MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Floyd Mayweather jr. of Carlos Baldomir?

Voters
9. You may not vote on this poll
  • Floyd Mayweather jr.

    7 77,78%
  • Carlos Baldomir

    1 11,11%
  • Onbeslist

    1 11,11%
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default Floyd Mayweather jr. vs. Carlos Baldomir

    Zaterdag 4 november vindt de bokspartij Floyd Mayweather jr. vs. Carlos Baldomir plaats. Persoonlijk denk ik dat dit één van de beste wedstrijden wordt van dit jaar. Mayweather, de technicus pur sang en algemeen erkend als pound for pound the best op dit moment, tegen de "brawler" en van nature veel grotere Baldomir.

    Mayweather laat met deze partij duidelijk zien dat hij op zoek is naar een uitdaging: hij stapt (wederom) een gewichtsklasse omhoog. Als hij het save had willen spelen had hij uiteraard net zo makkelijk in z'n eigen gewichtsklasse kunnen blijven.
    Baldomir gaat echter ook niets uit de weg. Het opnemen tegen P4P the best getuigt van lef.

    Marco heeft een hele mooie voorbeschouwing in het Multi Media Forum gezet: Countdown to Mayweather vs Baldomir. Echt de moeite van het bekijken waard.

    Mijn idee is dat de skills van Mayweather het zaterdag winnen van de kracht van Baldomir.


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Normaal gesproken wint Mayweather.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Makijs View Post
    Normaal gesproken wint Mayweather.

    Dus nu ook.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    ik ga voor de "upset of the year" dus een k.o. overwinning voor Baldomir ! ik denk echt dat Floyd een paar rake klappen krijgt ondanks zijn snelheid...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    ik ga voor de "upset of the year" dus een k.o. overwinning voor Baldomir ! ik denk echt dat Floyd een paar rake klappen krijgt ondanks zijn snelheid...
    Ik ben het wel met je eens dat er te licht over Baldomir gedacht wordt. Hij heeft ook niet voor niets Zab Judah en Arturo Gatti verslagen. Maar het zou idd een big upset zijn als ie zou winnen.

    Maar los van wie er wint lijkt het me gewoon een geweldige partij. Die 2 totaal verschillende stijlen hebben alles in zich om er een spektakel van te maken, welke kant het ook op gaat.

    Overigens, volgens Boxrec. heeft Mayweather een 5" langere reach dan Baldomir. Zeker gezien zijn stijl is dat een aanzienlijk voordeel voor Mayweather.

  6. #6
    Join Date
    May 2006
    Location
    België
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    Ik zet men geld op Mayweather!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default

    Mayweather wint op unm decision ik denk dat floyd het tactisch uitvecht en niet in een slugfest raakt

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    267
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor een onbeslist, maar je weet maar nooit Baldomir kan t ook pakken..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •