MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: Semmy

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Semmy

    Bespeur op diverse forums al enige tijd een anti Sem stemming en dat is nergens voor nodig. Tuurlijk kan je geen liefhebber zijn van zijn stijl maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om wie is de sterkste K 1 vechter en voor mij is dat overduidelijk Semmy. Hij is heel lang, weegt de nodige kilo's, is opgetrokken uit gewapend beton en heeft een groot arsenaal aan keiharde technieken waarmee die zijn tegenstanders allemaal voortijdig sloopt. Semmy is buiten de ring ook een sympathieke gozer zonder enige vorm van kapsones en dat siert hem enorm. Denk echt dat hij wederom alle 3 zijn partijen voortijdig gaat beslissen op KO en er is niemand die hem zal kunnen afhouden van zijn 2e titel op rij.

    Succes gozer !!!

    Osu Sjaak
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Sem maakt gewoon goed gebruik van zn fysieke kenmerken. En idd de K1 is geen schoonheidswedstrijd. Het gaat hier om effectiviteit. En als Sem zn stijl zo beperkt is dan zou het voor de rest toch mogelijk moeten zijn om een juiste strategie te gaan vinden.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Allemaal gelul gelul hij was de beste klaar. ik denk dat hij dit jaar ook weer ver komt

  4. #4
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    [quote="Emilio"] ...En als Sem zn stijl zo beperkt is /quote]

    uhhhh beperkt ?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    kontekruipers, een jaar geleden was het bonjasky, sefo e.d. en nou sem.....waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    rotterdam
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by H POWER
    kontekruipers, een jaar geleden was het bonjasky, sefo e.d. en nou sem.....waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????
    Typisch vechtsportminnend Nederland.. Als je wint heb je vrienden
    Als je begrijpt wat ik bedoel!

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Zoals ik al eerder meldde denk ik ook dat Sem zijn titel gaat prolongeren. Maar ik hoop dat het Ernesto wordt of anders Remy.

    Ben dus juist geen echte Sem fan.

    Het valt mij juist op dat een aantal Sem fans het er moeilijk mee hebben dat andere mensen andere voorkeuren hebben.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by H POWER
    kontekruipers, een jaar geleden was het bonjasky, sefo e.d. en nou sem.....waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????
    Ha Highpower, ik voel me niet aangesproken haha. We zijn mekaar weleens in de haren gevlogen omtrent Sem, maar ieder zijn eigen favoriet zeg ik maar. Ik vrees ook dat die lange, helaas, weer die beker mee naar huis neemt, maar ik hoop stiekem....

    Als je zijn stijl niet cool vind of als je hem te klein/groot dik/dun/lelijk/mooi vind moet iedereen zelf weten. Daar mag je ook vooruit komen.

    Een fan van Sem zal ik niet worden, maar ik respecteer zijn -moeilijk te best rijden- kwaliteiten. May the best man win

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by H POWER
    waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????
    ** Steekt hand op ** :mrgreen:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    OSU SEMMY WINT DE K1 2006

    voelt nog die knie van 3 weken geleden die hij mij gaf in klazienaveen



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  11. #11
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default Re: Semmy

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Bespeur op diverse forums al enige tijd een anti Sem stemming en dat is nergens voor nodig. Tuurlijk kan je geen liefhebber zijn van zijn stijl maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om wie is de sterkste K 1 vechter en voor mij is dat overduidelijk Semmy. Hij is heel lang, weegt de nodige kilo's, is opgetrokken uit gewapend beton en heeft een groot arsenaal aan keiharde technieken waarmee die zijn tegenstanders allemaal voortijdig sloopt. Semmy is buiten de ring ook een sympathieke gozer zonder enige vorm van kapsones en dat siert hem enorm. Denk echt dat hij wederom alle 3 zijn partijen voortijdig gaat beslissen op KO en er is niemand die hem zal kunnen afhouden van zijn 2e titel op rij.

    Succes gozer !!!

    Osu Sjaak
    Persoonlijk denk ik dat Sem de vechter is die de grootste kans maakt om de eindoverwinning te behalen maar dat maakt hem niet tot mijn favoriet. De man maakt prima gebruik van zijn lichaam en de moeite die andere vechters hebben met zijn afmetingen: prima. Het is een ander verhaal als het aankomt op het visuele aspect.
    Semmy oogt voor mij in de ring minder als een kickbokser dan een Bonjasky, een Aerts of een Le Banner. Het is juist het klinische aspect in het vechten van Sem wat mij niet tot een fan van hem maakt. Nou kun je zeggen dat een Le Banner of een Aerts ook klinisch vecht (weinig risico's nemen, vertrouwend op hun ervaring) maar deze mannen vind ik wel spectaculairder vechten dan bijvoorbeeld Sem. Het ziet er atletischer uit en dat maakt het voor mij mooier om naar te kijken.

    Zo.... let the flaming begin!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    rotterdam
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Je bent niet gecharmeerd van Foxy Foxtrot met zijn elastieke benen? :?
    Als je begrijpt wat ik bedoel!

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Ik doe verder ook niet negatief over hem vind zn style gewoon geen zak aan... en hij maakt mensen als ray sefo kansloos die normaal zorgen voor een mooie partij. Ik vind de finale gewoon een stuk minder aantrekkelijk om te kijken als eerst... en das mijn mening, en ben niet bepaald een sem-basher....

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    rotterdam
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor maar voor die Schilt is het nl puur business. Schoonheids-prijzen worden er niet uitgedeeld. Vind het ook geen lust voor het oog hoe hij vecht.Toch is het een van de moeilijkste en cruciale dingen. Als je in de ring andermans spelletje in de war kan schoppen om vervolgens je tegenstander jouw spel op te leggen.. Hoe lomp het er ook uit mag zien. Nee op dansles zal je hem ook niet snel zien gaan nee
    Als je begrijpt wat ik bedoel!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Een H power die iedereen kontenkruipers noemt omdat ze nu opeens vóór Sem zijn, zal het absoluut niet eens zijn met mijn mening over Schilt, maar ik ben en blijf tenminste wel consistent in mijn woorden.

    Sem Schilt mag dan wel (om met Sjaaks woorden te spreken) uit "gewapend beton" zijn gebouwd, lang zijn en de nodige kilo`s bevatten, er is wat mij betreft iets heel anders dat het aantrekkelijk maakt om naar een K1 partij te kijken.
    Stijl, agressie, flair en mooie technieken zijn voor mij vooral de zaken waar het in een mooie partij om draait...

    Ik vind het top voor Sem dat ie vorig jaar de K1 gewonnen heeft en het was ook zeer zeker verdiend, toch neemt dat niet weg dat ik nog nooit een partij van hem met veel plezier heb zitten bekijken. Sterker nog, ik vind het saai en kijk `t alleen als ik z`n tegenstander wel de moeite waard vind. (de moeite waard = Sefo, Leko, Hoost, Aerts, Le Banner, Bonjasky en noem de hele serie maar op....


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default Re: Semmy

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Bespeur op diverse forums al enige tijd een anti Sem stemming en dat is nergens voor nodig. Tuurlijk kan je geen liefhebber zijn van zijn stijl maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om wie is de sterkste K 1 vechter en voor mij is dat overduidelijk Semmy. Hij is heel lang, weegt de nodige kilo's, is opgetrokken uit gewapend beton en heeft een groot arsenaal aan keiharde technieken waarmee die zijn tegenstanders allemaal voortijdig sloopt. Semmy is buiten de ring ook een sympathieke gozer zonder enige vorm van kapsones en dat siert hem enorm. Denk echt dat hij wederom alle 3 zijn partijen voortijdig gaat beslissen op KO en er is niemand die hem zal kunnen afhouden van zijn 2e titel op rij.

    Succes gozer !!!

    Osu Sjaak
    Een anti Sem stemming? Eerder het tegenovergestelde, ik word juist een beetje moe van het geblaat dat Semmy zo'n topper is.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Virus
    Een H power die iedereen kontenkruipers noemt omdat ze nu opeens vóór Sem zijn, zal het absoluut niet eens zijn met mijn mening over Schilt, maar ik ben en blijf tenminste wel consistent in mijn woorden.

    Sem Schilt mag dan wel (om met Sjaaks woorden te spreken) uit "gewapend beton" zijn gebouwd, lang zijn en de nodige kilo`s bevatten, er is wat mij betreft iets heel anders dat het aantrekkelijk maakt om naar een K1 partij te kijken.
    Stijl, agressie, flair en mooie technieken zijn voor mij vooral de zaken waar het in een mooie partij om draait...

    Ik vind het top voor Sem dat ie vorig jaar de K1 gewonnen heeft en het was ook zeer zeker verdiend, toch neemt dat niet weg dat ik nog nooit een partij van hem met veel plezier heb zitten bekijken. Sterker nog, ik vind het saai en kijk `t alleen als ik z`n tegenstander wel de moeite waard vind. (de moeite waard = Sefo, Leko, Hoost, Aerts, Le Banner, Bonjasky en noem de hele serie maar op....
    Zeker saai hoe Remy in de dubbele dekking stond en binnen twee minuten helemaal in elkaar werdt getrimt, Ook saai was Feitosa die door een wel geplaatste rechtse van Semmy zijn neus brak en daarna een abnormaal harde knie op zijn hoofd kreeg en ko ging in de finale en in de eerste ronde. Toen Hoost nog even met een knie, in de tweede ronde op de dynamite show eruit gehaalt, heel saai allemaal. Dat de K-1 daarna de regels veranderde is niemand opgevallen en dat de K-1 er alles aan doet om het Semmy moeilijk te maken, het is inderdaad niet meer zo spannend als een vechter iedereen sloopt.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Ik vergat nog even Breggy die een gebroken jukbeen opliep van een linkse directe van Semmy en die ook binnen twee minuten in de eerste ronde drie keer het kanvas cadeau kreeg, uitermate saai.
    Tja dan was de partij van Remy natuurlijk geweldig het duurde maarliefst drie ronde om Gary Goodridge eruit te halen die net op vacantie was toen hij hoorde dat hij moest invallen en al een maand niks had gedaan.
    Kijken of Remy tegen een frisse Leko ook zo in de ronde vliegt.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Ik vergat nog even Breggy die een gebroken jukbeen opliep van een linkse directe van Semmy en die ook binnen twee minuten in de eerste ronde drie keer het kanvas cadeau kreeg, uitermate saai.
    Tja dan was de partij van Remy natuurlijk geweldig het duurde maarliefst drie ronde om Gary Goodridge eruit te halen die net op vacantie was toen hij hoorde dat hij moest invallen en al een maand niks had gedaan.
    Kijken of Remy tegen een frisse Leko ook zo in de ronde vliegt.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by H POWER
    Dat de K-1 daarna de regels veranderde is niemand opgevallen en dat de K-1 er alles aan doet om het Semmy moeilijk te maken, het is inderdaad niet meer zo spannend als een vechter iedereen sloopt.
    Dat is me idd niet opgevallen. Welke regels zijn er veranderd H Power?

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richard1972
    Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl. maar vorig jaar is hij wel k-1 champion geworden. Maar dit jaar is de competitie wel wat zwaarder. En ik denk dat hij het dan niet gaat redden.

    zwaarder??????????/// woon je in zimbabwe of zo?

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl............................................. ...........




    jij hebt er echt verstand van,,,,,ga solliciteren bij fred royers, misschien dat je co-presentator/verslaggever kunt worden.


    eersteklas debiele opmerking....gefeliciteerd

  23. #23
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    @HPower: Het is netjes van Sem dat hij snel en effectief zich van zijn tegenstanders weet te ontdoen maar het heeft weinig entertainment waarde. Niet dat K-1 vooral entertainment moet zijn maar ik kijk toch vele malen liever naar partijen zonder dan mét Sem.
    Ik heb daarom vanmiddag nog eens naar de partij tegen Bregy gekeken en dan verveel ik me al heel snel. Dat Bregy snel eruit ligt is minder te danken aan Sems kwaliteiten dan aan Bregy's gebrek aan kwaliteit. Bregy dekt slecht, houdtde handen heel laag en probeert zich naar binnen te vechten door zijn hoofd naar voren te gooien en naar heuphoogte van Sem te duiken. Sem raakt Bregy netjes op zijn gezicht maar bokstechnisch is het niet sterk wat Sem laat zien. De dekking is te ver voor hem uit, de jabs zijn langzaam en er zijn geen sterke combinaties van bijv. links-rechts-middle kick.

    Het zal wel tegen het zere been zijn van de Semfans maar effectiviteit staat niet gelijk aan kwaliteit. Ik wens Sem het allerbeste en mocht hij in december winnen alvast gefeliciteerd maar ik zal er geen grotere fan door worden.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richard1972
    Quote Originally Posted by pisou
    Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl............................................. ...........




    jij hebt er echt verstand van,,,,,ga solliciteren bij fred royers, misschien dat je co-presentator/verslaggever kunt worden.


    eersteklas debiele opmerking....gefeliciteerd
    Sorry hoor, maar Sem beweegt niet vloeiend. Hij happert te veel in zijn combo's. Maar als jij dat mooi vindt dan moet je er zeker van genieten.


    .
    en misschien ben jij iemand met super veel kennis en ervaring. Misschien dat jij de functie van Fred over kan nemen en ook als trainer. Kijken of jij zover komt met vechters als Ray.
    Get real !




    jullie hebben helemaal gelijk...die Sem kan er niks van en het is te hopen dat hij maar snel een andere sport kiest. Wat ben ik blij dat er nog zulke critici zijjn zoals jullie want anders waren mijn ogen niet geopend. Als jullie nu eens in de toekomst ergens op een gala vechten...laat me dat even weten...kom zeker kijken en je aanmoedigen met een bordje "zet hem op sukkel"!!!!

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richard1972
    Quote Originally Posted by pisou
    Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl............................................. ...........




    jij hebt er echt verstand van,,,,,ga solliciteren bij fred royers, misschien dat je co-presentator/verslaggever kunt worden.


    eersteklas debiele opmerking....gefeliciteerd
    Sorry hoor, maar Sem beweegt niet vloeiend. Hij happert te veel in zijn combo's. Maar als jij dat mooi vindt dan moet je er zeker van genieten.
    en misschien ben jij iemand met super veel kennis en ervaring. Misschien dat jij de functie van Fred over kan nemen en ook als trainer. Kijken of jij zover komt met vechters als Ray.
    Get real !

    misschien kan jij bij een combo????

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •