Results 1 to 15 of 15

Default Feyenoord houdt PSV van de winst af

Feyenoord houdt PSV van de winst af

26/12/2006 14:22

Voor het eerst sinds 1 oktober is PSV tegen puntenverlies aangelopen. Op bezoek bij Feyenoord kwam de koploper niet tot winst en moest het ook voor het eerst sinds 956 minuten een tegendoelpunt incasseren. De enerverende wedstrijd eindigde terecht in 1-1.Feyenoord startte het best aan de wedstrijd. In het eerste minuten was het de thuisclub dat op de helft van de tegenstander speelde. Na een fout van Alex kreeg Feyenoord ook de eerste goede kans van de wedstrijd. Joonas Kolkka kopte de bal over het lege doel. In de persoon van Arouna Koné kwam ook PSV al vlot aan zijn eerste kans. Doelman Henk Timmer bracht redding.
    Na de kans van Koné kreeg PSV meer grip op de wedstrijd en kwam het ook op voorsprong. Phillip Cocu waagde een schot van grote afstand en Timmer verkeek zich volkomen op het effect dat de bal meekreeg. De doelman viel naar links, terwijl de bal door het midden in het doel belandde: 0-1. Kort daarop kreeg Koné een levensgrote kans op 0-2. De Ivoriaan ontdeed zich van bewaker Danny Buijs, maar schoot de bal wild naast.
    Kwam het doelpunt van PSV uit het niets, dat gold ook voor de gelijkmaker. Bij een vrije trap van Royston Drenthe leek PSV nog bezig met de organisatie toen de bal al voor het doel kwam. Angelos Charisteas profiteerde van de wanorde en kopte de bal bij de tweede paal tegendraads binnen.
    Halverwege de wedstrijd was de 1-1 een terechte tussenstand, maar in de tweede helft was Feyenoord licht in het voordeel. Drenthe ontpopte zich met een aantal indrukwekkende rushes tot de man van de wedstrijd. De linksback stoomde voortdurend op en kreeg een kwartier voor tijd al te kampen met kramp.
    De enige echte grote kans die Feyenoord zich schiep, was afkomstig van een been van een PSV'er. Jan Kromkamp veranderde een voorzet van Stein Huysegems ongelukkig van richting. Doelman Gomes vond een tegentreffer wel genoeg en haalde de bal met een geweldige reflex van de lijn.
    Zo leek het duel af te stevenen op 1-1, maar in de laatste tien minuten vloeiden de krachten weg bij Feyenoord en kwam PSV nog even opzetten. De ingevallen Patrick Kluivert werd bij elk balcontact uitgefloten door de Feyenoord-aanhang, maar toonde zich wel het aanspeelpunt waar PSV naar op zoek was. Maar ook de mannen van trainer Ronald Koeman werden niet meer gevaarlijk en daarmee eindigde de strijd met broer Erwin onbeslist.

Advertentie door Mixfight.nl
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Toch wel een vermelding waard lijkt me.

tsjah... en strax van roda of nec weer gewoon dik verliezen

Het was echt een fantastische wedstrijd die we hadden kunnen winnen,maarja met Timmer op de goal weet je nooit hoe het uitpakt,die keept de ene wedstrijd als een slappe zak en de volgende week staat hij de meest onmogelijke ballen uit het doel te rammen.
    Ik ben hem zo langzamerhand behoorlijk zat en hij mag van mij de bank warm gaan houden....

tjonge jonge jonge, die vrienden van mij uit mijn dorp waren als feyenoord fan ernaar toe gegaan. En blij dat ze waren, euforisch, helemaal in de wolken, want ze hadden gelijk gespeeld tegen psv, ze waren veel beter volgens hun als psv en blah blah blah blah. als een club beter is als psv dan winnen ze er gewoon van, gelijkspelen als grote club in eigen huis is geen overwinning voor de thuisclub, maar voor de club wat niet in eigen huis speelt, maar dan nog is een gelijkspel voor psv these days uit tegen feyenoord slecht.

op de vot dermit

Quote Originally Posted by redjuh View Post
    tsjah... en strax van roda of nec weer gewoon dik verliezen
    haha

Quote Originally Posted by MB667 View Post
    tjonge jonge jonge, die vrienden van mij uit mijn dorp waren als feyenoord fan ernaar toe gegaan. En blij dat ze waren, euforisch, helemaal in de wolken, want ze hadden gelijk gespeeld tegen psv, ze waren veel beter volgens hun als psv en blah blah blah blah. als een club beter is als psv dan winnen ze er gewoon van, gelijkspelen als grote club in eigen huis is geen overwinning voor de thuisclub, maar voor de club wat niet in eigen huis speelt, maar dan nog is een gelijkspel voor psv these days uit tegen feyenoord slecht.
    Als je het kwaliteitsverschil van de selectie van psv en Feyenoord bekijkt vind ik dit een geode prestatie.
    Met zulke spelers moet psv elke wedstrijd in de HCE met gemak winnen.

Je kunt er ook een beetje uit proefen dat ze er helemaal niet blij mee zijn in eendhoven,dat is dan wel weer leuk.

stiekem heb je wel teringzooi gelijk aliendwurf, maar daar gaat het nu niet om........kuch kuch

op de vot dermit

Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Met zulke spelers moet psv elke wedstrijd in de HCE met gemak winnen.
    psv hoeft nu eigenlijk zelf niet alles te winnen, kampioen wordt psv toch wel, immers, de top van nl concurrenten verliezen toch iedere keer tegen onbelangrijke ploegen, helaas zegt dat iets over het nederlands voetbal. de top van nl stelt dus eigenlijk niet veel voor, psv misschien dus ook niet, of psv moet nu ef van arsenal gaan winnen, dan bewijst psv wel tot de top van europa te behoren, we shall see!

op de vot dermit

psv hoeft nu eigenlijk zelf niet alles te winnen, kampioen wordt psv toch wel, immers, de top van nl concurrenten verliezen toch iedere keer tegen onbelangrijke ploegen, helaas zegt dat iets over het nederlands voetbal. de top van nl stelt dus eigenlijk niet veel voor, psv misschien dus ook niet, of psv moet nu ef van arsenal gaan winnen, dan bewijst psv wel tot de top van europa te behoren, we shall see!
    Mwoaaaaaaaa Aars-anaal is nou niet echt DE top van Europa. Ik zie p$v wel winnen van ze. Op dit moment bakken ze er niks van iig.

aarsenaal is wel de finalist van vorig jaar.

op de vot dermit

aarsenaal is wel de finalist van vorig jaar.
    Dus? Er was toch iets van "succesen in het verleden etc etc etc..."

Dit jaar zijn het een stelletje prutsers. Op dit moment is p$v echt niet slechter dan aarsanaal en wat mij betreft gaan zo ook "gewoon" winnen.
    Gisteren verloren ze ook al van Shef U. Welliswaar in een regenbak, maar goed.

Jullie moeten alleen eerst thuis toch? Dat is wel een nadeel, maar goed ik ga er van uit dat het lukt. Koeman kent ze ook wel zo'n beetje zo lanzamerhand.

vorig jaar presteerde arsenal ook stukken slechter als het jaar daarvoor in de competitie, maar toch kwamen ze door tot de halve finale. slecht spelen in de competitie is geen garantie voor slecht presteren in de CL. Helaas omgekeerd ook. goed spelen in de competitie is geen garantie voor goed presteren in de CL

op de vot dermit

Lightbulb

vorig jaar presteerde arsenal ook stukken slechter als het jaar daarvoor in de competitie, maar toch kwamen ze door tot de halve finale. slecht spelen in de competitie is geen garantie voor slecht presteren in de CL. Helaas omgekeerd ook. goed spelen in de competitie is geen garantie voor goed presteren in de CL
    Zit wat in, maar have a little faith! 50-50!

Tags for this Thread

Bookmarks