MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 58 of 58

Thread: full mount

  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    eddie pakte royler op een triangle

    en die gogo is cool. hoor is zelfs mij weleens gelukt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    nee dat zie je IMO verkeerd... je wordt daar 1x door gepakt. en daarna niet meer.Eddie pakt Royler 1 x en wint daarna het toernooi geeneens, doet verder niks meer dan lesgeven en teert op dat ene dingetje.

    solide en standaard BJJ technieken.... dat zijn de dingen waarop je blijft winnen. dat zijn de technieken waarop Rickson Margarida 6 keer achter elkaar pakt, of Jacare of Filho.... die grappen zien er leuk uit, maar hebben er eigenlijk niks mee te maken.
    Bravo versloeg hem op een traingle.

    Bravo heeft meer dan genoeg mensen gesubmit op de twister vna white tot black belt bjj. Als je een keee met je bjj trainer mee komt worstelen op maandag, krijg je wel een kopietje van de twister dvd van me.

    Je comment over rickson vind ik wel een beetje belachelijk....Ik twijfel er niet aan dat rickson hun kan kloppen. Maar bjj stopt niet bij rickson. Er zijn genoeg grapplers die bjj aanvullen, Nino elvis bijvoorbeeld met zijn omoplata en gogoplata game, telles met ze turtle guard, etc

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    tyfus daar moet je wel een potje lenig voor zijn :|
    yep..is niet voor mij weggelegd denk ik...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #54
    Jochem Guest

    Default

    vet filmpje. In principe is natuurlijk de basis het belangrijkste, maar de wat bijzondere moves zijn zeker geen onzin die maar 1x werken. Ik bedoel, de half guard was ook eerst een "bijzondere" positie tot gordo hem ontwikkelde.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CBS View Post
    Bravo versloeg hem op een traingle.

    Bravo heeft meer dan genoeg mensen gesubmit op de twister vna white tot black belt bjj. Als je een keee met je bjj trainer mee komt worstelen op maandag, krijg je wel een kopietje van de twister dvd van me.

    Je comment over rickson vind ik wel een beetje belachelijk....Ik twijfel er niet aan dat rickson hun kan kloppen. Maar bjj stopt niet bij rickson. Er zijn genoeg grapplers die bjj aanvullen, Nino elvis bijvoorbeeld met zijn omoplata en gogoplata game, telles met ze turtle guard, etc

    als ie terug is, zal ik es kijken!

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    yep..is niet voor mij weggelegd denk ik...
    zelf ik kan hem............ ben echt niet lenig hoor
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    gogoplata is inderdaad een mooie variatie op de omoplata. ik ben van mening dat je zo veel mogelijk technieken vanuit zo veel mogelijk situaties moet kennen. op een gegeven moment herken je situaties en volgt de techniek vanzelf. basis is belangrijk, die moet sterk zijn, maar ook variaties daarop zijn belangrijk.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    gogoplata is inderdaad een mooie variatie op de omoplata. ik ben van mening dat je zo veel mogelijk technieken vanuit zo veel mogelijk situaties moet kennen. op een gegeven moment herken je situaties en volgt de techniek vanzelf. basis is belangrijk, die moet sterk zijn, maar ook variaties daarop zijn belangrijk.

    dan ben je dus starx aan het bjj-en wat eruit ziet als alleen maar halfbakken sub chasen... steeds positieverlies etc. als je 5 technieken perfect kan, en je kan er naartoe werken (schaken dus... het echte BJJ) ben je veel moeilijker te pakken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •