MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Talking kung fu is het beste!

    haha daarstrax n discussie op internet..
    met iemand die kung fu doet en dat de beste verdedigingssport noemt.

    Ik ben het daar niet mee eens en kreeg toen het aanbod om n training mee te doen haha. erg aardig maar mn mening zal t niet veranderen.

    Op de vraag wat je dan op de grond doet met je kungfu was t antw. dat ie vanaf de grond zo weer kan opstaan en aanvallen. en daarnaast hield ie niet van op de grond liggen.

    Dit ging zo ff door totdat k t beu werd
    maar verbaasde me aan ene kant n btje dat mensen nog steeds zo heilig in hun sport geloven als enig middel. ik had t idee dat allround trainen wel n btje de standaard was. Maar wellicht kijkt men in de traditionele martial arts wereld daar wel anders tegenaan. En tuurlijk is er verschil tussen kunst en toepasbaarheid.. maar dit figuur noemde het echt de beste verdedigingssport.

    Ik heb m toen ook gemeld.. je kunt je sport supervet vinden en er je draai in hebben gevonden, maar ontkennen dat puur kungfu niet de beste verdedigingssport en beperkt is, vind ik gewoon dom.

    komt men hier nog wel eens van dit soort dingen tegen?
    ben wel bnieuwd .. en kunnen msgien nog lachen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    kung fu *is* ook de allergoeiste

    da weet toch iedereen??

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    haha daarstrax n discussie op internet..
    met iemand die kung fu doet en dat de beste verdedigingssport noemt.

    Ik ben het daar niet mee eens en kreeg toen het aanbod om n training mee te doen haha. erg aardig maar mn mening zal t niet veranderen.

    Op de vraag wat je dan op de grond doet met je kungfu was t antw. dat ie vanaf de grond zo weer kan opstaan en aanvallen. en daarnaast hield ie niet van op de grond liggen.

    Dit ging zo ff door totdat k t beu werd
    maar verbaasde me aan ene kant n btje dat mensen nog steeds zo heilig in hun sport geloven als enig middel. ik had t idee dat allround trainen wel n btje de standaard was. Maar wellicht kijkt men in de traditionele martial arts wereld daar wel anders tegenaan. En tuurlijk is er verschil tussen kunst en toepasbaarheid.. maar dit figuur noemde het echt de beste verdedigingssport.

    Ik heb m toen ook gemeld.. je kunt je sport supervet vinden en er je draai in hebben gevonden, maar ontkennen dat puur kungfu niet de beste verdedigingssport en beperkt is, vind ik gewoon dom.

    komt men hier nog wel eens van dit soort dingen tegen?
    ben wel bnieuwd .. en kunnen msgien nog lachen
    het is al vaker gemeld ..op sherdog zitten rare gasten...
    Ik las het gisteren ook...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #4
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    lol ik heb t niet van sherdog maar gewoon iemand hier uit brabant haha.
    maarja.. toch wel grappig dat mensen nog zo heilig geloven in de ultiemheid van hun sport.

    ik wou nog kijken op youtube om echt kungfu vs thaiboxen te vinden.. maar viel redelijk tegen. iemand msgien leuk linkje?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    lol ik heb t niet van sherdog maar gewoon iemand hier uit brabant haha.
    maarja.. toch wel grappig dat mensen nog zo heilig geloven in de ultiemheid van hun sport.

    ik wou nog kijken op youtube om echt kungfu vs thaiboxen te vinden.. maar viel redelijk tegen. iemand msgien leuk linkje?
    Iemand uit Brabant. Toch geen ene Ray uit Oss?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Goh, welke van de ongeveer 5000 verschillende Kung Fu stijlen? En dat is dan alleen al de CMA :P

    Nah, zulk soort mensen zijn gewoon dom, omdat ze een bepaalde sport trainen denken ze dat het het beste is. Iedereen weet dat je je eigen "stijl" hanteert en dat dat het beste is. "jouw" stijl.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ik ga die discussie niet eens meer aan... komt altijd neer op een potje sparren waarbij de ander volledig gedomineerd wordt op de grond en dan naar huis gaat met een paar gebroken dromen en een paar illusies minder
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •