MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 92 of 92
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jasper View Post
    hoezo makkelijk praten? hoezo ga zelf de ring in?

    HET GAAT OM EEN OVERTREDING, vriend!!! Hij wist donders goed waar hij op gemikt had, op zijn hoofd. Wat heeft het voor nut als jij achter die gozer staat (marc). Hij is gewoon een laf iemand die door watvoor reden dan ook zo een k*t actie uithaalt!!

    Zelfs op die foto kun je duidelijk zien dat hij tijdens zijn sprong naar beneden kijkt waar hij terecht komt!! Ik vind dat zo een iemand voor zijn daden moet boeten.

    Jullie praten makkelijk van ach jah het is gebeurd. NEE!!
    Als het geen overtreding was, oke. Maar dat was niet het geval. En hoezo hij heeft sorry gezegd and thats it? Kon hij niets meer doen, die lafe gozer??

    Ik zeg het jullie het zijn zulke mensen die het voor een ander verpesten, maar what goes around comes around!!!!!!!!!
    Jeetje, dingen gebeuren nu eenmaal in "The heat of the moment". Doe eens even rustig man. Je hebt geen gelijk, Duncan is geen laffe vechter en ook niet onsportief. Jij daarentegen bent opgefokt. Vecht anders zelf tegen Duncan, kun je voelen hoe laf die is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jasper View Post
    hoezo makkelijk praten? hoezo ga zelf de ring in?

    HET GAAT OM EEN OVERTREDING, vriend!!! Hij wist donders goed waar hij op gemikt had, op zijn hoofd. Wat heeft het voor nut als jij achter die gozer staat (marc). Hij is gewoon een laf iemand die door watvoor reden dan ook zo een k*t actie uithaalt!!

    Zelfs op die foto kun je duidelijk zien dat hij tijdens zijn sprong naar beneden kijkt waar hij terecht komt!! Ik vind dat zo een iemand voor zijn daden moet boeten.

    Jullie praten makkelijk van ach jah het is gebeurd. NEE!!
    Als het geen overtreding was, oke. Maar dat was niet het geval. En hoezo hij heeft sorry gezegd and thats it? Kon hij niets meer doen, die lafe gozer??

    Ik zeg het jullie het zijn zulke mensen die het voor een ander verpesten, maar what goes around comes around!!!!!!!!!
    Goddamnit.. Ga je nu elke topic hierover lopen verstieren?
    Je hebt je zegje gedaan. We zijn het niet met je eens. Get over it.
    Volgende posts ga ik gewoon modden.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  3. #78
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Laatste reply van deze lafaard over dit incident!

    Ik ben blij dat ik de beelden heb mogen bekijken en ik(hoop jullie ook!) zie duidelijk dat ik naar het lichaam spring en dat Danial een heel eind omhoog en naar voren komt! (kwestie van vinger bij zijn hoofd houden voor de afzet en kijken waar zijn hoofd is wanneer ik hem raak)
    Neemt niet weg dat ik hem geraakt heb en dit een illegale aktie is maar dat ontkracht wel gelijk het commentaar van sommige dat ik op zijn hoofd gemikt zou hebben!
    Mijn sprong/voet komt dus niet in de buurt van waar Danials hoofd was bij het begin van de sprong, had ik dat wel gedaan dan was ik er overheen gesprongen.

    Ik wens Danial een spoedig herstel & we spreken elkaar in de toekomst!

    Marc.

    PS: tip voor alle vechters: Geef nooit meer een lowkick aan de binnenkant van het been want straks raak je zijn edele delen en dan heb je de poppen aan het dansen, voor je het weet ben je laf en heb je er bewust op gemikt!

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks voor het verslag mannen!!

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Mooie foto's Gerben!


    Ik meld me bij deze alvast aan voor een seminar over foto's makne aan de ring !
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    hahaha lijkt me goed... seminar van Triker....

    mooie pics weer. een mooie aanvulling op het verslag van Chris en Jelle.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    hahaha lijkt me goed... seminar van Triker....

    mooie pics weer. een mooie aanvulling op het verslag van Chris en Jelle.

    Zodra ik iets weet over een seminar, dan laat ik het jullie weten, maar wil het ook meteen doen met praktijk opdrachten aan de ring... maar of dat mogelijk is!!

    In ieder geval goed werk Chris en Jelle
    sport fotografie: www.triker.nl

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    hier nog wat overige foto's van het gala :
















    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mooie foto´s Payap, Reps!

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default
















    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default













    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #87
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    hi
    ik wou eerder reageren, maar kon gewoon niet.
    allereerst wou ik iedereen bedanken die op forum. en ook justian(roy) en angelo.
    ik wou even iets kwijt over al die gezeur op mixfight. jasper, ik stel het op prijs dat je voor mij opkomt, maar zoals ik nu lees is het beetje uit de hand gelopen. dat duncan mij op hoofd geraakt had is wel waar, en ik had erg last van toen, en was goed aangeslagen, maar ik ben niet iemand die opgeeft, en wil doorgaan. maar ik wil niet achteraan gaan en zeuren over wat er gebeurd is. het is gewoon gebeurd, en het is niet leuk voor mij, maar ik zal goed rusten en herstellen en weer trainen en deze keer zal ik veel sterker uitkomen. ik ben niet blij met wat er gebeurd is, maar het motiveert mij om nog harder te trainen. zoals angelo tegen mij zei, "LEVEN VAN EEN VECHTER IS NIET ALTIJ LEUK. HET ZIJN VAN DIE MOMENTEN< DAT JE JE AFVRAAGT, WAAROM DOE IK HET? MOET IK MEE OPHOUDEN?"
    graag wil ik hierbij deze discussie afsluiten, en niet meer over praten.
    het was een top gala, en heb van genoten. het was mijn 5de partij en mijn 3de prof partij. het zijn alleen maar ervaringen die ik nu meeneem naar de toekomst.
    osu
    danial
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    super instelling Danial!

    Tot snel!

    Osu!

  14. #89
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gezegd sgt!

    Jasper:
    Ik geloof niet dat je alle vechters persoonlijk kent om er iets over te zeggen. Zo als ik van Danial heb gehoord, is Marc best een aardig persoon. Dus laat het a.u.b. hierbij.

    Iedereen veel suc6 in zijn/haar toekomst.

    Grt,
    Mana

  15. #90
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Triker View Post
    Net zoals op zoveel gala's zijn de waarden van licht verschillend. Op het ene gala kiezen ze voor sfer verlichting, leuk voor de sfeer, maar slecht voor het pr materiaal dat media mensen moeten maken. Het zijn keuze's van promotors die je moet respecteren. Daar komt overigens bij dat mensen die de installatie van het licht doen en ring doen, totaal geen kaas hebben gegeten van licht techniek of lichtmeting. Tel daarbij op dat de man achter het lichtpaneel ook steeds de lichtschuif anders zet, waardoor je tussen de wedstrijden door steeds een andere licht meting krijgt.

    En wat ik zowieso apart vind is dat een promotor voor goed materiaal betaald en vervolgens eigenlijk genept wordt doordat er niet continue aan kwaliteit van licht/geluid wordt gedaan. Naast deze kleine puntjes vind ik zowieso dat er aan en langs de ring nog vele mogelijkheden zijn om het geheel naar een hoger plan te brengen. De camera technieken die men gebruikt om vervolgens op een dvd'tje te zetten zijn net zulke veilige poses als van de laatste jaren. Weinig vernieuwend helaas, in vergelijking met de groei van onze sport.

    Al bij al moet je van het ongemak iets sterks maken. Weinig licht zorgt voor een lage sluitertijd en foto's deels donker, en deels overbelicht ofwel een burn. Draai vervolgens het concept om, een goede publikatie foto die technisch goed is zul je op zo'n gala niet kunnen maken. Dan kun je een soort artistieke sfeer foto's maken..... iets aparts waar ik nog wel wat woorden aan kan wijden, maar dat zal ik misschien nog wel een dezer maanden doen als ik evt een workshop kan gaan houden aan de toekomstige ring fotografen

    Mijn fotookes van het shooto gala staan ondertussen ook op m'n site...
    http://www.triker.nl/shooto/

    Greetz,
    Triker
    De verlichting was idd wat minder, vond het jammer dat na de pauze het licht nog donkerder was. Je hebt toch weer super foto's en voor een workshop hou ik me aanbevolen als ik vrij heb van werk. Wanneer ik aan het spelen ben met de sluitertijd vind ik het zo lastig om toch iets scherp te krijgen. Jij hebt t weer een paar keer super voor elkaar dat het hoofd scherp is en handschoen onscherp.

    Ik vond het echt weer supergezellig aan de ring en het hele sfeertje er omheen. Ook top reactie van Danial en Marc.

    Vergeet ik toch bijna complimenten naar Payap en Rising sun
    Last edited by Carmen; 28-01-2007 at 06:16.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Goed bezig, heren!!!

    Complimenten ook aan Triker! Hij heeft er weer erg mooie dingen van weten te maken, ondanks het slechte licht. Joop's gezicht op de achtergrond van een kotsende Barnes is wel grappig haha!
    Hahahaha, dat viel mij ook al als eerste op, anders had ik de foto niet geplaatst
    sport fotografie: www.triker.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •