MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    chief108 Guest

    Default 'Over 50 jaar iedereen vegetariër'

    yeah right...

    of toch???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ja en een medicijn tegen veroudering... lekker op tijd zeg... ben ik 75, en dan blijf ik nog 30 jaar 75.... daar moeten ze nu mee komen verdikkeme!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben al vegetarier

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Geloof er niks van! Dit omdat mensen het meest brute, geweldadige on-nadenkende en weerzinswekkende wezen op deze planeet is. Over 50 jaar? not gonna happen.
    Het is ook al 50 jaar bekend dat roken je kapot maakt en toch blijven mensen roken. Empatisch vermogen? vraag dat maar aan al die mensen die worden uitgebuit door hun empatische medemens.

    Als mensen het niet eens kan boeien dat ze zichzelf kapotmaken hoe wil je het dan in godsnaam voor elkaar krijgen dat de mens het geluk van andere (en dan ook nog dieren) voor zijn eigen geluk plaatst? Ik zie het niet gebeuren. Zeer zekers niet binnen 50 jaar. maak er maar 500 jaar van.

    Het is ook bekend dat de mens maar 15% van zijn hersens gebruikt dus dat onderzoek is minimaal 85% fout.


  5. #5
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet nu ook wel dat het best zielig is voor zo'n koe, maar een biefstukje zal mij er niet minder om smaken.

  6. #6
    chief108 Guest

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •