MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default postcodeloterij winnaars vanavond.....

    gvd, zit ik te zappen zie ik bij sbs een paar postcodeloterij winnaars......en ja hoor ze komen uit een rijkeluis straat in Bergen ........net of die mensen die poen nodig hadden.......500.000, 333.000........en blij dat ze waren ! het enthousiasme droop ervan af......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    een rijkeluis straat in Bergen ........net of die mensen die poen nodig hadden.......
    tja...
    zelfs in Emmermeer, de armste wijk van Emmen en omstreken, wisten ze de echte hoofdprijs uit te reiken in een piepklein kutstukkie waar net een paar splinternieuwe rijkeluis volla's stonden...

    volkomen toeval natuurlijk...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Een paar jaar geleden nog op de grachtengordel hier in Amsterdam.... gast kreeg 1 of andere prijs van een paar ton, reactie: "Oh leuk...."

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    die hebben geld voor loten hehehe

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    paar jaar terug in teteringen in de straat waar mijn oma woont (straat voor mensen met meer geld iig).. bijna iedereen had een lot behalve mijn oma..resultaat de omringende buurvrouwen en mannen een paar miljoentjes rijkes en zij niets dus wij ook niets

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    tja...
    zelfs in Emmermeer, de armste wijk van Emmen en omstreken, wisten ze de echte hoofdprijs uit te reiken in een piepklein kutstukkie waar net een paar splinternieuwe rijkeluis volla's stonden...

    volkomen toeval natuurlijk...
    Lol, in die straat woont een collega van me, alleen had hij geen lot.
    Maar volgens mij staan daar ook nieuwe rijtjes huizen?
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  7. #7
    chief108 Guest

    Default

    geen idee...
    weet alleen dat de ouwe rijtjes huizen gesloopt werden en dat de nieuwe huizen onbetaalbaar waren voor de mensen die er vroeger woonden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •