MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default Gracie Jiu Jitsu Haarlem

    Ben onlangs in Purmerend geweest voor een proefles BJJ .
    Nu blijkt dat er "Gracie jiu jitsu"bij Aarts Sports in Haarlem (mijn woonplaats) gegeven wordt. Mijn vraag aan jullie (er zijn veel kenners op mixfight) Kent een van jullie de persoon die daar lesgeeft? Ik weet geen naam. Wat is de achtergrond van de leraar. Bijv. bij wie traint hij ? /heeft hij getraind. /Hoe lang. Wat voor graduatie? en bij welke organisatie aangesloten?
    als je me kan helepe ........alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    heb geen idee wie daar lesgeeft.....

    blijf maar gewoon in Purmerend trainen

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    266
    vCash
    126000

    Default

    ik ben persoonlijk ook erg geinteresseerd in een goede BJJ/GJJ school in Haarlem. het zou inderdaad mooi zijn als iemand meer info had.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    idd
    was een gezellige groep vanavond. Heb weer een hoop geleerd
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Haarlem
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Zekers.. Gewoon lekker in Purmerstein trainen.

    2 trainers met een BJJ achtergrond.
    Als je discreet informatie over Aarts wil hebben moet je het even aan de jongens van Aikibudo Amsterdam vragen als je daar bent.
    Die weten alle in en outs daar zijn het bekende van

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Bjj dutch open:

    class -100,5
    1 Frank van Rossum Rickson Gracie NL

    geeft les in haarlem dus.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Bjj dutch open:

    class -100,5
    1 Frank van Rossum Rickson Gracie NL

    geeft les in haarlem dus.
    hmm dus Of hijs goed Of hij hield wat geld achter de hand



  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Vreemde reactie.

    Maar goed ik vind hem een goede leraar die kennelijk ook nog een resultaat bij elkaar kan knokken. Dus als je in Haarlem of omgeving woont en bjj wil doen, kom naar Aarts sport in Schalwijk op dinsdag 18.30 en donderdag 20.30 uur.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Vreemde reactie.

    Maar goed ik vind hem een goede leraar die kennelijk ook nog een resultaat bij elkaar kan knokken. Dus als je in Haarlem of omgeving woont en bjj wil doen, kom naar Aarts sport in Schalkwijk op dinsdag 18.30 en donderdag 20.30 uur.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Dit zou Frank van Rossum moeten zijn (rechts op de foto), bij de overhandiging van zijn blauwe gordel in Juni 2005.




    Ik vind het alleen "raar" dat er geen vermelding van hem staat op de lijst met scholen van Rickson Gracie (http://www.brazilianjiujitsu.nl/nl/i...bpagina&id=14). Is de website niet up-to-date, of ...?!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Nee, ze geven pas twee maanden les. Eerst even aanzien of er een stabiele groep van de grond komt. Maar dat gaat wel lukken. Er is nu al en vaste groepje die buiten de vaste lestijden extra op zaterdag komt rollen. Als het duidelijk is dat er een vaste groep is die blijft komen, komt Haarlem ook wel op de R. Gracie lijst. Frank is trouwens leerling van Harold Harder, het NL R.Gracie opperhoofd.
    Ik vind het wel verstandig dat ze het zo doen. Staat zo lullig als je het op de website zet. Dan lukt het weer niet en gaat het er weer af.
    Er is veel verloop in vechtsportland kan ik uit eigen ervaring zeggen. Mijn eigen taekwondoclub heeft al meer dan 100 ex-leden in zes jaar .Gelukkig trainen er nu nog meer dan 50 .

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Frank is trouwens leerling van Harold Harder, het NL R.Gracie opperhoofd.
    Sinds deze zomer wordt deze taak waargenomen door Michel (check onderste regel op http://www.brazilianjiujitsu.nl/nl/i...ebpagina&id=34).
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  13. #13
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ben onlangs in Purmerend geweest voor een proefles BJJ .
    Nu blijkt dat er "Gracie jiu jitsu"bij Aarts Sports in Haarlem (mijn woonplaats) gegeven wordt. Mijn vraag aan jullie (er zijn veel kenners op mixfight) Kent een van jullie de persoon die daar lesgeeft? Ik weet geen naam. Wat is de achtergrond van de leraar. Bijv. bij wie traint hij ? /heeft hij getraind. /Hoe lang. Wat voor graduatie? en bij welke organisatie aangesloten?
    als je me kan helepe ........alvast bedankt!
    Hi black belt
    Saw your message about BJJ in Haarlem. Do you know more about BJJ in Haarlem by now? What do you know about BJJ at Kenamju?

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by wanderlei View Post
    Hi black belt
    Saw your message about BJJ in Haarlem. Do you know more about BJJ in Haarlem by now? What do you know about BJJ at Kenamju?
    According to their website there is a BJJ class from 19h till 2030 on wednesdays. ( Kenamju )

  15. #15

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Dit zou Frank van Rossum moeten zijn (rechts op de foto), bij de overhandiging van zijn blauwe gordel in Juni 2005.


    http://www.brazilianjiujitsu.nl/imag...8/FrankWeb.jpg

    Ik vind het alleen "raar" dat er geen vermelding van hem staat op de lijst met scholen van Rickson Gracie (http://www.brazilianjiujitsu.nl/nl/i...bpagina&id=14). Is de website niet up-to-date, of ...?!
    Onze site is idd niet goed uptodate.
    Ik heb zelf met Frank getraind. Een goede gozer en hij weet waar hij mee bezig is.
    Ik heb met hem in Waalwijk getraind en hij is nog een aantal keer in 's-Hertogenbosch geweest om met ons te trainen.
    Vooral toen ik net begon heeft hij me goed geholpen.
    Last edited by Amargeddon; 11-01-2008 at 10:47.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default BJJ in Haarlem

    Yes, Kenamju in Haarlem is starting with an introductionary course in Brazilian Jiujitsu on wednesday 2th of april 18:30-20:00.
    That would fit in the training schedule with Aerts in Haarlem. There it's on tuesdays and thursdays. I'm definitely going to visit both schools, that's to say, if my boss let's me. (work on an oilrig at the Northsea)
    I hope a lot of guys enlist there. The more the better sparring. The judodepartment at Kenamju is the best in Europe. They have three worldchampions and eight or so European champions training there and the club is twotimes European clubchampion. Would be nice if the BBJdepartment could reach the same level in 5-10 years from now.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •