MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Flanders
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    osu,

    he gehoord dat er ook een paar echt sterke belgische vechters meededen. heeft er iemand van jullie tegen hen gevochten ? en wie heeft er eigenlijk het tournooi gewonnen?

    grtz
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Osu respect

  2. #27
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    hey breen,

    een russiche jongen van 80 kilo heeft gewonnen,
    sterke lange kerel die goeie knieën maakte en ook daardoor veel van zijn partijen won!
    hij zat in het belgische team! die avond nog met de groep in een plaatselijk restaurant even wat nagegeten! hele gezellige avond geworden!

  3. #28
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    Top gedaan jongens!!!! ik kijk uit naar de foto's en video's!!!!!

  4. #29
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Wat een ervaring......de eerste keer in mijn vechtersloopbaan dat ik aan kyokushinkai karate heb gedaan en ik vond het super!!
    Jammer dat ik moest opgeven vanwege een knieblessure en niet door kon gaan voor de finale.
    Het was een echte uitdaging voor mij, omdat ik niet wist wat ik kon verwachtten en ik had me al helemaal niet ingesteld op een tournooi. Ik dacht gewoon 1 gevecht aan te gaan maar dit bleken er dus 4 te kunnen zijn.
    De regels waren een beetje anders dan de mma regels, maar dit weerhield me er niet van om vol het gevecht in te gaan. De sfeer in de sporthal was erg intens en dus echt een uitdaging.

    Dennis had een goede wedstrijd, een hele mooie start met een achterwaartse trap en zin om te winnen. Zoals hij ook deed!! Jammer dat hij ziek werd...volgende keer beter.

    Joost had een hele sterke tegenstander en hij had niet verwacht dat deze hem op zijn hoofd zou slaan. (Want dit was tegen de regels) Maar hij ging door, ging vol in het gevecht tot het einde en verloor jammer genoeg op punten, volgende keer beter.

    Michael bedankt voor de coaching en Tara bedankt voor de support

    Ik wil Henk kuipers bedanken voor de mogelijkheid om te vechten in Frankrijk.
    Het was een hele mooie ervaring om daar te vechten en om 1 van de groot meesters kyokushin te ontmoeten, John Bloeming. Super bedankt!! voor het mooie weekend.
    osu

  5. #30
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Jon Bluming ....sorry

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by breen07 View Post
    osu,

    he gehoord dat er ook een paar echt sterke belgische vechters meededen. heeft er iemand van jullie tegen hen gevochten ? en wie heeft er eigenlijk het tournooi gewonnen?

    grtz

    Bedoel je de vechters van Eric Van Vaerenbergh? 1 van zijn vechters heeft gewonnen, ben alleen zijn naam even kwijt. Nicolai o.i.d. dacht ik.

    Zonder Eric waren we waarschijnlijk verhongerd aangezien de meeste lui daar geen Engels kunnen, en wij geen Frans

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christos Petroutsos View Post
    Wat een ervaring......de eerste keer in mijn vechtersloopbaan dat ik aan kyokushinkai karate heb gedaan en ik vond het super!!
    Jammer dat ik moest opgeven vanwege een knieblessure en niet door kon gaan voor de finale.
    Het was een echte uitdaging voor mij, omdat ik niet wist wat ik kon verwachtten en ik had me al helemaal niet ingesteld op een tournooi. Ik dacht gewoon 1 gevecht aan te gaan maar dit bleken er dus 4 te kunnen zijn.
    De regels waren een beetje anders dan de mma regels, maar dit weerhield me er niet van om vol het gevecht in te gaan. De sfeer in de sporthal was erg intens en dus echt een uitdaging.

    Dennis had een goede wedstrijd, een hele mooie start met een achterwaartse trap en zin om te winnen. Zoals hij ook deed!! Jammer dat hij ziek werd...volgende keer beter.

    Joost had een hele sterke tegenstander en hij had niet verwacht dat deze hem op zijn hoofd zou slaan. (Want dit was tegen de regels) Maar hij ging door, ging vol in het gevecht tot het einde en verloor jammer genoeg op punten, volgende keer beter.

    Michael bedankt voor de coaching en Tara bedankt voor de support

    Ik wil Henk kuipers bedanken voor de mogelijkheid om te vechten in Frankrijk.
    Het was een hele mooie ervaring om daar te vechten en om 1 van de groot meesters kyokushin te ontmoeten, John Bloeming. Super bedankt!! voor het mooie weekend.
    osu

    Top van je Christos!
    Ja Man Ja

  8. #33
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post

    Zonder Eric waren we waarschijnlijk verhongerd aangezien de meeste lui daar geen Engels kunnen, en wij geen Frans
    zei ik toch?
    Fransen zijn klootzakken

    trouwens: goed gedaan jochie!

    kan iemand even voor alle duidelijkheid posten wat de regels nu waren waar jullie op gevochten hebben?

  9. #34
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    je vecht met pak aan,
    Alleen stoten op het lichaam (je vecht zonder handschoenen)
    Trappen en knieën mag over het hele lichaam (dus ook naar het hoofd)
    2 rondes van 2 min en er kan een extra ronde van 2 min bijkomen

    je mag elkaar 5 sec vasthouden en bij teveel vastpakken moet de jas worden uitgetrokken.
    dus in die 5 seconden moet je kunnen werpen naar de grond
    daar mag je 2 keer in de partij 15 seconden doorbrengen.
    als je 2 keer de kans hebt gehad dan mag je nog wel gewoon werpen maar dan moet je weer gaan staan.


  10. #35
    chief108 Guest

    Default

    cool...
    al lijkt die 2 x 15 sec wel wat weinig/ kort

    hoe hebben jullie dit ervaren?
    geen van jullie zijn kyokushin vechters van oorsprong right?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    cool...
    al lijkt die 2 x 15 sec wel wat weinig/ kort

    hoe hebben jullie dit ervaren?
    geen van jullie zijn kyokushin vechters van oorsprong right?
    Haha, van oorsprong geen Kyokushin vechters is vrij zwak uitgedrukt. We hebben geen van allen ook nog maar 1 Kyokushin training gehad.
    Die 2x 15 seconden zijn idd. wel kort, maar aangezien het grondniveau erg laag ligt is het opzich wel te doen.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt als een mooie ervaring. Ik ben benieuwd naar de foto's.

  13. #38
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Haha, van oorsprong geen Kyokushin vechters is vrij zwak uitgedrukt. We hebben geen van allen ook nog maar 1 Kyokushin training gehad.
    Die 2x 15 seconden zijn idd. wel kort, maar aangezien het grondniveau erg laag ligt is het opzich wel te doen.
    ah....
    maar jij hebt wel al telkens kunnen zien hoe er getrained wordt bij team Hardcore...

    (trouwens: die nagel heeft de training toch niet overleefd.... pleurde d'r mooi af vrijdag avond...)

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    ah....
    maar jij hebt wel al telkens kunnen zien hoe er getrained wordt bij team Hardcore...

    (trouwens: die nagel heeft de training toch niet overleefd.... pleurde d'r mooi af vrijdag avond...)
    Haha das waar, tijdens mijn wedstrijd probeerde ik me ook telkens te bedenken hoe jij zou reageren op een bepaalde trap of stoot. Dan zag ik jou voor me op de training en ging eigenlijk alles vanzelf .

    Nu kun je iig. nergens meer achter blijven haken met die nagel :P

  15. #40
    chief108 Guest

    Default

    yeah right...

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Haha das waar, tijdens mijn wedstrijd probeerde ik me ook telkens te bedenken hoe jij zou reageren op een bepaalde trap of stoot. Dan zag ik jou voor me op de training en ging eigenlijk alles vanzelf .

    Nu kun je iig. nergens meer achter blijven haken met die nagel :P
    hahaha

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Twente
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt goed!!! Ben benieuwd naar de rest
    If life's a Bitch, then I'm life

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by $un$hine View Post
    Klinkt goed!!! Ben benieuwd naar de rest
    Zit nu op mijn werk, maar ben optijd vrij, en aangezien ik nog niet echt fit ben zit ik morgen toch in de ziektewet. Dus foto verslag komt eraan.

  19. #44
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Dus foto verslag komt eraan.
    tof...

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Zit nu op mijn werk, maar ben optijd vrij, en aangezien ik nog niet echt fit ben zit ik morgen toch in de ziektewet. Dus foto verslag komt eraan.
    Dennuz, je hebt iemand in de wacht staan. Het is niet netjes om dan te gaan internetten.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Dennuz, je hebt iemand in de wacht staan. Het is niet netjes om dan te gaan internetten.
    Haha, ik was druk met het helpen van deze klant, toen ik op mijn mobiel gebeld werd door iemand die blijkbaar thuis aan het lamballen was

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •