MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default MixFight op bezoek bij Seconds Out Gym 2-1-07

    Naar aanleiding van de prestaties van Blokland in Alkmaar vorig jaar, waar deze heel mooi van Oom won (Gym Alkmaar), en het gala Kumite V van vorige weej zaterda leek het me leuk om eens een kijkje te nemen bij de grootste Kick & Boxing Gym van Almere, Secounds Out. De lessen worden verzorgd door Eric Warmerdam en tevens is er voor de nieuwelingen bij deze Gym een extra trainer in de vorm van Jan Kneppers.

    De naam van de sportschool refereert naar een term die word gebruikt in de bokswereld, namelijk Seconds Out. Dit betekent: "Helpers weg, maak je klaar voor de volgende ronde"

    Kortom, een 500 vierkante meter boksparadijs in (straks) de vijfde stad van Nederland voorzien van alle mogelijke gemakken. Een mooie ring, douchjes, kluisjes, ruime kleedkamers, een aparte fitnesszaal, gediplomeerde trainers en natuurlijk een ruime zaal.

    Nadat ik door trainer Eric was ontvangen en even rond gekeken had begon een pittige training met verschillende elementen.



















    Eerst waren er een stel boksleerlingen die druk aan het trainen waren voor een aanstaand boskgala in Mei dit jaar.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Daarna begon de Kickboksles. Tussen de oefeningen door snel even wat foto's gemaakt, want de beste indruk van een les is natuurlijk door zelf mee te trainen. De training werd begonnen met een pittige warmup waarbij in snel tempo allerlei combinaties werden uitgevoerd.

    Daarna kwamen vooral veel bokscombinaties aan bod, die elke keer weer iets uitgebreid werden met een counter, lowkick of trap naar het lichaam.

    Na deze oefeningen werden er enkele clichoefeningen gedraaid en daarna enkele zware conditieoefeningen (niet op de foto..moest toch een beetje getraind hebben.. ) Deze bestonden uit zaksparren, veel buikspieroefeningen en opdrukken.

    Na een dik uur kon iedereen even de spieren loszwaaien met enkele losse oefeningen. Al met al een hele complete training, geschikt voor sporters of verschillende niveau's






















  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Gaaaaaf! ziet er super uit zeg!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Mooie gym! Zo mooi ziet het er bij ons niet uit.....

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Mooi verslag Harmen . Ziet er idd heel mooi uit die gym. Gaaf zo'n 2e verdieping.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Op de tweede verdieping bevinden zich de kleedkamers en een ruime fitnessruimte. Vanavond is in het kader van de "Battle of Flevoland" King Petch in Lelystad aan de beurt. Train daar denk ik niet mee, want ben dan net klaar met trainen.., en volgende week wil ik zo'n verslag maken bij Azer Gym in Zwolle n.a.v. het Showtime gala wat ze organsieren over 3 weken. Als er meer sportscholen zijn die een fotoverslag op mixfight willen hoor ik het graag.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Leuk idee trouwens dit soort verslagen van trainingen! Ik vind het in ieder geval erg leuk om te lezen (en de foto's te zien).

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag, thanks!! Moeten we inderdaad vaker doen dit soort verslagen!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Heel erg leuk om te lezen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    zeker mooie school!!!!
    erg leuk om te lezen en de foto's te bekijken bedankt!!!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by jojo View Post
    zeker mooie school!!!!
    erg leuk om te lezen en de foto's te bekijken bedankt!!!
    Zekerz een mooi school Jorina, bij deze wil ik trainer Eric Warmerdam nog bedanken voor de gastvrijheid. Over niet al te lange tijd komt mijn tweede bezoek online (King Petch te Lelystad). Als ik komende periode tijd over heb maar weer eens langskomen bij Komen..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •