MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 14 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 338
  1. #51
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Osu,

    Inderdaad heel goed idee, Underdog, de link met www.dimitri.nu van John. En er loopt inderdaad al een en ander in die richting ... binnenkort meer bekend.

    Ten tweede: Harry, je geheugen is wel erg goed. Inderdaad heb ik destijds de finale van de Open Nederlandse tegen Roy Martina niet mogen doen van de dokter. In de nogal harde halve finale tegen Andy Hug had ik een knie opgelopen ter grootte van een voetbal. Later bleek via de foto's, dat inderdaad mijn kniebanden waren ingescheurd. Een zwaar bevochten overwinning op Andy kun je dat dus noemen; later zijn wij heel goed bevriend geraakt. We hebben nooit meer tegen elkaar gestaan maar waren wel vaak op dezelfde wedstrijden en vierden dan achteraf, goede kyokushintraditie, uitbundig feest.

    Koen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ageingshinbone View Post
    Osu,

    Inderdaad heel goed idee, Underdog, de link met www.dimitri.nu van John. En er loopt inderdaad al een en ander in die richting ... binnenkort meer bekend.


    Koen
    ben benieuwd
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    RESPECT !

    Erg cool dat het op deze manier kan en het lijkt me erg mooi om te zien

    Ik kom zeker kijken.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #54
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CBS View Post
    Sjaak, waar en tegen wie waren deze wedstrijden?

    iederval tof dat je gaat vechten!

    met vriendelijke groet,
    Cbs
    Correct me if i'm wrong maar ik heb zo'n gevoel dat Sjaaks roemruchte wedstrijdverleden, hier door diverse mensen nogal in twijfel getrokken wordt...

    Enige info m.b.t. je wedstrijden, kan verhelderend werken Sjaak

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Zo lees je nog eens wat nieuws! Ik wist helemaal niet dat Koen nog tegen Andy heeft gevochten en gewonnen.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Wat ongelovelijk cool dat het zo kan!
    Ik hield mn hart een beetje vast toen ik deze topic voor het eerst zag, maar dit is een geweldige uitkomst!

    Chapeau Heren!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Zo lees je nog eens wat nieuws! Ik wist helemaal niet dat Koen nog tegen Andy heeft gevochten en gewonnen.
    Andy Hug was/is een legende en een van mijn favorieten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ageingshinbone View Post
    Osu heren,

    om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
    Klein puntje is, dat ik dan 51 jaar ben, maar ik train toch nog regelmatig (vraag maar aan mixfight's eigen Ronald) en voel me wel in staat een partij neer te zetten die niet onder doet voor het zeer stevige spirit-kyokushinwerk dat Henk en Barrington lieten zien. Tegenstander zal niet echt heel veel jonger moeten zijn dan een jaar of ?, wat mij betreft zijn alle opties open.
    Ben heel benieuwd om mijn grenzen te verleggen; Henk's voorbeeld was heel inspirerend en toen ik bij de ring stond ging het gewoon enorm kriebelen ...
    We zullen zien, net als bij Henk zijn suggesties over tegenstanders op dit forum welkom.

    Koen Scharrenberg
    Osu prachtig dit koen ik heb de laatste partij dat was in het Tehuis luke nieuwstraatje was bluming referee toen, er waren meer Geert Bode en Wim bregonje(mijn sensei) , Dieter Eishouwer Jan snackenburg Joop reilman enz, dat is 32jaar geleden die tijd vergeet ik nooit meer . maar ik denk maar niet aan en comeback lol tja ik hoop 62jaar te worden volgend jaar .
    alle respect
    osu


    osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 16-11-2006 at 18:05.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Osu Jan,

    Een partij van jou tegen Marius Goedebuur lijkt mij een mooie 60+ partij.

    Wat vind je zelf?

    Harry

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    volgens mij zou dat redelijk uniek zijn, een 60+ gevecht in Nl.


    op de vot dermit

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ik ga voor Henk op KO.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Waarom wordt de partij tussen Henk en Sjaak niet gehouden op de Open EK Kyokushin van 3 december?

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg View Post
    Waarom wordt de partij tussen Henk en Sjaak niet gehouden op de Open EK Kyokushin van 3 december?
    nou wat denk je zelf...

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harryg View Post
    Osu Jan,

    Een partij van jou tegen Marius Goedebuur lijkt mij een mooie 60+ partij.

    Wat vind je zelf?

    Harry
    Hahaha mafkees lol die is net 70jaar geworden Marius Goedenbuur die traint ook nog en geeft les . Shihan Harry JIJ kan toch ook vechten harry als ik gezond was was het geen probleem ik deins negers voor terug echt niet ja voor en kogel .maar ik vecht nu zowat 2 jaar tegen mijn ziekte dat is belangrijker als ieder andere gevecht ik sta nog steeds onder controle voor mijn ziekte enz

    met de beste sportgroet

    osu jan



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Wie belt Gerard Gordeau?
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Osu Jan Sensei,

    Ik weet dat jij dagelijks strijd levert tegen je ziekte. Daar heb ik enorm veel bewondering voor en weet dat je deze strijd gaat winnen.

    Wat betreft Marius Goedebuur, ik wist niet dat hij al zo oud was. Dacht echt dat hij van je leeftijd was.

    En inderdaad zou ik ook kunnen vechten, echter zit ik met een kapotte knie en daarom heb geen ambities.

    Osu,

    Harry

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    nou wat denk je zelf...
    Geen idee.

    Osu,

    Harry

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    henk die net heeft gevochten, en heel wat meer tijd nodig heeft dan vroeger om te herstellen, sjaak die zich na hoelang...25 jaar weer moet gaan voorbereiden om uberhaupt weer te knokken?...

    ik denk dat je me in de zeik neemt, maar goed ik zeg het toch maar ff

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    Correct me if i'm wrong maar ik heb zo'n gevoel dat Sjaaks roemruchte wedstrijdverleden, hier door diverse mensen nogal in twijfel getrokken wordt...

    Enige info m.b.t. je wedstrijden, kan verhelderend werken Sjaak
    Ben ook wel benieuwd naar het actieve wedstrijdverleden van Sjaak.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post

    Toen bleek dat Jan niet kon vechten heb ik aangeboden om zijn plek in te nemen want vond het klote dat Henk voor niks in training zou zijn en Jan vond het klote om af te zeggen. Vandaar dat ik me beschikbaar heb gesteld als tegenstander omdat ik toch dagelijks train dus een voorbereiding is niet echt noodzakelijk om iemand te helpen.
    Osu Sjaak
    Redjuh: volgens Sjaak eigen zeggen is hij er klaar voor. Daarom dacht ik aan 3 december. Ik had even geen rekening gehouden met het herstel van Henk.

  21. #71
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Hahahahahaha! Ik stel voor om Michel Wedel tegen Sihan sjaak te zetten! hahaha!

    Er zijn vechters en er zijn mensen met een grote mond op forums! hahahaha

    Ik volg nu al een tijdje kyokushin en ik weet wat er rijlt en zeilt in de kyokushin wereld! En zeker in Nederland! Kijk er zijn vechters en er zijn charlatans met veel strepen op hun obi! Wie weet eigenlijk dat Sensei Scharrembergs (maar) 4 latjes op zijn gordel heeft terwijl hij over heel de wereld al heeft gevochten en goede resultaten naar huis heeft gebracht? En al zooo lang traint! Wedel het zelfde verhaal. Dan zijn er van die Charlatans met een grote mond die nooit wat heeft bewezen en die op een paar jaartjes van shodan naar sihan zijn geraakt? Ja hoor ik volg alles! aub maak de kyokushin toch niet belachelijk! Om dan overal te kunnen zeggen ik ben sihan ...! Als mn de dojo kun een beetje kent weet mn dat mn bescheiden moet blijven als kyokushin. De laatste tijd worden er zo veel latten uitgedeeld op obi´s. Ik wordt er ziek van! Vroeger vond ik dat shodan iets is wat bijna onbereikbaar is. Jaren lange training katas vechten etc. Maar nu? En zeker in Nederland! We zien ook wel wie goed bezig is en wie niet. Al die bonden zijn een ramp. Dat gedoe hier met "Sihan Sjaak" maakt de kyokushin belachelijk. Ik hoop dat die er echt gaat staan tegen Henk en dan is het amen en uit. Geen gezeik meer. Ik hou van mn sport en maak die aub niet belachelijk Sjaak. Dat je initiatief wilt nemen enzo is goed. Maar lieg niet, maak geen praatjes, pep jezelf en je zoon niet zo hoog op. Ga niet zweven. Ja je hebt wat gattelikkers die je volgen en forum vrienden die nooit van kyokushin hebt gehoord. Blijf bescheiden zoals een kyokushiner moet zijn. Reclame er rond is zeer goed voor onze sport en zeker op galas. Maar hang de held niet uit, je maakt mn sport en jezelf belachelijk. Sihan Kuypers spreekt traint en vecht. Je hoeft ook niets bewijzen. Je kan zonder tornooien ook een goed karateka zijn. Maar stop er gewoon mee.

    Osu

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Is Max Mulder ook geen goede kandidaat voor dit senioren onderonsje.
    ush Fred

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Hahahahahaha! Ik stel voor om Michel Wedel tegen Sihan sjaak te zetten! hahaha!

    Er zijn vechters en er zijn mensen met een grote mond op forums! hahahaha

    Ik volg nu al een tijdje kyokushin en ik weet wat er rijlt en zeilt in de kyokushin wereld! En zeker in Nederland! Kijk er zijn vechters en er zijn charlatans met veel strepen op hun obi! Wie weet eigenlijk dat Sensei Scharrembergs (maar) 4 latjes op zijn gordel heeft terwijl hij over heel de wereld al heeft gevochten en goede resultaten naar huis heeft gebracht? En al zooo lang traint! Wedel het zelfde verhaal. Dan zijn er van die Charlatans met een grote mond die nooit wat heeft bewezen en die op een paar jaartjes van shodan naar sihan zijn geraakt? Ja hoor ik volg alles! aub maak de kyokushin toch niet belachelijk! Om dan overal te kunnen zeggen ik ben sihan ...! Als mn de dojo kun een beetje kent weet mn dat mn bescheiden moet blijven als kyokushin. De laatste tijd worden er zo veel latten uitgedeeld op obi´s. Ik wordt er ziek van! Vroeger vond ik dat shodan iets is wat bijna onbereikbaar is. Jaren lange training katas vechten etc. Maar nu? En zeker in Nederland! We zien ook wel wie goed bezig is en wie niet. Al die bonden zijn een ramp. Dat gedoe hier met "Sihan Sjaak" maakt de kyokushin belachelijk. Ik hoop dat die er echt gaat staan tegen Henk en dan is het amen en uit. Geen gezeik meer. Ik hou van mn sport en maak die aub niet belachelijk Sjaak. Dat je initiatief wilt nemen enzo is goed. Maar lieg niet, maak geen praatjes, pep jezelf en je zoon niet zo hoog op. Ga niet zweven. Ja je hebt wat gattelikkers die je volgen en forum vrienden die nooit van kyokushin hebt gehoord. Blijf bescheiden zoals een kyokushiner moet zijn. Reclame er rond is zeer goed voor onze sport en zeker op galas. Maar hang de held niet uit, je maakt mn sport en jezelf belachelijk. Sihan Kuypers spreekt traint en vecht. Je hoeft ook niets bewijzen. Je kan zonder tornooien ook een goed karateka zijn. Maar stop er gewoon mee.

    Osu
    pff, gaan we weer beginnen elkaar zwart te maken, dacht dat we dat nu wel gehad hadden
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    blijft een forum dennis.

    nou ja over 10.000 jaar zijn we allemaal iig al bruin

  25. #75
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    he ik zie sjaak nergens meer staan hier...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •