MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default Kickboksen in Haarlem

    Ik ben gestart met het geven van kickbokslessen in Haarlem centrum.
    Belangstellenden kunnen zich melden op maandag om 20.30 uur in de gymzaal van basisschool Bos en Vaart, locatie Vaart. De ingang van de zaal vind je door het schoolplein aan de Leeghwaterstraat op te lopen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Cool Marcel
    succes
    Kom je nog eens in Purmerend trainen? En waar was je zaterdag?
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    Cool Marcel
    succes
    Kom je nog eens in Purmerend trainen? En waar was je zaterdag?


    je weet dat er nog meer mensen daar in haarlem lesgeven he??ook op hoog niveuo..

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by mixfight View Post
    je weet dat er nog meer mensen daar in haarlem lesgeven he??ook op hoog niveuo..
    Ja, hoog niveau en? Maar bedankt dat je schrijft "ook hoog niveau".

    Bedoel je Ridouan/KB Haarlem? Daar train ik namelijk zelf ook en ik heb stage bij hem gelopen.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    Cool Marcel
    succes
    Kom je nog eens in Purmerend trainen? En waar was je zaterdag?
    Dank je.
    In Purmerend denk ik niet. Train op diezelfde avond BJJ in Haarlem en heb een leuke leraar en het is ook een leuke groep. Pmrnd is ver weg, nu kan ik het op de fiets af. Op zich natuurlijk leuk om met Mama en Hunter te trainen. Maar er is ook iemand met wie ik helemaal niet wil trainen zoals je weet.
    Zaterdag, bedoel je het grappelen? Dat is pas ver weg. Meedoen is sowieso geen optie. Ik zit nog in de fase positie veroveren. Er valt nog zeer weinig te submitten voor mij. Ouwe gasten leren langzaam en ik train maar 1x p.w. vanwege tijdgebrek. En ik had ook niet speciaal mensen om voor te gaan kijken.
    Ik had zaterdag een centrale muay thai training in Den Haag bij Buh Si Do die erg tof was en 's avonds taekwondo training. Dit was overigens wel een beetje te veel van het goede( de 2 trainingen).

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Zitten toch wel meer scholen in de regio zoals in Beverwijk mocht je je kennis willen uitbreiden?

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja scholen zat in Beverwijk, A'dam , Alkmaar. Maar hier ging het om specifieke muay thai techniek en een training van drie uur en een bevriende sportschool.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ja, hoog niveau en? Maar bedankt dat je schrijft "ook hoog niveau".

    Bedoel je Ridouan/KB Haarlem? Daar train ik namelijk zelf ook en ik heb stage bij hem gelopen.
    nee waar mo ben nasser traint

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik zag ergens team Jamal en ik las op kickbox.nl dat die lesgeeft bij sportschool Nijhoff. Gaf Ridouan eerst ook les.
    Ik had nog niet eerder van Mo of Jamal gehoord. Maar ben blij dat er nog meer aan het opkomen is in Haarlem. wie weet krijgen we ooit nog eens een bekende vechter naast Orinta uit Haarlem.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik zag ergens team Jamal en ik las op kickbox.nl dat die lesgeeft bij sportschool Nijhoff. Gaf Ridouan eerst ook les.
    Ik had nog niet eerder van Mo of Jamal gehoord. Maar ben blij dat er nog meer aan het opkomen is in Haarlem. wie weet krijgen we ooit nog eens een bekende vechter naast Orinta uit Haarlem.
    hebben we toch al.....mo ben nasser 1 van de beste B klassers op dit moment...HOME BOYS 1 APRIL ZAL IE SCHITTEREN. hij vertrekt naar tahiland om zich optimaal voor te bereiden voor 8 man tournooi.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja ik ken meestal alleen A klassers en dan nog lang niet allemaal. Maar jij zorgt wel dat Mo bekend wordt merk ik al.
    Ik ga van de zomer trainen in Thailand, maar deze oude man gaat geen toernooien erna doen.

  12. #12

    Default

    Even een snel vraagje tussendoor, had geen zin om er een nieuw topic voor te openen, leek me onnodig;
    Wat betekenen de letters
    1e J 55 Kg - Iwan Kamphuis (Team Schreiber) Vs Dennis Groenendijk (SC IJsselmuiden) WOP
    3e NW 72 Kg - Bauke Venema (Team Santing) Vs Mohamed Jama
    9e C 79 Kg - Peter van Brummelen (Top Team Beverwijk) Vs Gherswin Pinedo (Top Intervention) WTKO
    11e B 69 Kg - Farid Riffi (Yamamoto) Vs Leroy Keastner (Afafa Gym)

    J, NW, C en B in deze gevechten?? een vriend van me gaat binnenkort misschien bij team Santing, is dit een goede school?? alvast bedankt,
    groetjes, Carmen

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Jeugd
    Nieuwelingen
    C- Klasse
    B-Klasse

  14. #14
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Tegenwoordig deze tijden: Maandag, woensdag , vrijdag kickboksen 2030 uur en vrijdag boksen 1930 uur.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Tegenwoordig deze tijden: Maandag, woensdag , vrijdag kickboksen 2030 uur en vrijdag boksen 1930 uur.
    Zie ook www.mtgym.nl

  16. #16
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Zo om en nabij de 3/4 jaar kom je een update geven?
    een topic uit 2007
    Maart guur geeft een volle schuur.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja Excuus. Hoop dat je er niet al te veel last van gehad hebt. Mijn website staat om omduidelijke redenen niet bij de google zoekresultaten ( stond een tijdje bovenaan ???) en dit topic staat er wel in. Dus dan kunnen mensen zo bij me terecht komen..

  18. #18
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ja Excuus. Hoop dat je er niet al te veel last van gehad hebt. Mijn website staat om omduidelijke redenen niet bij de google zoekresultaten ( stond een tijdje bovenaan ???) en dit topic staat er wel in. Dus dan kunnen mensen zo bij me terecht komen..
    Nee, ik heb er geen last van gehad Marcel. Mijn oog viel er op. Ik zou zeggen start een nieuw topic. En veel succes met de trainingen. Groet Daan
    Maart guur geeft een volle schuur.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Is dat die gymzaal tegenover de kerk, ik zie wel eens mensen daar vechtsport doen.


    Succes man!

  20. #20
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja klopt. Ik geef er kickboksen. We geven ook taekwondo in die zaal en op de twee andere dagen zit er een karateclub in , dus de hele week zijn er vechtsportactiviteiten.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Zie je wel... ik zag mensen flink trappen daar!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •