) een beetje twijfelachtig. Een scheidsrechter die touw vasthouden om een take down te voorkomen (meerdere malen) toestaat. Het uit de ring laten vallen met iemand die back mount heeft onbestraft laten evenals een niet toegestane soccerkick naar het hoofd van een liggende tegenstander en als klapper op de vuurpijl een organisator/ trainer die Felipe Costa (die als coach wou kijken hoe het was met Wim na de val(!) uit de ring) wegschreeuwt en wegduwt op zeer agressieve wijze, vervolgens grijpt de beveiliging Felipe uit loyaliteit naar de organisator waarop een reactie volgt uit het 'exit' publiek. In mijn ogen niet meer dan logisch. Vervolgens stapt de aanstichter van deze rel de ring in om de zogenaamde 'relschoppers' te vertellen dat dit een sport is en dat men zich dient te gedragen. Een duidelijk voorbeeld van de maatschappij dat ben jij... maargoed het was wel een spannende partij tussen Wim en Mehmet. Ik hoop overigens wel op een rematch tussen de beide heren op neutraal terrein bijv. NEDERLAND! Het staat nu 1-1 en beide knokkers zijn erg aan elkaar gewaagd. Erg veel respect voor deze mannen maar ik zet nooit meer voet op een gala dat georganiseerd wordt door deze organisatie!
    1. de regels waren al maanden op voorhand opgestuurd en niet veranderd ter plaatse,dus daar zit je volledig naast
    2; als je het zelf beter kan organiseren ,moet je dit doen en niet enkel kritiek hebben zodat je weet waarover je praat wat erbij komt zien, kan ik even ambetant daar komen doen...
    3.ivm met soccerkick...ben ik met je eens,moest bestraft worden
    4;kruip niet te dicht tegen Filipe aan of je zit in zijn kont...was gewoon heat of moment waar jij een drama van maakt en Felipe niet....
    5;security heeft enkel hun job gedaan, eikels verwijderen( niet Felipe maar die ene kut klojo,die kwam moeien...)
    6.HOU JE AAN JE WOORD EN BLIJF WEG!!
    7. Wim is een klassebak en topper,hij krijgt van mij alle respect!!
    8; SLOTJE AAN MIJN ZIJDE!!!


    Benny Rogmans
    Als ik ergens entree voor betaal is het toch mijn goed recht om kritiek te leveren als ik niet tevreden ben met hetgeen mij geboden wordt? moet ik daarvoor perse beter zijn in het organiseren van een gala? als ik een product in de winkel koop en het werkt niet moet ik er dan maar niks van zeggen omdat ik het zelf niet beter kan maken?

    Ik zit zeer zeker niet te slijmen bij Felipe Costa. Ik ken de man amper.. Ik zeg alleen wat ik van dichtbij zelf gezien heb. Iemand die zelf begint met een agressieve benadering en vervolgens de ketel verwijt dat hij zwart ziet. Omdat ik tevens als fan van Wim dePutter ben afgereisd appeleer ik tegen het feit dat de schuld in deze bij de fans van EXIT en Wim wordt gelegd (ik ben overigens zelf geen EXIT leerling) omdat de onrust niet bij hen gestart is. Ik maak daar geen drama van, ik constateer het en probeer de zaken uit te leggen zoals ik ze gezien heb omdat EXIT anders in een kwaad daglicht komt te staan, wat ze hierbij niet verdienen.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    iets minder respect voor het alleen beschikbaar zijn van budweiser, wtf[/quote]

    Volgens mij was er alleen Budweiser/Shark beschikbaar omdat het evenement gesponsord werd dr Budweiser/Shark en zij wss in de overeenkomst een deal gemaakt hebben, een deal waarbij alleen Budweiser/Shark verkocht mag worden. Ik vind het persoonlijk wel goed dat er grotere sponsors geïnteresseerd blijken in het sponsoren van mixfight/thaiboksevenementen.

    Misschien een aanrader vr eventuele andere promotors om eens bij Budweiser/Shark aan te kloppen want naar wat ik verstaan heb, willen zij zich vooral profileren in sporten die een "Amerikaans karakter" hebben en waaronder blijkbaar dus ook mixfight valt.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    weet ik wel, was ironisch bedoeld

  21. #21
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default misverstand

    Er is altijd heel veel spanning tijdens een gala aan de hoek maar ook al gaat het om een misverstand, nu zie je het resultaat. Ik vind dat deze scheids soms ook te laat ingrijpt maar het is ook maar een mens.
    Had gehoord dat Bob Schreiber ook ééns tekeer ging weer door de te late ingrijpen van de scheids in België.

  22. #22
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Hechtel
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default Re: misverstand

    Quote Originally Posted by DAVID
    Had gehoord dat Bob Schreiber ook ééns tekeer ging weer door de te late ingrijpen van de scheids in België.
    was eigelijk niet de schuld van de scheids, de tegenstander van Bob zn vechter zette een choke aan na de bel (die hij niet had gehoord) en ik dacht dat Bob toen tekeer ging tegen de vechter (kan mij ook vergissen)

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topfighter
    ,
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    Mehmet en Wim hebben er idd een knaller van een partij van gemaakt. Erg technisch en op het scherpst van de snede. De organisatie van het gala vond ik echter zeer beroerd. Staanplaatsen :shock: zodat je zes uur kon gaan staan kijken; nou ben ik niet te beroerd om te staan maar het neemt wel een hoop kijkplezier weg. Regels die vlak voor de partij gewijzigd worden (zo mochten er bijv. opeens knieen naar het hoofd gemaakt worden op de grond) een beetje twijfelachtig. Een scheidsrechter die touw vasthouden om een take down te voorkomen (meerdere malen) toestaat. Het uit de ring laten vallen met iemand die back mount heeft onbestraft laten evenals een niet toegestane soccerkick naar het hoofd van een liggende tegenstander en als klapper op de vuurpijl een organisator/ trainer die Felipe Costa (die als coach wou kijken hoe het was met Wim na de val(!) uit de ring) wegschreeuwt en wegduwt op zeer agressieve wijze, vervolgens grijpt de beveiliging Felipe uit loyaliteit naar de organisator waarop een reactie volgt uit het 'exit' publiek. In mijn ogen niet meer dan logisch. Vervolgens stapt de aanstichter van deze rel de ring in om de zogenaamde 'relschoppers' te vertellen dat dit een sport is en dat men zich dient te gedragen. Een duidelijk voorbeeld van de maatschappij dat ben jij... maargoed het was wel een spannende partij tussen Wim en Mehmet. Ik hoop overigens wel op een rematch tussen de beide heren op neutraal terrein bijv. NEDERLAND! Het staat nu 1-1 en beide knokkers zijn erg aan elkaar gewaagd. Erg veel respect voor deze mannen maar ik zet nooit meer voet op een gala dat georganiseerd wordt door deze organisatie!
    1. de regels waren al maanden op voorhand opgestuurd en niet veranderd ter plaatse,dus daar zit je volledig naast
    2; als je het zelf beter kan organiseren ,moet je dit doen en niet enkel kritiek hebben zodat je weet waarover je praat wat erbij komt zien, kan ik even ambetant daar komen doen...
    3.ivm met soccerkick...ben ik met je eens,moest bestraft worden
    4;kruip niet te dicht tegen Filipe aan of je zit in zijn kont...was gewoon heat of moment waar jij een drama van maakt en Felipe niet....
    5;security heeft enkel hun job gedaan, eikels verwijderen( niet Felipe maar die ene kut klojo,die kwam moeien...)
    6.HOU JE AAN JE WOORD EN BLIJF WEG!!
    7. Wim is een klassebak en topper,hij krijgt van mij alle respect!!
    8; SLOTJE AAN MIJN ZIJDE!!!


    Benny Rogmans
    Geen "volwassen" discussie is compleet zonder te insinueren dat de ander een "homo" zou zijn.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Toch raar hoe de aanstoker van de hele onrust de fout bij één of andere kutklojo/relnicht van Exit probeert te leggen.

    Wat is er nu precies gebeurt: Tijdens de partij tussen Wim en Mehmet zat Wim op zijn tegenstander's rug (met de twee haken in en de armen rond de nek, klaar voor de mata leão) toen Mehmet Wim en zichzelf tussen de touwen door uit de ring duwde ... rustig genoeg om te weten dat het zeker niet per ongeluk was. Beide vechters vallen net buiten de ring (half op de scheidsrechtertafel) en gelukkig net niet op de grond ... maar spijtig genoeg wel met Wim vanonder! Geen actie van de scheids om het te voorkomen, en achteraf geen strafpunt voor Mehmet ... beetje vaag!

    Felipe, die in Wim's hoek stond loopt er onmiddelijk naartoe om te kijken of Wim in orde is, maar wordt agressief "onderschept" door Benny Rogmans (organisator van het gala en hoofdcoach van Topfighter). Benny, die een behoorlijk stuk groter is dan Felipe pakt deze agressief bij zijn arm en wanneer Felipe zich los wil werken vind "sportieve" Benny het nodig hem hardhandig weg te duwen, in de handen van een paar (nog grotere) security-medewerkers die - tevens op een agressieve manier - Felipe willen vastpakken. Dit alles had natuurlijk een effect op de talrijke Exit-leden die hier recht tegenover stonden en niet snapten wat er plots aan de hand was waarna Benny in de ring met de micro oproept om sportief te blijven?!? :shock: Moet ik hier nu om lachen?! Ik vind het achteraf gezien alleen maar triest!

    En nu gaat Benny de schuld bij de het ene Exit-lid leggen dat het felst heeft gereageerd?! Ik zou eens heel graag willen zien wat er was gebeurt als Team Topfighter de bezoekende club was, en als een agressieve, grotere kerel Benny hardhandig weg zou duwen waarna er een vijftal security-mensen rond hem zouden staan met een deel van Benny's leerlingen achter de dranghekken. Het sprookje wil dat iedereen rustig en sportief zou blijven, en dat ze op een vriendschappelijke manier om uitleg zouden vragen. De realiteit lijkt me echter anders te zijn, zeker nadat ik met een paar leden van Team Topfighter in contact ben gekomen in het publiek, lang voordat bovenstaand verhaal zich had gemanifesteerd. Even in het kort: nadat Niek en ik een Topfighter-lid dat luid "Boe" roepte toen Majanka (spijtig genoeg) had verloren hadden uitgelegd dat alle vechters respect verdienen, en dat "Boe"-roepen tegen de geest van de sport is ging hij een "groter" Topfighter-lid halen die me even kwam vertellen dat ik geen problemen wou?!? Ik voelde me zeker niet bedreigd (met Niek, Aram en half team Exit in de buurt), maar leuk is het niet. M'n nicht stond voor me, samen met Felipe's vrouw, Wim's vriendin en haar kleine zusje. We waren er namelijk van overtuigd dat iedereen naar een gevechtsportgala kan gaan kijken. Maar ik ben duidelijk de betere (shooto-) gala's in Nederland gewoon, naar een gala van deze organisatie neem ik in ieder geval geen gasten meer mee naar toe (iets zegt me dat Benny dat zeker niet erg vindt).
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Toch raar hoe de aanstoker van de hele onrust de fout bij één of andere kutklojo/relnicht van Exit probeert te leggen.

    Wat is er nu precies gebeurt: Tijdens de partij tussen Wim en Mehmet zat Wim op zijn tegenstander's rug (met de twee haken in en de armen rond de nek, klaar voor de mata leão) toen Mehmet Wim en zichzelf tussen de touwen door uit de ring duwde ... rustig genoeg om te weten dat het zeker niet per ongeluk was. Beide vechters vallen net buiten de ring (half op de scheidsrechtertafel) en gelukkig net niet op de grond ... maar spijtig genoeg wel met Wim vanonder! Geen actie van de scheids om het te voorkomen, en achteraf geen strafpunt voor Mehmet ... beetje vaag!

    Felipe, die in Wim's hoek stond loopt er onmiddelijk naartoe om te kijken of Wim in orde is, maar wordt agressief "onderschept" door Benny Rogmans (organisator van het gala en hoofdcoach van Topfighter). Benny, die een behoorlijk stuk groter is dan Felipe pakt deze agressief bij zijn arm en wanneer Felipe zich los wil werken vind "sportieve" Benny het nodig hem hardhandig weg te duwen, in de handen van een paar (nog grotere) security-medewerkers die - tevens op een agressieve manier - Felipe willen vastpakken. Dit alles had natuurlijk een effect op de talrijke Exit-leden die hier recht tegenover stonden en niet snapten wat er plots aan de hand was waarna Benny in de ring met de micro oproept om sportief te blijven?!? :shock: Moet ik hier nu om lachen?! Ik vind het achteraf gezien alleen maar triest!

    En nu gaat Benny de schuld bij de het ene Exit-lid leggen dat het felst heeft gereageerd?! Ik zou eens heel graag willen zien wat er was gebeurt als Team Topfighter de bezoekende club was, en als een agressieve, grotere kerel Benny hardhandig weg zou duwen waarna er een vijftal security-mensen rond hem zouden staan met een deel van Benny's leerlingen achter de dranghekken. Het sprookje wil dat iedereen rustig en sportief zou blijven, en dat ze op een vriendschappelijke manier om uitleg zouden vragen. De realiteit lijkt me echter anders te zijn, zeker nadat ik met een paar leden van Team Topfighter in contact ben gekomen in het publiek, lang voordat bovenstaand verhaal zich had gemanifesteerd. Even in het kort: nadat Niek en ik een Topfighter-lid dat luid "Boe" roepte toen Majanka (spijtig genoeg) had verloren hadden uitgelegd dat alle vechters respect verdienen, en dat "Boe"-roepen tegen de geest van de sport is ging hij een "groter" Topfighter-lid halen die me even kwam vertellen dat ik geen problemen wou?!? Ik voelde me zeker niet bedreigd (met Niek, Aram en half team Exit in de buurt), maar leuk is het niet. M'n nicht stond voor me, samen met Felipe's vrouw, Wim's vriendin en haar kleine zusje. We waren er namelijk van overtuigd dat iedereen naar een gevechtsportgala kan gaan kijken. Maar ik ben duidelijk de betere (shooto-) gala's in Nederland gewoon, naar een gala van deze organisatie neem ik in ieder geval geen gasten meer mee naar toe (iets zegt me dat Benny dat zeker niet erg vindt).
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •