MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default Training bij Sem schilt & Dave jonkers

    OSU ik was zaterdag te gast met nog 2 sensei,s bij SEM EN DAVE Budokai Zuidlaren wij kwamen om 9 uur aan . toen was de media uit Japan er al aanwezig waar wij niks van wisten en de Drenthse media allemaal voor SEM hoe hart SEM traint enz met oog op de K.1 Finale 2 december .Er werd en buiten training in de bossen georganiceert door DAVE er waren zo,n 30 vechters waaronder 25 karateka,s meest zwartebanders met nog en roemeense shihan leonardo voinescu die en seminar gaf na de buiten training dus gingen wij naar het boss wat vlak bij was er werd eerst gelopen heuvel af heuvel op ja dat vergt conditie pfffffff vooral voor mij lol ,maar ik ploeterde ook mee na het lopen was er kihon kumite randorie vechten de goden waren met ons want de ZON scheen het was prachtig weer . De Jappen keken hun ogen uit er werd hard getraint en gevochten wat de jappen graag zien willen maar met fair het was en geslaagde training .
    wat ik mooi vond dat Dave MIJ weer uitnodigde en de sensei,s voor en training samen .De foto.s volgen nog . De Drenth'se media gaat ook naar Japan 2 december klasse.

    Nog even dit SEM is en pracht mens ondanks zijn successen is hij zich zelf gebleven in al het doen en laten

    OSU

    Repect
    Last edited by jan sensei kyokushin; 12-11-2006 at 19:03.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight




    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    OSU ik was zaterdag te gast met nog 2 sensei,s bij SEM EN DAVE Budokai Zuidlaren wij kwamen om 9 uur aan . toen was de media uit Japan er al aanwezig waar wij niks van wisten en de Drenthse media allemaal voor SEM hoe hart SEM traint enz met oog op de K.1 Finale 2 december .
    Wat leuk om dat mee te maken Jan

    Er werd en buiten training in de bossen georganiceert door DAVE er waren zo,n 30 vechters waaronder 25 karateka,s meest zwartebanders met nog en roemeense shihan leonardo voinescu die en seminar gaf
    Die Leonardo Voinescu is wel een hele bekende naam, die heb ik volgens mij wel is gezien op een lijst met geroyeerde mensen waar ik zelf ook op sta hahahaa. Toch leuk dat Sem en Dave gewoon kontakt met hem houden,

    na de buiten training dus gingen wij naar het boss wat vlak bij was er werd eerst gelopen heuvel af heuvel op ja dat vergt conditie pfffffff vooral voor mij lol ,maar ik ploeterde ook mee
    Maaa je was er wel bij en daar gaat het om Jan

    wat ik mooi vond dat Dave MIJ weer uitnodigde en de sensei,s voor en training samen .De foto.s volgen nog . De Drenth'se media gaat ook naar Japan 2 december klasse.
    Ben benieuwd naar de foto's

    Nog even dit SEM is en pracht mens ondanks zijn successen is hij zich zelf gebleven in al het doen en laten
    Yep dat klopt en dat geld niet alleen voor Sem maar ook voor Dave. Zo hoort het ook en dit zijn 2 echte budoka's

    Osu Sjaak
    Last edited by Sjaak; 13-11-2006 at 16:56.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Wat leuk om dat mee te maken Jan



    Die Leonardo Voinescu is wel een hele bekende naam, die heb ik volgens mij wel is gezien op een lijst met geroyeerde mensen waar ik zelf ook op sta hahahaa. Toch leuk dat Sem en Dave gewoon kontakt met hem houden,



    Maaa je was er wel bij en daar gaat het om Jan



    Ben benieuwd naar de foto's



    Yep dat klopt en dat geld niet alleen voor Sem maar ook voor Dave. Zo hoort het ook en dit zijn 2 echte budoka's

    Osu Sjaak
    OSU ja zeker dat geldt ook voor Dave , Leonardo Voinescu is ook en budoka sjaak van het eerste uur hij is kancho van de sei-budokai ook en fijne collega ,klopt hij staat opdie lijst van de geroyeerden hij is net als jou en mij sjaak en Dan graad koop je niet die moet je verdienen bewijzen in vele opzichten . De Jappen vonden mijn petje mooi met het kanku simbool die ik op had met de training.

    van het hele gebeuren komt ook en dvd van

    respect

    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    OSU ik was zaterdag te gast met nog 2 sensei,s bij SEM EN DAVE Budokai Zuidlaren wij kwamen om 9 uur aan . toen was de media uit Japan er al aanwezig waar wij niks van wisten en de Drenthse media allemaal voor SEM hoe hart SEM traint enz met oog op de K.1 Finale 2 december .Er werd en buiten training in de bossen georganiceert door DAVE er waren zo,n 30 vechters waaronder 25 karateka,s meest zwartebanders met nog en roemeense shihan leonardo voinescu die en seminar gaf na de buiten training dus gingen wij naar het boss wat vlak bij was er werd eerst gelopen heuvel af heuvel op ja dat vergt conditie pfffffff vooral voor mij lol ,maar ik ploeterde ook mee na het lopen was er kihon kumite randorie vechten de goden waren met ons want de ZON scheen het was prachtig weer . De Jappen keken hun ogen uit er werd hard getraint en gevochten wat de jappen graag zien willen maar met fair het was en geslaagde training .
    wat ik mooi vond dat Dave MIJ weer uitnodigde en de sensei,s voor en training samen .De foto.s volgen nog . De Drenth'se media gaat ook naar Japan 2 december klasse.

    Nog even dit SEM is en pracht mens ondanks zijn successen is hij zich zelf gebleven in al het doen en laten

    OSU

    Repect
    VET! Ben benieuwd naar de foto's!

    OSU

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Yep ik ook, plaats ze is effe Jan

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Yep ik ook, plaats ze is effe Jan
    Osu maatje ik zal ze wel eerst van Dave binnen krijgen moeten geduld is en schone zaak




    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Alvast enkele foto,s




    Last edited by mama; 14-11-2006 at 19:55. Reason: Jan ik heb van de link ff een foto gemaakt



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    daar heb ik stukkies van gezien op tv Drenthe...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Welkom bij TV Drente met Boer Jan en Dominee Dimitri.
    Nee helaas ontvangen we niet in regio Amsterdam..

  10. #10
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Welkom bij TV Drente met Boer Jan en Dominee Dimitri.
    Nee helaas ontvangen we niet in regio Amsterdam..
    http://www.kanalenkiezer.nl/
    regionaal -> TV Drenthe...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    daar heb ik stukkies van gezien op tv Drenthe...
    OSU klopt chief



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Talking

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Welkom bij TV Drente met Boer Jan en Dominee Dimitri.
    Nee helaas ontvangen we niet in regio Amsterdam..



    Boer Jan en Dominee Dimitri staan 2 dec wel aan de ring bij de K1 finale terwijl jij in artis de neusapen staat uit te mesten,misselijke hollander

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    OSU klopt chief
    osu chief hoe zien wij dat terug van de uitzending van gister op rtvDrenthe



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  14. #14
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    osu chief hoe zien wij dat terug van de uitzending van gister op rtvDrenthe
    weet nie...

    heb het zelf vanochtend vroeg gezien in een herhaling...

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Leuke foto's Jan

    osu Sjaak

  16. #16
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    osu chief hoe zien wij dat terug van de uitzending van gister op rtvDrenthe
    op www.rtvdrenthe.nl kan je bij Televisie -> Uitzending Gemist kijken...
    is de uitzending van maandag

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •