MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 188
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Aboutaleb en Albayrak zetten zich al jaren in voor Nederland en nu is hun
    dubbele nationaliteit ineens een probleem?

    Als Wilders wil dat de dubbele nationaliteiten verdwijnen moet ie een wetsvoorstel indienen en niet proberen hun benoeming tegen te houden.

    Hun dubbele nationaliteit heeft niks met het functioneren van de bewindslieden te maken.
    x100
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Ja kut kut kut ik kom uit curacao en ik ben neger gvd wat heeft het idd mee te maken huidskleur, John Leerdam is ook een anti maar hij is blank DAMN

  3. #53
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Lijkt mij zo klaar als een klontje.
    Het gaat hier om onwil. Weigering om loyaal te zijn aan 1 land!
    Ik zie het als kleur bekennen, want iedere thai,filipijn,chinees, indische wordt gevraagd om een nationaliteit te nemen.
    Het is gewoon meten met twee maten omdat landen als Marokko een koning hebben die nog wetten hanteren uit het jaar kruik...?
    Jij woont in Nederland, je bent allochtoon die nederlands is en ook geboren is.
    Het is toch van de zotte dat 3e generatie marokkanen nog steeds een marokkaans paspoort hebben, dat kan en mag niet.
    Lever anders maar dat nederlandse paspoort in, aangezien dat geen andere of extra rechten verschaft in dit land.
    Maar bekeken dan KLEUR!
    Een paspoort is maar een stuk papier.
    Als jij daaraan iemands loyaliteit denkt te kunnen beoordelen is het heel goed mogelijk dat jij een beetje paranoide bent.
    Ik zou de loyaliteit van de bewindslieden beoordelen naar de vele jaren die ze hebben gestopt in het vooruit helpen van Nederland in plaats van naar hun paspoort te kijken.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    wat heeft het in godsnaam met kleur bekennen te maken??? was dit een issue voordat dhr Wilders hierover begon? Of geld dit dan alleen voor moslims?
    Vertel nou is, wat maakt het uit?
    Kleur bekennen=figuurlijk taalgebruik.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  5. #55
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Kleur bekennen=figuurlijk taalgebruik.
    Kleur bekennen is een waardeloze uitdrukking en jij praat Verdonk na. Die heeft het nl ook over kleur bekennen.

    Je moet je eens afvragen waarom jouw grote vriend Peroxide Pipo nu ineens Albayrak en Aboutaleb dwars gaat zitten. Hij weet dat het stemmen oplevert van onnadenkende burgers. Dat paspoort is een document, die bepaalde rechten oplevert. Loyaliteit aan een land is veel meer dan dat en wat mij betreft heeft met name Aboutaleb(Albayrak ken ik niet goed genoeg) ontstellend veel loyaliteit naar Nederland getoond.

    Hij is in Amsterdam recht tegen de Marokkaanse gemeenschap ingegaan en heeft uitspraken gedaan waar rechtse politici hun vingers bij aflikken. Hij heeft bijvoorbeeld gezegd dat als het bepaalde Marokkaanse jongeren hier niet bevalt dat ze maar naar Marokko moeten gaan. Als je je eens zou proberen in te leven in hoe moeilijk het is voor een Marokkaan om zo'n positie in te nemen en zo voorop te gaan voor de integratie dan verdient die man heel veel respect. In tegenstelling tot een onfatsoenlijke motie die zijn loyaliteit in twijfel trekt. Hij heeft nota bene aangegeven hier begraven te willen worden, ook al een teken van zijn binding met Nederland. Wat Wilders nu doet, in mijn ogen, is goedwillende mensen wegjagen en daar maak je integratie mee kapot.

  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik maak mij niet zo druk erom.
    Slechter kan deze integratie niet worden, die is namelijk al op een slecht niveau.
    Vrijheid van meningsuiting is een groot gedachtengoed.
    In tegenstelling tot moslimlanden zoals Marokko bijv. waar ook nog geen gelijke rechten voor een vrouw zijn en mensenrechten worden geschonden.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mossad View Post
    Kleur bekennen is een waardeloze uitdrukking en jij praat Verdonk na. Die heeft het nl ook over kleur bekennen.

    Je moet je eens afvragen waarom jouw grote vriend Peroxide Pipo nu ineens Albayrak en Aboutaleb dwars gaat zitten. Hij weet dat het stemmen oplevert van onnadenkende burgers. Dat paspoort is een document, die bepaalde rechten oplevert. Loyaliteit aan een land is veel meer dan dat en wat mij betreft heeft met name Aboutaleb(Albayrak ken ik niet goed genoeg) ontstellend veel loyaliteit naar Nederland getoond.

    Hij is in Amsterdam recht tegen de Marokkaanse gemeenschap ingegaan en heeft uitspraken gedaan waar rechtse politici hun vingers bij aflikken. Hij heeft bijvoorbeeld gezegd dat als het bepaalde Marokkaanse jongeren hier niet bevalt dat ze maar naar Marokko moeten gaan. Als je je eens zou proberen in te leven in hoe moeilijk het is voor een Marokkaan om zo'n positie in te nemen en zo voorop te gaan voor de integratie dan verdient die man heel veel respect. In tegenstelling tot een onfatsoenlijke motie die zijn loyaliteit in twijfel trekt. Hij heeft nota bene aangegeven hier begraven te willen worden, ook al een teken van zijn binding met Nederland. Wat Wilders nu doet, in mijn ogen, is goedwillende mensen wegjagen en daar maak je integratie mee kapot.
    Damn, kerel ik zou wel denken dat je best wel een goed politicus zal worden man.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Vrijheid van meningsuiting is een groot gedachtengoed.
    In tegenstelling tot moslimlanden zoals Marokko bijv. waar ook nog geen gelijke rechten voor een vrouw zijn en mensenrechten worden geschonden.
    Eerlijk is eerlijk hier moet ik GURU wel gelijk geven.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Wilders is going WORLD WIDE!!! ongeloofeloos

    man man man die man is een internationale held geworden door zijn uitspraken de laatste tijd, ik wist niet eens wat hij had gezegd maar notabene buitenlanders vertellen me dat in NL een nieuwe geweldenaar rondloopt die de waarheid verteld en meer ballen heeft dan al hun politici bij elkaar. Veelal mensen uit Australie en USA vinden hem geweldig. Ze willen hem adopteren hahaha geweldig.


  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    In tegenstelling tot moslimlanden zoals Marokko bijv. waar ook nog geen gelijke rechten voor een vrouw zijn en mensenrechten worden geschonden.
    Waarom worden er steeds vergelijkingen gemaakt naar andere landen? Het gaat er toch om wat wij er hier in Nederland ervan vinden?
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Wilders is correct

    Je bent Nederlander en dit is Nederland, heel simpel.
    Je bent volksvertegenwoordiger en je gaat een belangrijke en verantwoordelijke taak uitvoeren, in principe voor 4 jaar. Dan moet je loyaal zijn naar Nederland en je andere nationalitiet opgeven.
    Als je ook echt Nederlander bent en je zo voelt dan is het geen probleem om je "andere" paspoort op te geven.

  12. #62
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Waar uit blijkt dat mensen met een dubbele nationaliteit niet loyaal zijn?

    Het is een lulverhaal dat mensen loyaal moeten zijn aan een land.
    Men moet loyaal zijn aan bepaalde principes, daar heeft nationaliteit niks mee te maken.

    Waarom een probleem oplossen dat er niet is?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wilders is correct

    Je bent Nederlander en dit is Nederland, heel simpel.
    Je bent volksvertegenwoordiger en je gaat een belangrijke en verantwoordelijke taak uitvoeren, in principe voor 4 jaar. Dan moet je loyaal zijn naar Nederland en je andere nationalitiet opgeven.
    Als je ook echt Nederlander bent en je zo voelt dan is het geen probleem om je "andere" paspoort op te geven.

    Maar het is helemaal niet wettelijk vastegesteld,dus waarom zouden deze twee politici dan hun paspoort in moeten leveren terwijl duizenden NEDERLANDERS dat niet hoeven te doen?
    Het is gewoon weer een vorm van moslim pesten en zieltjes winnen onder de (hoe kan ik het netjes zeggen?) niet al te intelligente medemens.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Oss, The Netherlands
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wilders is correct

    Je bent Nederlander en dit is Nederland, heel simpel.
    Je bent volksvertegenwoordiger en je gaat een belangrijke en verantwoordelijke taak uitvoeren, in principe voor 4 jaar. Dan moet je loyaal zijn naar Nederland en je andere nationalitiet opgeven.
    Als je ook echt Nederlander bent en je zo voelt dan is het geen probleem om je "andere" paspoort op te geven.
    Iron Smike...
    Together we can form a new team:

    - "Holland Xtreme" of zoiets

    "Together we are strong"

  15. #65
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Ja, Xtreme rechts
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  16. #66
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Ja, Xtreme rechts
    lol!


    Quote:
    Originally Posted by Guru
    Vrijheid van meningsuiting is een groot gedachtengoed.
    In tegenstelling tot moslimlanden zoals Marokko bijv. waar ook nog geen gelijke rechten voor een vrouw zijn en mensenrechten worden geschonden.


    Guru de demagoog strikes again. Gelukkig ben je te dom om het echt goed te doen.

    "Demagogie is dus niet het verkondigen van leugens. Iemand die demagogie bedrijft zal niet direct onwaarheden naar voren brengen. Hij zal wel ernaar streven, om de luisteraar die er niet op verdacht is zelf naar een bepaalde conclusie te leiden. Zo kan de demagoog verkeerde ideeën in zijn publiek planten." <wikipedia>

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iceman#1 View Post
    Iron Smike...
    Together we can form a new team:

    - "Holland Xtreme" of zoiets
    xtreme in de kont zou beter voor jou zijn iceman

  18. #68
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    lol!


    Quote:
    Originally Posted by Guru
    Vrijheid van meningsuiting is een groot gedachtengoed.
    In tegenstelling tot moslimlanden zoals Marokko bijv. waar ook nog geen gelijke rechten voor een vrouw zijn en mensenrechten worden geschonden.

    Guru de demagoog strikes again. Gelukkig ben je te dom om het echt goed te doen.

    "Demagogie is dus niet het verkondigen van leugens. Iemand die demagogie bedrijft zal niet direct onwaarheden naar voren brengen. Hij zal wel ernaar streven, om de luisteraar die er niet op verdacht is zelf naar een bepaalde conclusie te leiden. Zo kan de demagoog verkeerde ideeën in zijn publiek planten." <wikipedia>
    Exactemundo, Jochem is correct.

    Met die zin ben ik het ook wel eens, in Marokko valt er ook veel te verbeteren op het gebied van mensenrechten.
    Maar hier wordt een waarheid gebruikt om mensen met een minder kritische kijk op de dingen te laten toegeven dat ie gelijk heeft terwijl het hoofdpunt van het verhaal lulkoek is.

    Net zoiets als met de abortusbeweging in Amerika.
    Je hebt daar de Pro-choise en de Pro-life bewegingen.
    Iedereen is voor vrije keuze en iedereen is ook voor het leven.
    Er wordt in zulke gevallen gewoon een simpel aspect van het probleem uitgelicht waar veel mensen zich in kunnen vinden maar wat toch weinig te maken heeft met de eigenlijke discussie.

    Blijf dus alert met zulke gasten, je weet maar nooit wat ze je op de mouw willen spelden.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik liep van vanochtend bij een station, deelt er zo'n sukkel SP blaadjes uit, om 8 uur 's ochtends.
    Heerlijk om nee te zeggen en verder te negeren.
    Zie ik er uit als een SP volgeling? whahaha
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Zie ik er uit als een SP volgeling?
    Ik heb nog nooit een varken een stembus in zien lopen dus dat lijkt me niet.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Surinamers hebben ook de nederlandse nationaliteit aangenomen, net als de indiers, net als de chinezen.
    Buitenlanders die tegenwoordig een naturalisatie aanvragen worden verzocht een paspoort te nemen en dus geen dubbele nationaliteit aan te houden.
    De rede dat marokkanen dat niet doen, komt door de oude wetten van de marokkaanse koning.
    De surinamers en indiërs die hebben geen nederlandse nationaliteit aangenomen... ze hebben bij de verklaring van onafhankelijkheid bij resp. Suriname en Indonesie de mogelijkheid gekregen om hun nederlandse nationaliteit te behouden en naar nederland te verhuizen... overzeëse gebieden waren/zijn (antillen) nederlands grondgebied en de mensen die daar woonden/wonen waren/zijn nederlanders.

    Een paspoort nemen en dus geen dubbele nationaliteit hebben niets met elkaar te maken... als je twee paspoorten bezit heb je ook een dubbele nationaliteit.. er is geen wet tegen dubbele nationaliteiten dus lijkt me bull wat je verkondigd..

    Marokanen kunnen geen afstand doen van hun marokaanse nationaliteit.. zelf 3e 4e generatie en verder die hier geboren zijn krijgen automatisch de marokaanse nationaliteit.. netzoals dat een chileense nationaliteit automatisch vervalt als je een andere nationaliteit aanneemt (zoals geregeld in de chileense wetgeving)..

    nou ben ik een voorstander van het chileense systeem en tegen dubbele nationaliteiten maar dat is hier gewoon niet zo geregeld dus klaagt Wilders maar een end heen puur voor de zieltjes winst onder de onderbuik racisten.
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  22. #72
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Ik heb nog nooit een varken een stembus in zien lopen dus dat lijkt me niet.
    Ow je bedoelt het klootjesvolk wat naar de voedselbanken gaat omdat ze lui zijn om te solliciteren?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  23. #73
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik liep van vanochtend bij een station, deelt er zo'n sukkel SP blaadjes uit, om 8 uur 's ochtends.
    Heerlijk om nee te zeggen en verder te negeren.
    Zie ik er uit als een SP volgeling? whahaha
    Je kan natuurlijk stoer lopen doen, maar je argumenten zijn zwak.
    Beetje iceman niveau eigenlijk.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ow je bedoelt het klootjesvolk wat naar de voedselbanken gaat omdat ze lui zijn om te solliciteren?
    Nee hoor,ik had het over jou.......

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een gezeur iid als je ook een Italiaans paspoort hebt is er niks aan de hand. lol @ Iceman moslim of nederlander

    ik weet zeker dat jullie AOW straks wordt betaald door mensen met een dubbele nationaliteit

    leuk vooruitzicht he Guru

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •