MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx View Post
    Ja en Romano heeft de laatste tijd alleen maar de krant gelezen!!!
    hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

    nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel
    voor de rest nog steeds geen twijfel...of hij nou getraint heeft...of toch de krant heeft zitten lezen...marc wint...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Nadiaatje;354362]hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

    nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel
    QUOTE]


    ???? vaker op mixfight lezen nadia !

    1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

    daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nadiaatje View Post
    hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!
    aangezien ze bij dezelfde gym zitten zou ik daar idd wel een beetje van uitgaan...

    ik ga ook romano all the way :mrgreen: ko of g&p
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    leerdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Thumbs down

    [QUOTE=payap;354379]
    Quote Originally Posted by Nadiaatje View Post
    hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

    nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel
    QUOTE]


    ???? vaker op mixfight lezen nadia !

    1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

    daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.
    @ die knal partij tegen Thiago: Romano had geen schijn van kans tegen hem.
    Alleen die choke was aardig gelukt.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=payap;354379]
    Quote Originally Posted by Nadiaatje View Post
    hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

    nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel
    QUOTE]


    ???? vaker op mixfight lezen nadia !

    1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

    daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.
    Vindt je dat echt verpletterend???
    Het is al een tijdje duidelijk dat Lawalata niet in vorm is.
    Een leerling van Marc heeft hem ook verslagen.
    Jan Overduin is duidelijk in opkomst...daar is dan ook alles mee gezegd...En Thiago is dan inderdaad wel een naam...en daar verliest hij dan ook van...Maarja, Never mind....je bent voor wie je bent

  6. #31
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor Marc.

    Je kan hier lang en breed over discuseren ieder heeft zijn voorkeur.

    De enige manier waarop Romano m.i. zou kunnen winnen is op KO, alleen is Marc in zijn MMA en Kickboks wedstrijden nog nooit KO gegaan (1x uitgeteld waarbij hij niet weg is geweest en dit was tegen Imro Main) Dus de kans dat Romano wint is en blijft m.i. een "boxers chance".

    Groeten Willemijn

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Nieuwegein
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Smile

    [QUOTE=payap;354379]
    Quote Originally Posted by Nadiaatje View Post
    hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

    nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel
    QUOTE]


    ???? vaker op mixfight lezen nadia !

    1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

    daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.
    Romano slaat echt hard!!!! Maar ik hoorde ook goeie verhalen van Marc in zwitserland.
    Ben benieuwd!!!!

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    asc is correct en tevens juist!

    Marc wint m op ground and pound...
    X2

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Thumbs up

    ja luitjes zo heeft ieder zn favoriet en dat de beste die dag maar mag winnen .

  10. #35
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga ook zeker voor Romano. Op KO
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Zon View Post
    Ik ga voor Marc.

    Je kan hier lang en breed over discuseren ieder heeft zijn voorkeur.

    De enige manier waarop Romano m.i. zou kunnen winnen is op KO, alleen is Marc in zijn MMA en Kickboks wedstrijden nog nooit KO gegaan (1x uitgeteld waarbij hij niet weg is geweest en dit was tegen Imro Main) Dus de kans dat Romano wint is en blijft m.i. een "boxers chance".

    Groeten Willemijn

    Romano is ook een verdienstelijk kickboxer daarnaast en knokte bij Vos voordat hij bij loeks kwam in de B klasse. heeft volgens mij in zijn loeks periode ook nog een B partij geknokt in engeland en gewonnen.
    nogmaals: Romano wint op KO

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Romano is ook een verdienstelijk kickboxer daarnaast en knokte bij Vos voordat hij bij loeks kwam in de B klasse. heeft volgens mij in zijn loeks periode ook nog een B partij geknokt in engeland en gewonnen.
    nogmaals: Romano wint op KO
    Nou, als jij toch zo zeker van je zaak bent dan wil ik wel een weddenschapje met je aangaan dat ik niet K.O. ga! €20 of €50?


    BTW LOL @ this topic!, Romano is een goeie gast en een goede gozer dus no BADBLOOD van deze kant hoor!
    Maar weddenschap is serieus!
    Nog meer mensen die willen wedden?????????????????????????????????

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    pff moeilijk
    ze zijn alle 2 lekker bezig.......
    Dubbele ko of sub?

    Succes alle 2
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Duncan View Post
    Nou, als jij toch zo zeker van je zaak bent dan wil ik wel een weddenschapje met je aangaan dat ik niet K.O. ga! €20 of €50?


    BTW LOL @ this topic!, Romano is een goeie gast en een goede gozer dus no BADBLOOD van deze kant hoor!
    Maar weddenschap is serieus!
    Nog meer mensen die willen wedden?????????????????????????????????

    Best apart inderdaad, dat ik zeg dat jij KO gaat terwijl jij hier ook leest.
    ik hoop het niet voor jou natuurlijk, maar is puur uit sportief oogpunt beschouwd.
    Sportieve en goede wedstrijd toegewenst en dat de beste .... ach je weet het wel

    ps ik gok nooit dus ga voor nu geen uitzondering maken, misschien dat er andere gegadigden zijn.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    leerdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Best apart inderdaad, dat ik zeg dat jij KO gaat terwijl jij hier ook leest.
    ik hoop het niet voor jou natuurlijk, maar is puur uit sportief oogpunt beschouwd.
    Sportieve en goede wedstrijd toegewenst en dat de beste .... ach je weet het wel

    ps ik gok nooit dus ga voor nu geen uitzondering maken, misschien dat er andere gegadigden zijn.

    Rosso alles moet toch de eerste keer zijn.
    Neem die weddenschap dan aan,als je zo zeker van je zaak ben.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Romano is ook een verdienstelijk kickboxer daarnaast en knokte bij Vos voordat hij bij loeks kwam in de B klasse. heeft volgens mij in zijn loeks periode ook nog een B partij geknokt in engeland en gewonnen.
    nogmaals: Romano wint op KO
    Naar mijn idee heeft een KO niks te maken met waar je traind of getraind hebt. Maar naar uitslagen die je hebt behaald in eerder gevochten partijen.

    Wanneer je gezegd zou hebben:

    Romano wint op K.O. omdat hij van zijn laatste vier winst partijen alles voortijdig gewonnen heeft, dan heb je m.i. jouw post redelijk onderbouwd.
    Maar dat hij bij Vos heeft getraint en in engeland in de b-klasse gewonnen heeft, heeft niets te maken met een MMA wedstrijd en/of de vorm van Romano op het moment!

    Marc heeft ook een aantal jaren met Andy Souwer, Albert Kraus & Marcel Doomernik getraint....dus dan zou ik ook maar moeten zeggen dat hij op K.O. wint??? zou een beetje dom zijn...niet?

    Groeten Willemijn

  17. #42
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    565
    vCash
    126000

    Default

    Mischien staat het feit dat hij in de B-klasse voor Vos gym gevochten heeft er niet voor garant dat hij op K.O zal winnen nee,,wel is het gewoon een feit dat Romano onwijs sterk is en zeker een K.O in huis heeft
    Whatever doesn't kill me,,can only make me stronger..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •