MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6

Thread: krakende nek

  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Den Haag
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default krakende nek

    Ik doe sinds korte tijd aan MMA en met de grondtraining, worden er nogal wat nekklemmen aangezet. Als dat bij mij gebeurd, dan voel ik het helemaal kraken in de achterkant van mijn nek tot tussen mijn schouderbladen aan toe. Is dit gevaarlijk of zijn het gewoon onervaren spieren die daar gewoon ff "doorheen" moeten? Als het is gebeurd, heb ik daarna ook best veel pijn in mijn nek. Kan ik daar iets aan doen, behalve vlot aftikken, of is het gewoon een kwestie van wennen? Groeten FSW.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    We zien wel!

  2. #2
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    South Park
    Posts
    759
    vCash
    126000

    Default

    Hey FSW


    Ik ben bekend met het probleem, je hebt gelijk..het doet pijn maar het enige dat ik er tegen doe is goed masseren voordat ik begin met trainen (bij voorkeur met een opwarmende olie) Het is ook verstandig om eens een manueel therapeut o.i.d te raadplegen, voor de rest kan het ook aan je houding liggen. Als je bijvoorbeeld niet rechtop zit en loopt dan ontlast en overbelast je spieren.Terwijl dit gewoon neutraal zou moeten zijn. Als je echt wilt weten wat er aan de hand is zou ik gewoon even een deskundige raadplegen. Je nek is nl wel een onderdeel dat je met zorg moet behandelen.
    Succes

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MissGG View Post
    Hey FSW


    Ik ben bekend met het probleem, je hebt gelijk..het doet pijn maar het enige dat ik er tegen doe is goed masseren voordat ik begin met trainen (bij voorkeur met een opwarmende olie) Het is ook verstandig om eens een manueel therapeut o.i.d te raadplegen, voor de rest kan het ook aan je houding liggen. Als je bijvoorbeeld niet rechtop zit en loopt dan ontlast en overbelast je spieren.Terwijl dit gewoon neutraal zou moeten zijn. Als je echt wilt weten wat er aan de hand is zou ik gewoon even een deskundige raadplegen. Je nek is nl wel een onderdeel dat je met zorg moet behandelen.
    Succes
    Daarvoor hoef jij niet naar een manueel therapeut o.i.d. Gul.
    Ik wil je best een opwarmende massage geven (bij voorkeur met opwarmende olie).
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  4. #4
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    South Park
    Posts
    759
    vCash
    126000

    Default

    ai ai ai

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    zo voorspelbaar

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    indd..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •