MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default Muay Thai-film met hoog Bruce Lee gehalte

    Heb afgelopen weekend een heuse Thaise-film gezien, genaamd "Ong-Bak". Dit is de naam van een Boeddha beeld. Dit beeld wordt gestolen en daardoor is het dorp hun beschermheilige kwijt. En om alle onheil te voorkomen moet deze natuurlijk worden teruggehaald door de plaatselijke Muay-Thai held. Deze jongen gaat dus naar de grote stad om via allerlei straatgevechten in contact te komen met de juiste mensen die hem kunnen vertellen waar het beeld is. Verwacht er niet teveel van, het is een beetje een B-film, maar goed, het houdt je van de straat. En uh, als ik die gozer zie vechten, wat moet ik dan nog veel leren....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Robbie! View Post
    Heb afgelopen weekend een heuse Thaise-film gezien, genaamd "Ong-Bak". Dit is de naam van een Boeddha beeld. Dit beeld wordt gestolen en daardoor is het dorp hun beschermheilige kwijt. En om alle onheil te voorkomen moet deze natuurlijk worden teruggehaald door de plaatselijke Muay-Thai held. Deze jongen gaat dus naar de grote stad om via allerlei straatgevechten in contact te komen met de juiste mensen die hem kunnen vertellen waar het beeld is. Verwacht er niet teveel van, het is een beetje een B-film, maar goed, het houdt je van de straat. En uh, als ik die gozer zie vechten, wat moet ik dan nog veel leren....
    Twee jaar geleden heeft net gebeld, hij wil ze topic terug.

    Maar even zonder dollen, er is ook een deel 2 "Tom Yoong Gung" ook weer met Tony Yaa


  3. #3
    chief108 Guest

    Default

    LOL....
    is idd al een "tijdje" uit


  4. #4
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Haha, wist wel dat ie al een poosje uit was, maar dacht dat nog niet veel mensen em hadden gezien. Maar dat krijg je hè, als je uut emm komt!

  5. #5
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Robbie! View Post
    Haha, wist wel dat ie al een poosje uit was, maar dacht dat nog niet veel mensen em hadden gezien. Maar dat krijg je hè, als je uut emm komt!
    Hehehe bedankt voor het oude nieuws Robin

    Gelukkig zitten hier op het forum allemaal vechtsport liefhebbers. Dus alle films zijn zo'n beetje wel bekent.

    Tot vanavond

  6. #6
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nick View Post
    Hehehe bedankt voor het oude nieuws Robin

    Gelukkig zitten hier op het forum allemaal vechtsport liefhebbers. Dus alle films zijn zo'n beetje wel bekent.

    Tot vanavond
    Haha, zat al op jouw reactie te wachten. Heb je Rocky 1 al gezien dan? Tot vanavond!

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Rocky 1 uhhhhh nee nooit van gehoord

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •