MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Belangrijk nieuws Pride FC

    1.
    Bushido as we know it in Japan is finished and the lighter fighters will now be fighting on PRIDE cards.

    2.
    BUSHIDO as a brand name will now be used as the name for events held OUTSIDE of Japan.

    3.
    Champions will be defending their titles. At every numbered event there will be a title on the line from 2007, starting with Wandy in Feb.

    4.
    There may be a lighter weigh division and super heavy weight divison in the future.

    5.
    There is to be an event in China, and one in Thailand with MT fighters (too late to take on K-1 now).

    6.
    GP's will be held one weight class each year. Meaning each weight will have one GP per 4 years just like the Olympics.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    geen slechte moves vind ik
    alles zal iig duidelijker worden ipv de verwarring rond die GP's en titelgevechten nu

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    1.
    Bushido as we know it in Japan is finished and the lighter fighters will now be fighting on PRIDE cards.

    2.
    BUSHIDO as a brand name will now be used as the name for events held OUTSIDE of Japan.
    Ik vind Pride Bushido echt vet, erg jammer

    3.
    Champions will be defending their titles. At every numbered event there will be a title on the line from 2007, starting with Wandy in Feb.
    Elk gala een titelgevecht is top, die zijn er nu te weinig in Pride

    4.
    There may be a lighter weight division and super heavy weight divison in the future.
    Lighter weight division lijkt me top, loopt zat talent rond in de lichtere gewichtsklasse
    Super Heavy Weight division leuk zolang het geen freakshow word

    5.
    There is to be an event in China, and one in Thailand with MT fighters (too late to take on K-1 now).
    Tyrone Spong zal hier dan gaan vechten lijkt me

    6.
    GP's will be held one weight class each year. Meaning each weight will have one GP per 4 years just like the Olympics.
    Jammer, ik zou het dan liever om de 2 jaar zien

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    voor mij maakt het minder uit dat er slechts om de 4 jaar een GP voor een bepaalde gewichtsklasse is, nu er toch vaker titelgevechten gaan zijn. zo is er een duidelijk verschil tussen title fights en de GP, die daar volledig los van staat. dat zal de GP specialer/exclusiever maken met als gevolg dat ze het nog meer kunnen hypen.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    290
    vCash
    126000

    Default

    Goede ontwikkelingen wat betreft die vastere structuur. Alleen als Bushido 'vervalt', komen er dan wel 2x zo vaak evenementen? Anders we moeten we langer wachten tussendoor.
    I wonder, does it pour me something opaque...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    bushido vond ik vaak cooler dan de gewone shows. maar als ze t gaan combineren kunnen daar wel mooie gala's uit voortkomen

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    ik normaalgezien ook behalve die laatste, die was ongelooflijk saai

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Pride heel goed bezig is zo...

    Uitbreiding naar het buitenland via de bushido naam die al bekend is bij het publiek...

    en die regelmatige titel verdediging ook super...

    Zie je tenminste elke titelhouder 2 keer om zijn titel knokken per jaar..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Waarom doen jullie nu zo naief?

    Dit is een verkapte manier om te zeggen we kunnen niet meer, hebben geen tv en ..............................
    Macau is gewoon afgelast in China en daar zou Spong vechten en Mike Tyson

    Voor de Pride nieuwjaarsshow is nog steeds geen tv deal en dat gaat Pride weer een berg geld kosten.

    Amerika hadden ze gehoopt op 200.000 ppv buys dat waren er maar 72000, 2 miljoen verlies!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Misschien nog twee of drie keer en dan is het afgelopen met Pride.

    Kwamata heeft nieuwe rechtzaak aangespannen tegen NTV met nog meer openbaringen rond het yakuza schandaal van Pride, nu net ze een tv deal zouden krijgen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by H POWER View Post
    Waarom doen jullie nu zo naief?

    Dit is een verkapte manier om te zeggen we kunnen niet meer, hebben geen tv en ..............................
    Macau is gewoon afgelast in China en daar zou Spong vechten en Mike Tyson

    Voor de Pride nieuwjaarsshow is nog steeds geen tv deal en dat gaat Pride weer een berg geld kosten.

    Amerika hadden ze gehoopt op 200.000 ppv buys dat waren er maar 72000, 2 miljoen verlies!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Misschien nog twee of drie keer en dan is het afgelopen met Pride.

    Kwamata heeft nieuwe rechtzaak aangespannen tegen NTV met nog meer openbaringen rond het yakuza schandaal van Pride, nu net ze een tv deal zouden krijgen.
    Jij bent niet zo gek op Pride he

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •