MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default Ajax vs het trieste en laffe AZ

    Nou net terug en wat een klote wedstrijd. De angst zat er bij AZ en vooral Waterreus vanaf het begin al goed in. Ze zijn 4 of 5 keer over de middenlijn geweest en daar houdt t ook mee op. Van Gaal moet zich diep schamen, vooral omdat hij altijd afgeeft op tegenstanders en zegt dat zijn ploeg beter voetbal speelt. AZ kwam niet eens om te voetballen. 11 laffe en zielige kutspelers speelden in het DSB shirt , er was er echter nog eentje die had zich vervomd als scheids. Wat Braamhaar vandaag allemaal liet gaan zonder kaart was echt schandalig. Zo ontstond er zelfs een doelpunt uit een situatie waar Ajax een vrije trap verdiende!

    Weg kampioenschap!!! En die ten Cate ben ik ook helemaal klaar mee , wat een loser is dat zeg! Die bleef maar roepen tegen zn middenvelders:"Blijf achter niet mee gaan met de aanval"! Ook al zo'n domme rukker die ten cate!

    Knap van Ajax dat de groep veerkracht toonde en daardoor toch nog een meer dan terecht gelijkspel wist te behalen, al hadden ze verdiend te winnen.

    Wat de fok was er met Urby aan de hand , de tank was helemaal leeg bij hem in de 70ste minuut!? En waarom mag van Gaal het veld ongestraft op?! en dat toneelspel van cziommer die 35 seconden neemt om t veld te verlaten om vervolgens binnen 10 seconden weer terug te sprinten.

    anyways moeilijke klote pot , weg kampioenschap en een gare zondag middag!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    niks laf, ajakkes was gewoon beter vandaag. maar al met al redelijk zo'n gelijkspel. alleen dat kut psv lacht hard

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    AJAX was vandaag veel beter en had de overwinning ook verdiend.
    De scheids was echt heel slecht, wat een koekenbakker
    De 2 doelpunten van AZ kwamen uit 2 fouten, eerste door de scheids en de 2e door Stekelenburg die de bal niet klemvast had .
    De gelijkmaker van Huntelaar was een mooie goal.
    We mogen blij zijn dat we niet met 10 man kwamen te staan, domme actie van Huntelaar.
    Die krijgt alsnog een schorsing

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    leuk middagje zo te horen


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Huntelaar was ook lekker op dreef zo te zien......



    Het zal mij benieuwen wat de aanklager hier mee gaat doen.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Wel degelijk laf. Vanaf minuut 1 aan het tijdrekken, maar dat kan ook aan waterkneus liggen want die doet niet anders.

    Huntelaar raakt die mof niet eens, ouwe stoker met je filmpjes.

    En de kaasjes met de grote bek achter het hek...

    edit: ach, ik hoef het ze niet eens uit te leggen... ze weten wel beter

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Huntelaar raakt die mof niet eens, ouwe stoker met je filmpjes.
    Het is gewoon een rooie kaart.
    Het maakt mij verder niet uit dat hij iemand door midden schopt,zolang hij er maar voor gestraft wordt

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    k vond ten cate eerst best een relaxe gast, maar nu niet meer, uit zijn interviews na de wedstrijden bespeur ik een grote dosis frustratie, telkens schreeuwt hij dat ajax het betere van het spel had etc etc. Daar heb je toch geen fuck aan, het is ook niet waar dat ajax mooier speelt, vaak spelen ze nog saaier als psv. daarbij gaat het om de 3 punten per wedstrijd.


    op de vot dermit

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Duidelijk dat huntelaar het been van de schijt duitser niet raakte. hij wou er gewoon tussen springen om de bal te beschermen met zn lichaam.



    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het een geweldige wedstrijd met een terechte winnaar ................

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    en Huntelaar verdiend ROOD .....................

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    verdient of verdiend?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ajakkes had het in de 1ste helft beter kunnen doen... nagelaten, AZ deed het wel in de 2de. terecht gelijkspel imo. obdam geen rood, stuntelaar/buitelaar geen rood... ten cate vindt dat 020 had moeten winnen en de scheids tegen had, en van gaal vindt het andersom.

    de enige winnaar is dat typhus psv

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Nijverdal
    Posts
    715
    vCash
    126000

    Default

    als je goed naar het onderste plaatje van ton kijkt, dan zie je dat de voet van huntelaar door de benen van cziommer gaat, geen rood dus.
    greetz tuigenke

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{ View Post
    verdient of verdiend?
    begreep je de zin verder wel ?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ja het is tegenwoordige tijd... dus verdienT

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    plus dat die mof aan zijn linker knie begon te grijpen... die werd dus al helemaal niet geraakt... ach kan mij t bommen...

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    plus dat die mof aan zijn linker knie begon te grijpen... die werd dus al helemaal niet geraakt... ach kan mij t bommen...
    Ben het helemaal met iedereen eens verder maar het is toch echt zijn rechterbeen waar hij naar grijpt
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Ben het helemaal met iedereen eens verder maar het is toch echt zijn rechterbeen waar hij naar grijpt
    Voor de kijker links

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    ajax was vele malen beter de 1e helft, dit was de slechtste wedstrijd van az dit seizoen maar dat kwam gewoon omdat ajax sterker was, valt nix over te zeggen maar over de hele wedstrijd gezien een terrechte uitslag. Huntelaar moet diep rood krijgen en De Cler ook... eerlijk is eerlijk

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben absoluut geen voetbalfan en er is iets dat ik niet snap van veel reacties hier.......
    Huntelaar maakt een frontale aanval op Cziommer, maar omdat hij 'mist' is het geen rode kaart ??
    Dus, ik schiet met een pistool op je, mis, dan ben ik niet strafbaar......
    Ja, ja...
    Doe mij maar kickboksen hoor.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Ik Dus, ik schiet met een pistool op je, mis, dan ben ik niet strafbaar......
    Ja, ja...
    .
    Zelfs als je raak schiet kan je worden vrijgesproken, omdat het zelfverdedging kan zijn, getuige wat een vriend van me 3 jr geleden overkwam, hij werd in het gezicht geraakt (gelukkig schamschot) en in de rug (toen hij viel door de schampschot), dus Huntelaar verdient al helemaal geen rode kaart.


    op de vot dermit

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Ik ben absoluut geen voetbalfan en er is iets dat ik niet snap van veel reacties hier.......
    Huntelaar maakt een frontale aanval op Cziommer, maar omdat hij 'mist' is het geen rode kaart ??
    Dus, ik schiet met een pistool op je, mis, dan ben ik niet strafbaar......
    Ja, ja...
    Doe mij maar kickboksen hoor.
    Een vergelijking die nergens over gaat dus.
    Als je een pistool schiet dan is het vrij duidelijk dat je schiet. Gericht of niet. Hier was er geen sprake van een frontale aanval, gewoon en poging om de bal snel te pakken voordat die mof er met zijn tengels aan kon komen.
    Bovendien hebben voetbal wetten (binnen en buiten het veld) helemaal niks te maken met het normale recht.

    En tsja, kickboxen is natuurlijk erg transparant allemaal wat betreft regels en wetgeving. Dus daar hoeven we nooit over te discusieren in het MMA gedeelte.

    Gelukkig ben ik in tegenstelling tot jou van allebei de sporten fan en kan ik hier nog op scheidsrechters en spelers kankeren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •