MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 14 FirstFirst ... 391011121314 LastLast
Results 301 to 325 of 338
  1. #301
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Dat zijn anders wel de mensen die jij zo nodig mist hier op het forum, mensen met respect en inzicht.
    x2ik mis ze ook
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Henk js tegenwoordig zonder hesje

  3. #303
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Henk is toch iets van 6e Dan kyokishin ? Of heeft hij zijn banden van de intertoys ? Ik dacht dat hij vroeger wel een serieuze vechtsporter was.

    In dat filmpje is hij begin 40 dus dat het er niet helemaal meer uit kwam is niet zo heel raar. Joop leek me daar iets beter in shape.

  4. #304
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Dat zijn anders wel de mensen die jij zo nodig mist hier op het forum, mensen met respect en inzicht.
    OSU!!

  5. #305
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Henk is toch iets van 6e Dan kyokishin ? Of heeft hij zijn banden van de intertoys ? Ik dacht dat hij vroeger wel een serieuze vechtsporter was.

    In dat filmpje is hij begin 40 dus dat het er niet helemaal meer uit kwam is niet zo heel raar. Joop leek me daar iets beter in shape.
    Door Bluming gepromoveerd tot 6e Dan omdat hij het voorzitterschap van de bond overnam (in ruil voor een financiële injectie).

    Lachwekkende vertoning.

  6. #306
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik ben serieus wel eens benieuwd naar het vechtsport verleden van Henk

  7. #307
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik ben serieus wel eens benieuwd naar het vechtsport verleden van Henk
    Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar alles wat ik kan vinden is de enorme full-contact karate soap met 300 bonden en iedereen heeft ruzie met iedereen. Het enige wat er over Kuipers in staat is dat hij met zakken geld liep te strooien om macht naar zich toe te trekken.
    Genoeg cash in de zak heeft hij dus altijd al gehad.

  8. #308
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Dat zijn anders wel de mensen die jij zo nodig mist hier op het forum, mensen met respect en inzicht.
    Vroeger was alles beter, je weet toch.

  9. #309
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Geen ideale voorbereiding tegen Joop

  10. #310
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Vroeger was alles beter, je weet toch.
    En wanneer ik het vergeet, ben jij er altijd nog om me eraan te herinneren.

  11. #311
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Genoeg cash in de zak heeft hij dus altijd al gehad.
    Vroeger misschien ja

  12. #312
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar alles wat ik kan vinden is de enorme full-contact karate soap met 300 bonden en iedereen heeft ruzie met iedereen. Het enige wat er over Kuipers in staat is dat hij met zakken geld liep te strooien om macht naar zich toe te trekken.
    Genoeg cash in de zak heeft hij dus altijd al gehad.
    OK thnx iig. Mocht je nog wat vinden hoor ik t graag

  13. #313
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    En wanneer ik het vergeet, ben jij er altijd nog om me eraan te herinneren.
    En aan jou om het uit te vergroten. Verder ben ik ook gewoon een toffe peer om een biertje mee te drinken en jij vast ook.

  14. #314
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Er wordt nu eeen beetje lacherig gedaan over Henk Kuipers naar aanleiding vamn zijn partij tegen Joop Kasteel. Dat was misschien ook geen sterk optreden, maar hij heeft onder andere wel gewonnen van Maxim Leijdekker toch? Dan kan je toch wel wat?!

  15. #315
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Is er niemand die denkt dat die partij tegen Joop Kasteel gekocht is en dat Kuipers daarom dit toneelstukje opvoerde? Een andere reden kan ik namelijk - na het zien van de beelden - niet bedenken.

  16. #316
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan het me niet voorstellen. Als de partij verkocht is, laat je het toch niet zo eindigen? Wat een waardeloze script schrijver is dat dan . Ik denk dat Henk gewoon niet beter was. Je ziet aan de bewegingen dat hij weinig tot geen wedstrijdervaring heeft met kickboksen of freefight. Het lijkt wel een beginner.

  17. #317
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Is er niemand die denkt dat die partij tegen Joop Kasteel gekocht is en dat Kuipers daarom dit toneelstukje opvoerde? Een andere reden kan ik namelijk - na het zien van de beelden - niet bedenken.
    Waarom zou je iets verkopen als je toch verliest.
    Het zou anders zijn als kuipers Joop met open hand KO zou slaan dan zou ik gelijk aan matchfixing denken.
    Henkie dacht bij zich zelf laat maar gaan ik doe net alsof ik KO ben later.

  18. #318
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Waarom zou je iets verkopen als je toch verliest.
    Nou, dan hou je er misschien nog een lekker extra zakcentje aan over. 😁

  19. #319
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Ik kan het me niet voorstellen. Als de partij verkocht is, laat je het toch niet zo eindigen? Wat een waardeloze script schrijver is dat dan . Ik denk dat Henk gewoon niet beter was. Je ziet aan de bewegingen dat hij weinig tot geen wedstrijdervaring heeft met kickboksen of freefight. Het lijkt wel een beginner.
    Ja, misschien was het script beter geschreven dan de uiteindelijke uitvoering.

    Als hij inderdaad echt een beginner was qua ringvechten - en daar lijkt het wel op - dan heeft ie zich mooi in een klote positie gebluft. Sta je dan, tegen een beer als Joop Kasteel....
    Maar dan nog had ik van Kuipers meer verwacht, daarom heb ik de indruk dat er iets anders speelde.

  20. #320
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Nou, dan hou je er misschien nog een lekker extra zakcentje aan over. 😁
    Ik heb het mss verkeerd verwoord , waarom zou iemand kuipers geld geven om de 1e ronde te gaan liggen tegen Joop kasteel.
    Zonder dat geld is de kans ook heel erg groot. Als iemand geld had willen geven om de wedstrijd te fixen dan hadden ze Joop wel geld gegeven om te gaan liggen.
    Henkie is zich gewoon rot geschrokken. En dacht bij de eerste beste kans ga ik liggen en kom ik nie meer omhoog .

  21. #321
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Dat was een gevalletje wel surrender haha

  22. #322
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik heb het mss verkeerd verwoord , waarom zou iemand kuipers geld geven om de 1e ronde te gaan liggen tegen Joop kasteel.
    Zonder dat geld is de kans ook heel erg groot. Als iemand geld had willen geven om de wedstrijd te fixen dan hadden ze Joop wel geld gegeven om te gaan liggen.
    Ja, daar heb je wel een punt. 🤔

  23. #323
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Kyokushin mag je niet slaan tegen het hoofd alleen trappen. Dus staan ze dicht bij elkaar zodat je niet kan trappen en dan hoef je je dekking ook niet hoog te houden. Dus bij zo'n MMA partij is alles in het nadeel van een karateka zoals Henk.

    Hard zijn ze wel en trappen kunnen ze ook; zitten veel veeg technieken in dus het is een ideale basis om via kickboxen over te stappen naar MMA. Maar niet direct zoals je ziet.

  24. #324
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat was een gevalletje wel surrender haha
    Henk is alweer enige tijd geleden als World Captain uit de NS scene gestapt;

    https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/136...j-No-Surrender

  25. #325
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Kyokushin mag je niet slaan tegen het hoofd alleen trappen. Dus staan ze dicht bij elkaar zodat je niet kan trappen en dan hoef je je dekking ook niet hoog te houden. Dus bij zo'n MMA partij is alles in het nadeel van een karateka zoals Henk.

    Hard zijn ze wel en trappen kunnen ze ook; zitten veel veeg technieken in dus het is een ideale basis om via kickboxen over te stappen naar MMA. Maar niet direct zoals je ziet.
    Ben ik het niet mee eens. Karateka’ s trappen juist uit allerlei hoeken. Ze staan soms bijna op de tenen van de tegenstander entrappen deze dan nog ko. Daarbij zijn karateka’s niet gewend aan stoten op het hoofd. Hij was dus in het voordeel, want de stoten waren met open hand ipv met de vuist. Dan was ie echt ko gegaan. Had een toneelstukje gescheeld.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •