MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6

Thread: scheenbeen

  1. #1
    Join Date
    May 2006
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default scheenbeen

    Sinds een paar maanden heb ik last van mijn scheenbeen, ik denk dat het komt door het blokken van lowkicks of tegen blokken aan trappen. In ieder geval ik heb er soms echt last van. Weet iemand hoe ik het herstel kan bevorderen?
    Alvast bedankt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    uhm... zou niet weten hoe het komt.. heb last is een beetje weinig om op af te gaan..

    iig rust is handig.. maar zou ook ff de dokter bezoeken.. als je iets als een scheenbeenvlies onsteking hebt of iets dergelijks ben je een tijdje zoet
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  3. #3
    Join Date
    May 2006
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    met 'ik heb er last van' bedoel ik dat als ik op dat plek druk dan doet het pijn , ook voel ik dat op dat plek mijn scheenbeen iets dikker is. Het doet ook echt pijn als ik per ongeluk met hetzelfde plek tegen iets aan trap.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Ga naar de dokter.

    Op een forum kunnen we je niet helpen, en gezien het dikker is en pijn doet als je er al op drukt kan het ernstig zijn. Dus wacht niet langer en ga zo snel mogelijk naar je huisarts.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    zal wel in de richting van een botvliesontstekinkje gaan. heeft iedereen die kb't wel een keer last van

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    dokter... niet naar je trots luisteren gewoon naar de dokter
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •