MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
    vCash

Default Fertittas koopt Pride.

Report: Fertitta Brothers Purchase PRIDE Fighting Championships for $65 Million

Posted by UFC Junkie on March 19, 2007 at 2:59 pm ET
    Slow down. Take a deep breath. And promise me you won’t go overboard or take this as gospel.
    I’m serious now.
    Remember: this isn’t a report from UFCjunkie.com, and doubters shouldn’t direct their anger and criticism toward us. We’re just delivering the message.
    According to today’s episode of Sherdog’s The Savage Dog Show/BeatDown, UFC majority owners Lorenzo and Frank Fertitta have purchased the Japenese-based PRIDE Fighting Championships for a startling-low price of $65 million. (You can find a heated discussion on the Sherdog Forums.)
    The show is relying an anonymous source that is said to be “very reliable,” and an official announcement is expected to come on Wednesday.
    PRIDE, the UFC’s biggest competitor and perhaps the world’s most recognizable MMA organization, has reportedly suffered a variety of hardships during the past year. Rumors of its potential sale have circulated constantly in the past couple months, with current PRIDE USA Vice President Ed Fishman and the Zuffa LLC-owned UFC emerging as the two most-likely suitors.
    The fact that the Fertittas, not Zuffa, are the rumored buyers is surprising at first take. Surely there’s more to the story, but we’ll have to wait.
    PRIDE has publicly stated — numerous times — that the organization wasn’t for sale despite the reports saying otherwise. Today’s rumors would obviously hint otherwise.
    So what would this mean for the UFC?
    It’s hard to say without knowing the particulars. But of most importance would be the UFC’s access to PRIDE’s thoroughly impressive list of international fighters. The purchase could open the door for cross-promotion superfights that could destroy previous records for gates, attendance and pay-per-view revenue.
    In any manner, I’ll have more news as it becomes available. For now, sit tight and try not to let the specualation get too far out of hand.

Source: UFCJunkie
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

The sparrow never lands where the tiger roams.

We are all one.

vCash

Is dit echt waar?!

vCash

Yep was hier binnen de gelederen al vorige week bekend.... en dat kregen we binnen uit de japanse hoek dus het zal wel waar zijn

vCash

Ik weet alleen niet of je hier nou blij mee zijn of niet...

vCash

you've got to be kiddin' me..

vCash

65 miljoen is kattepis, dat heb ik nog in mijn beurs.......

op de vot dermit

vCash

Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Is dit echt waar?!
    x2

vCash

en ik vind pride juist zo leuk om naar te kijken hele sfeertje enzo

vCash

Dit is al het zoveelste UFC-buys-Pride-gerucht. Ik geloof er niks van.
    I wonder, does it pour me something opaque...

vCash

Koopje.

Zal mij benieuwen wat het voor de fans / vechters gaat inhouden

vCash

Eenzelfde soort bericht staat op mmaweekly. Er zijn veel geruchten geweest hieromtrent de laatste tijd, dus ik ben benieuwd of dit echt waar is. Aan de financiële middelen van de Fertittas zal het in ieder geval niet liggen of deze deal wel of niet doorgaat.

Als het inderdaad waar is komen een aantal matchups die voorheen onmogelijk leken ineens een stuk dichterbij.

Link:
    http://www.mmaweekly.com/absolutenm/...=3631&zoneid=2
    Yamato Damashii

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Better trade than aid

chief108 Guest

Quote Originally Posted by Yamato Damashii View Post
    Aan de financiële middelen van de Fertittas zal het in ieder geval niet liggen of deze deal wel of niet doorgaat.

LOL...
    niet bepaald nee....

als dit bedrag klopt is het een schijntje

vCash

Er staat niet bij of ze schulden etc ook erbij inbegrepen hebben.
    Dit berecht was trouwens ook te horen op de radio van UFC/Sherdog/Beatdown dacht ik.
    Last edited by Influcted; 20-03-2007 at 22:10.
    The sparrow never lands where the tiger roams.

We are all one.

vCash

pride vs ufc events...het zou echt te mooi zijn!!!

Jochem Guest

En Dana white, deze heeft dus niks te maken met deze deal? die is toch aandeelhouder van zuffa, maar dit komt niet direct vanuit zuffa. Dat zou wel mooi zijn, Dana is UFC, en die moet niks met pride te maken krijgen. Ik zie die kop al veel te veel!

vCash

hoe gaat het dan heten upc

Ultimate pride championships

vCash

Maniac is goed bezig.

Als UFC Pride inijft kan Pride alleen maar groeien
    zij versterken de oosterse amrkt en de UFC op hey westen
    zo kunnen ze met MMA de hele wereld domineren binnen een paar jaar

vCash

Quote Originally Posted by Jochem View Post
    En Dana white, deze heeft dus niks te maken met deze deal? die is toch aandeelhouder van zuffa, maar dit komt niet direct vanuit zuffa. Dat zou wel mooi zijn, Dana is UFC, en die moet niks met pride te maken krijgen. Ik zie die kop al veel te veel!
    Maar als ik het goed begrijp, weten ze nog niet of de broertjes het via Zuffa hebben gekocht?
    Als dat het geval is dan zie ik niet echt een direct probleem, beide organisaties hebben dan dezelfde eigenaar maar niet hetzelfde bestuur.
    Het lijkt me trouwens ook niet slim om een bedrijf over te nemen en dan alles zomaar veranderen.

Wat wel minder is, is dat dan de Fertitta broertjes behoorlijk wat "macht" hebben in de mma wereld..
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

vCash

Het is te hopen dat deze monopoly goed uitpakt! Maar er kunnen idd wel een hoop partijen komen waar we eerder alleen konden van dromen!

vCash

mischien kan pride in japan weer terug naar de originele tv deal met de nieuwe eigenaars!(zeer lucratief) mits de connectie met die japanse mafia verdwenen is natuurlijk!

chief108 Guest

er zal heus wel *wat* veranderen...
    de UFC van nu is ook niet meer de UFC van het begin

denk wel dat de mensen die Pride hebben overgenomen/ zullen gaan overnemen, ondernemer genoeg zijn om te zien wat de sterke punten van Pride zijn en deze zullen proberen commercieel uit te buiten
    ben er niet bang voor dat Pride een slappe UFC2 aftreksel wordt
    je koopt niet zo'n noodleidend bedrijf om ook nog eens alle sterke punten te verwijderen...