MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 101 to 125 of 205
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Het is natuurlijk geweldig, maar jammer van het tijdstip, helemaal op zaterdag. De freaks zullen aan de buis gekluisterd zitten, maar de rest van Nederland blijft er niet voor op, of op zaterdag liever gezegd, thuis. Vrees ik.,
    Godvrrr, t`is ook niet gauw goed,vorig jaar waren we afhankelijk van een pbp en een maand later op eurosport,nu regelt bas ff "live" en krijg je dit?
    hoorde uit zeer betrouwbare bron dat bas ook sinterklaas nog gestrikt had voor commentaar omdat hij om 23.45 waarschijnlijk toch vrij is, maar dat zal jij ook wel niks vinden vanwege de sint zijn beperkte kickboks verleden.
    Bigbag zout dit jaar mjokkie!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by H POWER View Post
    Godvrrr, t`is ook niet gauw goed,vorig jaar waren we afhankelijk van een pbp en een maand later op eurosport,nu regelt bas ff "live" en krijg je dit?
    hoorde uit zeer betrouwbare bron dat bas ook sinterklaas nog gestrikt had voor commentaar omdat hij om 23.45 waarschijnlijk toch vrij is, maar dat zal jij ook wel niks vinden vanwege de sint zijn beperkte kickboks verleden.
    Bigbag zout dit jaar mjokkie!!!
    He Highpower, hebben we soms weer ruis op de lijn.. Als je goed kijkt lees je tussen de regels door dat ik er natuurlijk heel erg blij mee ben. Heb niet voor niets jaren bij de media aan de bel getrokken voor K-1 aandacht, en niet zonder succes. Het is natuurlijk geweldig dat SBS de k-1 volledig gaat broadcasten, maar ik weet niet of je een beetje verstand van tv hebt? Wat ik namelijk wil zeggen is dat je nog zoiets leuks kunt uitzenden (k-1 is ook voor de leek geweldig entertainment), maar dat mensen het wel moeten zien. Het succes van een tv show gaat hand in hand met het tijdstip waarop het wordt uitgezonden. 23.45u is een tijd waarop de meeste mensen doordeweeks al in bed liggen en op zaterdag is het een tijdstip waarop de doelgroep zeer waarschijnlijk in de kroeg, de bioscoop of weet ik waar uithangt.
    Laat ik je een ding vertellen. Als mensen zappen, en ze komen het tegen, dan blijven ze wel hangen in de meeste gevallen. Maar ze blijven er niet voor thuis, want het is niet mainstream. Wil je het mainstream maken, dan moet je het hen eerst onder de neus duwen, niet een keer, maar vaker! Gelukkig wordt het herhaald, dat is zeer positief, maar ook daar weer, ..tijdstip.
    Voor de duidelijkheid,Ik vind het een geweldig initiatief van Bas Boon. Heeft ie toch maar ff voor mekaar gebokst. Maar als de zender het prominent wil laten worden moet het ook op een prominent tijdstip. Geduld geduld.
    Dus Highpowertje, voordat je weer onder je hunnebed vandaan kruipt voor een potje tetteren, neem het 'gezeik' van Mjokkie maar met een korretje zout.

    In ieder geval een fijne K-1 toegewenst!

    mzzl

  3. #103
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    He Highpower, hebben we soms weer ruis op de lijn.. Als je goed kijkt lees je tussen de regels door dat ik er natuurlijk heel erg blij mee ben. Heb niet voor niets jaren bij de media aan de bel getrokken voor K-1 aandacht, en niet zonder succes. Het is natuurlijk geweldig dat SBS de k-1 volledig gaat broadcasten, maar ik weet niet of je een beetje verstand van tv hebt? Wat ik namelijk wil zeggen is dat je nog zoiets leuks kunt uitzenden (k-1 is ook voor de leek geweldig entertainment), maar dat mensen het wel moeten zien. Het succes van een tv show gaat hand in hand met het tijdstip waarop het wordt uitgezonden. 23.45u is een tijd waarop de meeste mensen doordeweeks al in bed liggen en op zaterdag is het een tijdstip waarop de doelgroep zeer waarschijnlijk in de kroeg, de bioscoop of weet ik waar uithangt.
    Laat ik je een ding vertellen. Als mensen zappen, en ze komen het tegen, dan blijven ze wel hangen in de meeste gevallen. Maar ze blijven er niet voor thuis, want het is niet mainstream. Wil je het mainstream maken, dan moet je het hen eerst onder de neus duwen, niet een keer, maar vaker! Gelukkig wordt het herhaald, dat is zeer positief, maar ook daar weer, ..tijdstip.
    Voor de duidelijkheid,Ik vind het een geweldig initiatief van Bas Boon. Heeft ie toch maar ff voor mekaar gebokst. Maar als de zender het prominent wil laten worden moet het ook op een prominent tijdstip. Geduld geduld.
    Dus Highpowertje, voordat je weer onder je hunnebed vandaan kruipt voor een potje tetteren, neem het 'gezeik' van Mjokkie maar met een korretje zout.

    In ieder geval een fijne K-1 toegewenst!

    mzzl
    Er komen ook twee herhalingen van het hele evenement.
    Het is niet erg dat het laat wordt uitgezonden, want de vergelijking wordt gemaakt met een uitzending van dezelfde tijd. Als de K-1 op dat tijdstip drie keer zoveel kijkers scoort, is het bingo (ook al is dat lager als prime time).
    Ik heb landelijke dagbladen zover dat ze er over schrijven en ook de veronica gids gaat groot stuk doen. Ook zullen er tv spots komen.
    Als er normaal een film wordt uitgezonden die 300.000 kijkers scoort om kwart voor twaalf en de K-1 doet 1 miljoen om kwart voor twaalf, weet je genoeg.
    Alles hangt ook af van de andere zenders, wat wordt daar uitgezonden om kwart voor twaalf?
    Met alle reclame vooraf ben ik ervan overtuigd dat het gaat lukken.
    SBS6 is echt heel goed bezig, dat kan ik je verzekeren.

    Bas

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    super bas

    heel nederland kan nu de K1 finale zien zonder dat weten wie er gaat winnen

  5. #105
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default


  6. #106
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben enorm groos dat we eindelijk K-1 kunnen aanschouwen via de beeldradio. We hebben er lang op moeten wachten, maar dat lange wachten wordt aanstonds beloond.


    Hulde aan de heer Boon, ik vind het een waarachtig goed iniatief! Evenwel wil ik bij dezen SBS 6 complimenteren voor de kloekmoedigheid. Andere zenders durven zich niet te wagen aan vechtsporten, SBS 6 echter wel, dat moge ook gezegd worden.

    Voorts wens ik alle vechtsportlieden in Nederland en Vlaanderen een deugddoende K-1 toe.

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    He Highpower, hebben we soms weer ruis op de lijn.. Als je goed kijkt lees je tussen de regels door dat ik er natuurlijk heel erg blij mee ben. Heb niet voor niets jaren bij de media aan de bel getrokken voor K-1 aandacht, en niet zonder succes. Het is natuurlijk geweldig dat SBS de k-1 volledig gaat broadcasten, maar ik weet niet of je een beetje verstand van tv hebt? Wat ik namelijk wil zeggen is dat je nog zoiets leuks kunt uitzenden (k-1 is ook voor de leek geweldig entertainment), maar dat mensen het wel moeten zien. Het succes van een tv show gaat hand in hand met het tijdstip waarop het wordt uitgezonden. 23.45u is een tijd waarop de meeste mensen doordeweeks al in bed liggen en op zaterdag is het een tijdstip waarop de doelgroep zeer waarschijnlijk in de kroeg, de bioscoop of weet ik waar uithangt.
    Laat ik je een ding vertellen. Als mensen zappen, en ze komen het tegen, dan blijven ze wel hangen in de meeste gevallen. Maar ze blijven er niet voor thuis, want het is niet mainstream. Wil je het mainstream maken, dan moet je het hen eerst onder de neus duwen, niet een keer, maar vaker! Gelukkig wordt het herhaald, dat is zeer positief, maar ook daar weer, ..tijdstip.
    Voor de duidelijkheid,Ik vind het een geweldig initiatief van Bas Boon. Heeft ie toch maar ff voor mekaar gebokst. Maar als de zender het prominent wil laten worden moet het ook op een prominent tijdstip. Geduld geduld.
    Dus Highpowertje, voordat je weer onder je hunnebed vandaan kruipt voor een potje tetteren, neem het 'gezeik' van Mjokkie maar met een korretje zout.

    In ieder geval een fijne K-1 toegewenst!

    mzzl
    Mjokkietje je lult als de eerste beste bijdehante bejaarde en je gevoel voor humor zit in een terminale fase.

    In ieder geval een fijne K-1 toegewenst!

    mzzl

  8. #108
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    HP, vergis je niet in onze bejaarde medemens, maar zullen we het walletje vooral bij het schuurtje laten..?
    Bekijk mijn stukje even met die bekende Drentse nuchterheid en zie dat ik een leuk en belangrijk initiatief gewoon nader onder de loep neem. Mocht je er kritiek in lezen dan is die in ieder geval niet aan de initiatiefnemer gericht. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is is dat het, hoe mooi ook, jammer is dat het niet op een prominenter tijdstip plaatsvind. Tuurlijk gaat de zender, zoals Bas Boon zegt, de cijfers per tijdstip vergelijken en ben je altijd afhankelijk van wat de buurman uitzend. Heeft die Braveheart of voetbal in de programmering, dan heb je vaak al een probleem. nu zullen ze er meer aan gaan doen als het op dat tijdstip goed valt. 't Is alleen jammer dat dit event, misschien wel de coolste Grand Final ever, niet prime time wordt uitgezonden. That's all. Dan breng je het namelijk meteen onder de neus van een breder publiek. En da's waar we met z'n allen zo op uit zijn, nietwaar..

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    HP, vergis je niet in onze bejaarde medemens, maar zullen we het walletje vooral bij het schuurtje laten..?
    Bekijk mijn stukje even met die bekende Drentse nuchterheid en zie dat ik een leuk en belangrijk initiatief gewoon nader onder de loep neem. Mocht je er kritiek in lezen dan is die in ieder geval niet aan de initiatiefnemer gericht. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is is dat het, hoe mooi ook, jammer is dat het niet op een prominenter tijdstip plaatsvind. Tuurlijk gaat de zender, zoals Bas Boon zegt, de cijfers per tijdstip vergelijken en ben je altijd afhankelijk van wat de buurman uitzend. Heeft die Braveheart of voetbal in de programmering, dan heb je vaak al een probleem. nu zullen ze er meer aan gaan doen als het op dat tijdstip goed valt. 't Is alleen jammer dat dit event, misschien wel de coolste Grand Final ever, niet prime time wordt uitgezonden. That's all. Dan breng je het namelijk meteen onder de neus van een breder publiek. En da's waar we met z'n allen zo op uit zijn, nietwaar..
    Agree Mjokkie

  10. #110
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Top nieuws!!!
    Met Fred Rooyers als commentator kan het niet verkeerd gaan!!
    Ik ben die avond aan de buis gekluisterd!!!

  11. #111
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mutlu View Post
    Top nieuws!!!
    Met Fred Rooyers als commentator kan het niet verkeerd gaan!!
    Ik ben die avond aan de buis gekluisterd!!!
    ff offtopic: mutlu al herstellende van je schouder blessure?

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Mailtje met de vraag over wie het commentaar en de presentatie gaan doen is de deur uit.

    bas heeft toch al lang fred bevestigd


    Kom net van sbs 6

    Zal gelijk alle indianen verhalen de wereld uithelpen.

    Uiteraard heb ik Fred uitgenodigd en die heeft zelfs zijn trip naar Thailand een dag verzet.
    Hij gaat life inspreken als het signaal binnenkomt.

    Dus ga er maar voor zitten

    Algemeen Dagblad is gisteren bij Semmy geweest inclusief fotograaf en ook de Telegraaf gaat wat doen.
    Veronica heeft ook groot stuk volgende week in gids en er zullen veel promo's gaan komen van sbs op tv met onze helden

    Ook goede avond!!!!

  13. #113
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    hoop dat Holland Sport nou ook 'ns wat aandacht dr aan gaat besteden ! ga dr wel van uit...

  14. #114
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon verdient een stambeeld!

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    en reps

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Nijverdal
    Posts
    715
    vCash
    126000

    Default

    Super Bas!!!
    we gaan allemaal kijken
    greetz tuigenke

  17. #117
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Rond kwart voor tien tijdens Peter R de Vries (dit weekend) komt de eerste spot van de K-1 met aankondiging dat sbs 6 dit op 2 december gaat uitzenden (geen slechte tijd niet, tijdens Peter R de Vries).

  18. #118
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by goldenglorybasboon View Post
    Rond kwart voor tien tijdens Peter R de Vries (dit weekend) komt de eerste spot van de K-1 met aankondiging dat sbs 6 dit op 2 december gaat uitzenden (geen slechte tijd niet, tijdens Peter R de Vries).
    netjes...
    nou maar hopen op groot Nederlands succes en goede kijkcijfers

  19. #119
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goldenglorybasboon View Post
    Rond kwart voor tien tijdens Peter R de Vries (dit weekend) komt de eerste spot van de K-1 met aankondiging dat sbs 6 dit op 2 december gaat uitzenden (geen slechte tijd niet, tijdens Peter R de Vries).
    Hmm, ik zou bijna een inkopper willen maken over juist de keuze voor een programma als Peter R de Vries, maar ik houd me maar in

    (grapje hoor, goed werk. Ben benieuwd naar het spotje).

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Nijverdal
    Posts
    715
    vCash
    126000

    Default

    en op welke dag is peter r de vries?:$
    greetz tuigenke

  21. #121
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    australia,Sydney
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    de k1 finale zal op 2 dec om 23.50 op sbs 6 worden uitgezonden.
    zie sbs 6 teletext pagina 830

  22. #122
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Wow, dit is echt super!!! Kan gewoon niet beter. K-1 op TV en nog met een goede commentator ook nog. Eindelijk.

    Tnx Bas!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  23. #123
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    106
    vCash
    126000

    Default

    Respect! Ik ga zeker kijken

  24. #124
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by goldenglorybasboon View Post
    Rond kwart voor tien tijdens Peter R de Vries (dit weekend) komt de eerste spot van de K-1 met aankondiging dat sbs 6 dit op 2 december gaat uitzenden (geen slechte tijd niet, tijdens Peter R de Vries).
    Kij, da's nou echt top, Peter R. trekt veel doelgroepkijkers. Mensen die naar zijn programma kijken vinden k-1 ook zeker cool! Het appeleert aan hun mannelijkheid, zullen we maar zeggen...Daarbij maakt het niets uit dat er tijdens een misdaadprogramma reclame wordt gemaakt. So what, het is een van de vaderlandse kijkcijferkanonnen.

    Helemaal top!

  25. #125
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond komt een spot van de K-1 voor reclame voor uitzending van het evenement op 2 december. Dit gebeurt tijdens de uitzendig van Peter R de Vries rond kwart voor tien.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •