MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 217
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Bezig met traceren...............
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Post 10 februari grappling wedstrijddag

    Zaterdag 10 februari wordt de 1e Grappling wedstrijddag van 2007 gehouden.
    Er kan weer vollop worden ingeschreven via mail.
    Wil je ook meedoen? schrijf je dan in via de onderstaande link.
    http://www.yoseikan.nl/?action=inschrijf

    Bij inschrijving vul de juiste gegevens NIET de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de vechter. De gewichtsklasse wordt namelijk automatisch berekend.

    Tot zaterdag 10 februari
    Last edited by Webhebie; 05-01-2007 at 23:11.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Een nieuw jaar, een nieuwe Ede ... helemaal te gek!

    Ik hoop wel dat er dit jaar een goede doorstroming is van "beginners" naar "gevorderden": iedereen die al een jaar heeft meegedraait bij de beginners en al ongeveer tot een geel T-shirt is geraakt zou automatisch bij de gevorderden moeten, laat staan de top 3 (of 5) van het klassement. En geen bullshit van mensen die al internationale competitie worstelen of freefight doen, of blauwe band BJJ hebben en nog bij de beginners meedoen. Eigenlijk zou in dat T-shirtklassement de datum van de eerste deelname aan Ede naast elke naam moeten staan.

    In ieder geval ... kijk er al naar uit!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Ik kom in iedergeval dit jaar de gevorderde klasse van -83 irriteren
    Pieter Moore ook volgens mij,das toch alweer twee extra

    Ben benieuwt of t volle bak is in onze pool!
    De amateur pool zat overvol afgelopen jaar.
    Sir Chokealot

    The snake

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Ben ook weer in training... -70 moet ook wel lukken dus ik ga mn Nederlandse titel zeker verdedigen. Heb er al weer zin in!!!!

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sebastiaan View Post
    Ik kom in iedergeval dit jaar de gevorderde klasse van -83 irriteren
    Pieter Moore ook volgens mij,das toch alweer twee extra

    Ben benieuwt of t volle bak is in onze pool!
    De amateur pool zat overvol afgelopen jaar.
    Inderdaad, had ik ook al gezien. En het zat vol goede jongens die er eigenlijk helemaal niet (meer) thuishoorden ... dus ik kijk uit naar de overvolle bak bij de -83 gevorderden! Gaat leuk worden!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Ben ook weer in training... -70 moet ook wel lukken dus ik ga mn Nederlandse titel zeker verdedigen. Heb er al weer zin in!!!!
    Oh ja ... dan ga ik m'n Nederlandse titel ook verdedigen ... wat dacht je daar van amigo?! En wat nog meer is ... ik heb er ook zin in!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    @Christophe: Ze mogen jouw inderdaad wel wat meer tegen gas geven op die mat, want zelfs effe poseren tijdens de wedstrijd is jou niet vreemd

    sport fotografie: www.triker.nl

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Triker View Post
    @Christophe: Ze mogen jouw inderdaad wel wat meer tegen gas geven op die mat, want zelfs effe poseren tijdens de wedstrijd is jou niet vreemd


    Hahahaha, ik was gewoon aan 't lachen, Ken was de gekke-bekken-trekker van dienst! En je kan niet ontkennen dat 'ie het erg goed doet!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahaa, jullie twee zaten zeker lekker te dollen
    Gaan we binnenkort nog maar eens over doen in Ede
    sport fotografie: www.triker.nl

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    hopelijk is er dit jaar meer variatie in de zware gewichtsklasses, enkel -91 en -110 vind ik iets te ruim... vooral omdat ik er net middenin zit

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Bezig met traceren...............
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Heren, kom op dan met die inschrijvingen!!!!

    Hoe meer hoe beter en voor je het weet is het 10 februari.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Bezig met traceren...............
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Lightbulb

    Ik wil wel eens van jullie weten hoe jullie nu over de beginners en gevorderde groepen denken.
    Er wordt veel gesproken van dat bepaalde mensen nu in de gevorderde klasse moeten vechten, maar hoe bepaal je dat?
    Als iemand Nederlands kampioen is geworden in de beginners klasse dan wil dat niet zeggen dat het een gevorderd vechter is.
    Als er iemand voor de eerste keer wilt meedoen, maar hij traint al een paar jaar grondtechnieken, is hij dan een beginner of een gevorderde?
    Het is erg moeilijk om iemand die je verder niet kent in te delen in een klasse, omdat je niet weet hoe hij/zij de grondtechnieken beheerst.
    Hoe denken jullie hier over?

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Webhebie View Post
    Ik wil wel eens van jullie weten hoe jullie nu over de beginners en gevorderde groepen denken.
    Er wordt veel gesproken van dat bepaalde mensen nu in de gevorderde klasse moeten vechten, maar hoe bepaal je dat?
    Als iemand Nederlands kampioen is geworden in de beginners klasse dan wil dat niet zeggen dat het een gevorderd vechter is.
    Als er iemand voor de eerste keer wilt meedoen, maar hij traint al een paar jaar grondtechnieken, is hij dan een beginner of een gevorderde?
    Het is erg moeilijk om iemand die je verder niet kent in te delen in een klasse, omdat je niet weet hoe hij/zij de grondtechnieken beheerst.
    Hoe denken jullie hier over?
    Op de Amsterdam Open was een beginner iemand met een witte gordel BJJ of minder dan 1.5 jaar grondervaring. Dit vond ik wel een goede benadering. Je zegt dat iemand die Nederlands kampioen is geworden bij de beginners niet automatisch een gevorderde is?!? Wat is een gevorderde dan wel: iemand die de gevorderde klasse vlot wint?! Trouwens, als jullie steeds nieuwe beginners willen aantrekken, moeten jullie die beginnersklassen DRINGEND eens opruimen.

    Om te beginnen zou ik de eindwinnaar bij de beginners geen Nederlands Kampioen meer noemen, maar "belofte van het jaar"! Dan is volgens mij de motivatie ook groter om door te stoten naar de gevorderden om een poging te wagen om echt Nederlands Kampioen te worden. Nu blijven veel jongens liever hangen bij de beginners omdat ze daar een meer reeële kans hebben om Nederlands kampioen te worden. Terwijl ik het al een hele prestatie vind om bij de gevorderden mee te rollen.

    Quote Originally Posted by Webhebie View Post
    Het is erg moeilijk om iemand die je verder niet kent in te delen in een klasse, omdat je niet weet hoe hij/zij de grondtechnieken beheerst.
    Dat telt natuurlijk alleen maar bij een eerste inschrijving, en daarom moeten er goede richtlijnen komen over wat nou precies een "beginner" is. Het T-shirt-klassement word nu ook helemaal niet gebruikt bij mijn weten. Volgens mij is iemand die een Geel T-shirt heeft behaald een gevorderde (en sommigen zelfs al iets vroeger), hij hoort duidelijk niet meer bij de beginners. En dat geldt zeker voor de 1ste 3 van elke eindklassement. Als er dan een grote groep gevorderden is, en je moet ze indelen in verschillende poules, kan je ze zo opdelen dat er in elke poule evenveel van de verschillende kleuren T-shirten zitten. Door met de meer gevorderde vechters te rollen, gaat het niveau van gele T-shirts automatisch sneller omhoog, dus ik snap niet goed waarom iedereen zo lang bij de beginners wilt blijven hangen. Je bent beter de slechtste van de besten, dan de beste van de slechten (als ik het even zo zwart-wit mag uitdrukken).

    En dan iets wat voor mij vrij logisch lijkt, maar voor anderen blijkbaar toch niet zo: de term "beginner" slaat niet op "Yoseikan-grappling-in-Ede-ervaring" maar op "grond-ervaring"!!! Dus een blauwe gordel BJJ .... geen beginner. Een competitie-worstelaar (met internationale ervaring) ... geen beginner. Een pro-freefighter .... geen beginner. Ik vind het zowiezo al vrij "verdacht" van deze jongens dat ze een beetje gaan rollen bij de beginners, dus vind het al helemaal niet kunnen dat ze daar keer op keer blijven inschrijven.

    Ik zit bij ons op de club jongens die nog niet zo lang trainen en geen competitie-ervaring hebben ervan te overtuigen dat rollen in Ede bij de beginners een perfecte intro in competitie is: prima sfeer, poule-systeem (dus meerdere partijen draaien), e.d.! Maar als ze dan tegen jongens moeten die al meer dan een jaar meedraaien bij de beginners, kan ik ze evengoed nog een jaartje thuishouden en laten trainen voordat ze meekomen?! Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Op de Amsterdam Open was een beginner iemand met een witte gordel BJJ of minder dan 1.5 jaar grondervaring. Dit vond ik wel een goede benadering. Je zegt dat iemand die Nederlands kampioen is geworden bij de beginners niet automatisch een gevorderde is?!? Wat is een gevorderde dan wel: iemand die de gevorderde klasse vlot wint?! Trouwens, als jullie steeds nieuwe beginners willen aantrekken, moeten jullie die beginnersklassen DRINGEND eens opruimen.

    Om te beginnen zou ik de eindwinnaar bij de beginners geen Nederlands Kampioen meer noemen, maar "belofte van het jaar"! Dan is volgens mij de motivatie ook groter om door te stoten naar de gevorderden om een poging te wagen om echt Nederlands Kampioen te worden. Nu blijven veel jongens liever hangen bij de beginners omdat ze daar een meer reeële kans hebben om Nederlands kampioen te worden. Terwijl ik het al een hele prestatie vind om bij de gevorderden mee te rollen.



    Dat telt natuurlijk alleen maar bij een eerste inschrijving, en daarom moeten er goede richtlijnen komen over wat nou precies een "beginner" is. Het T-shirt-klassement word nu ook helemaal niet gebruikt bij mijn weten. Volgens mij is iemand die een Geel T-shirt heeft behaald een gevorderde (en sommigen zelfs al iets vroeger), hij hoort duidelijk niet meer bij de beginners. En dat geldt zeker voor de 1ste 3 van elke eindklassement. Als er dan een grote groep gevorderden is, en je moet ze indelen in verschillende poules, kan je ze zo opdelen dat er in elke poule evenveel van de verschillende kleuren T-shirten zitten. Door met de meer gevorderde vechters te rollen, gaat het niveau van gele T-shirts automatisch sneller omhoog, dus ik snap niet goed waarom iedereen zo lang bij de beginners wilt blijven hangen. Je bent beter de slechtste van de besten, dan de beste van de slechten (als ik het even zo zwart-wit mag uitdrukken).

    En dan iets wat voor mij vrij logisch lijkt, maar voor anderen blijkbaar toch niet zo: de term "beginner" slaat niet op "Yoseikan-grappling-in-Ede-ervaring" maar op "grond-ervaring"!!! Dus een blauwe gordel BJJ .... geen beginner. Een competitie-worstelaar (met internationale ervaring) ... geen beginner. Een pro-freefighter .... geen beginner. Ik vind het zowiezo al vrij "verdacht" van deze jongens dat ze een beetje gaan rollen bij de beginners, dus vind het al helemaal niet kunnen dat ze daar keer op keer blijven inschrijven.

    Ik zit bij ons op de club jongens die nog niet zo lang trainen en geen competitie-ervaring hebben ervan te overtuigen dat rollen in Ede bij de beginners een perfecte intro in competitie is: prima sfeer, poule-systeem (dus meerdere partijen draaien), e.d.! Maar als ze dan tegen jongens moeten die al meer dan een jaar meedraaien bij de beginners, kan ik ze evengoed nog een jaartje thuishouden en laten trainen voordat ze meekomen?! Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?!
    Ik ben helemaal met Christophe eens.

    En volgens mij, is het T-shirt klassement bedoeld om poule beter te kunnen verdelen (mits er natuurlijk genoeg vechters voor zijn).

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Bezig met traceren...............
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    En dan iets wat voor mij vrij logisch lijkt, maar voor anderen blijkbaar toch niet zo: de term "beginner" slaat niet op "Yoseikan-grappling-in-Ede-ervaring" maar op "grond-ervaring"!!! Dus een blauwe gordel BJJ .... geen beginner. Een competitie-worstelaar (met internationale ervaring) ... geen beginner. Een pro-freefighter .... geen beginner.
    Kijk daar heb je een punt, je kunt niet zien of iemand een blauwe gordel BJJ heeft, je kunt niet weten of iemand een competie worstelaar is, je kunt niet zien of iemand een pro- freefighter is. Als je al dit soort dingen wilt uit filteren moet je hier toch iets op bedenken.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Webhebie View Post
    Kijk daar heb je een punt, je kunt niet zien of iemand een blauwe gordel BJJ heeft, je kunt niet weten of iemand een competie worstelaar is, je kunt niet zien of iemand een pro- freefighter is. Als je al dit soort dingen wilt uit filteren moet je hier toch iets op bedenken.

    Je kan al beginnen door duidelijk te vermelden wat de beschrijving van een beginner is. Als er dan iemand niet aan voldoet, maar zich toch bij de beginners inschrijft:

    1) Bedriegt hij zichzelf
    2) Komt het snel genoeg uit, want er zitten genoeg jongens uit de verschillende takken van de grondvecht-wereld die hem dan wel zullen herkennen

    Trouwens ... Grappling Ede draait voor mij volledig rond fun, lekker rollen en zichzelf meten en verbeteren. Als er mensen zijn die denken dat er wereldwijde roem te halen valt, en zich daarom bij de beginners inschrijven terwijl ze eigenlijk bij de gevorderden horen is dat alleen maar sneu voor henzelf. Vanaf een bepaalde ervaring is er minder "roem" te halen door te winnen bij de beginners, dan door te verliezen bij de gevorderden.

    Maar zoals ik in m'n (toch wel vrij uitgebreide) vorige post al stelde: maak het interessanter om door te stromen naar de gevorderden. O.a. door alleen die eindwinnaar "Nederlands Kampioen" te maken. "Belofte van het jaar" (i.p.v. Nederlands Kampioen bij de beginners) is ook leuk, maar het is dan maar een opstapje naar het "echte werk". En zo komt er weer ruimte vrij voor nieuwe (en echte) beginners.

    Iets anders wat jullie kunnen doen: schrijf achter iedere naam (bijv. in het T-shirt klassement) de datum van eerste deelname. Dan ziet gelijk iedereen hoelang iemand al bij de beginners rondhangt, en dan kan dat ook moeilijker buitenproportionele dimensies aannemen.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Je bent beter de slechtste van de besten, dan de beste van de slechten
    in dat geval schrijf ik mij in bij de gevorderden


  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    schrijf me in als fotograaf

    heb er er zin in. Lang geleden dat ik bij grabbelen in Ede geweest ben. Neem Max en Luc mee, dus als er nog vrijwilligers zijn om op te passen
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Bezig met traceren...............
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Iets anders wat jullie kunnen doen: schrijf achter iedere naam (bijv. in het T-shirt klassement) de datum van eerste deelname. Dan ziet gelijk iedereen hoelang iemand al bij de beginners rondhangt, en dan kan dat ook moeilijker buitenproportionele dimensies aannemen.
    Dat valt moeirlijk te controleren omdat niet iedereen elke keer meedoet, er zijn er een behoorlijk aantal die eigenlijk al van af het begin af aan meedoen, maar niet elke keer komen. Zo zijn er verschillende die maar 1 of hooguit 2 keer per jaar meedoen aan deze wedstrijden, deze blijven dan dus ook lang in de beginners klasse hangen, terwijl ze misschien wel BJJ trainen. Misschien zou de inschrijving stakker moeten met meer vragen die de vechters moeten beantwoorden. Hoe denken jullie hierover?

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Webhebie View Post
    Dat valt moeirlijk te controleren omdat niet iedereen elke keer meedoet
    Wat valt er te controleren?!? Gewoon, datum 1ste deelname noteren achter de naam en KLAAR!


    Quote Originally Posted by Webhebie View Post
    er zijn er een behoorlijk aantal die eigenlijk al van af het begin af aan meedoen, maar niet elke keer komen. Zo zijn er verschillende die maar 1 of hooguit 2 keer per jaar meedoen aan deze wedstrijden, deze blijven dan dus ook lang in de beginners klasse hangen, terwijl ze misschien wel BJJ trainen.
    Euh, snap ik het niet, of snap jij het niet?!? Je word niet gevorderd door een bepaald aantal deelnames aan de wedstrijden in Ede ... je wordt gevorderd als je een bepaalde periode traint en/of bepaalde wedstrijdervaring hebt (Deze 2 "bepaalde" moeten gewoon strak gedefinieerd worden). En of ze nou aan alle edities van Ede deelnemen, of 1x per jaar, doet er verder niet toe!
    Trouwens ... 1 of 2 keer per jaar?! Er zijn maar 3 wedstrijddagen!!!

    vb. Als er iemand een datum in 2004 achter zijn naam heeft staan, en hij schrijft zich in 2007 nogmaals in bij de beginners, stelt dat de organisatie in staat de boel te controleren en een paar vragen te stellen. En als die kerel sinds die eerste deelname gewoon is blijven doortrainen, maar hij heeft niet meer deelgenomen aan Ede, vecht hij bij de gevorderden ... KLAAR!!! Simpel, niet?! Zowiezo lullig als je goed rolt bij de beginners, en iedereen ziet dat je 2 jaar geleden al begonnen bent met rollen bij de beginners .... hahaha, sociale controle, zeg maar!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Bezig met traceren...............
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Maar als iemand doormiddel van 2 wedstrijden Nederlands kampioen wordt in de beginners klasse omdat de (concurentie) niet komt, kun je niet echt spreken van gevorderd. Dus deze vechter mag dan toch nog wel een jaartje in de beginners klasse vechten? (ondanks dat hij/zij Nederlands kampioen is geworden)

  22. #22
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit bij ons op de club jongens die nog niet zo lang trainen en geen competitie-ervaring hebben ervan te overtuigen dat rollen in Ede bij de beginners een perfecte intro in competitie is: prima sfeer, poule-systeem (dus meerdere partijen draaien), e.d.! Maar als ze dan tegen jongens moeten die al meer dan een jaar meedraaien bij de beginners, kan ik ze evengoed nog een jaartje thuishouden en laten trainen voordat ze meekomen?! Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?![/quote]

    Ik herken mij hier volledig in. Echter wil ik mij wel inschrijven. Al is het alleen voor de fun en bak ik er niets van. Ik ga wel weer met een schat aan ervaring naar huis toe. Dat vindt ik ook heel veel waard.
    Trouwens ik zou graag alle 3 wedstrijddagen mee willen doen.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens ik heb mij inmiddels ingeschreven

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ER lopen ook mensen rond die ring ervaring hebben. telt dat ook niet mee als ervaring?
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Webhebie View Post
    Maar als iemand doormiddel van 2 wedstrijden Nederlands kampioen wordt in de beginners klasse omdat de (concurentie) niet komt, kun je niet echt spreken van gevorderd. Dus deze vechter mag dan toch nog wel een jaartje in de beginners klasse vechten? (ondanks dat hij/zij Nederlands kampioen is geworden)
    En wat als ... of als ... misschien als ... ik begin zwaar de indruk te krijgen dat je de beginnerspoule graag lekker groot houdt met jongens die er eigenlijk niet thuis horen. Je doet er zelf misschien al een jaartje of 3 in mee, ook al train je al 5 jaar?! Mij niet gelaten, ik maak de regels niet! Ik probeer alleen te helpen door oplossingen te suggereren!

    Oh ja, voor € 10 kun je vast in één of andere prijzenwinkel een medaille voor "Intergalactisch grapplingkampioen" laten maken ... dan moet je zelfs bij de beginners niet meer meedoen ... nog makkelijker!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •