MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Spong vs Goto

  1. #1
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default Spong vs Goto

    http://www.youtube.com/profile?user=WeLoveKamatari

    zie onder.

    één van de weinige verliespartijen van Spong.

    Niettemin blijft het de topper van Nederland.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Oei !

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    is shooto toch...dus geen verlies in MT.

    trouwens...heel duidelijke aanwijzingen van Mr. Carbin....een van de weinige keren dat Spong niet zo goed opvolgde volgens mij..

    wel leuk om te zien trouwens ...de jeugdige Spong...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Die partij tegen Goto is een shootboxing partij, geen thaiboksen dus. Het is voor hem dus geen verliespartij in het thaiboksen.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Die partij tegen Goto is een shootboxing partij, geen thaiboksen dus. Het is voor hem dus geen verliespartij in het thaiboksen.
    dit klopt wat je zegt.
    maar wat spong altijd aangeeft in intervieuws is dat hij 1 x heeft verloren (tegen zeyada) en dat hij hier graag revanche voor wil. je hoort hem nooit over de andere verlies partij net als zijn fans..

    verloren is verloren toch?

  6. #6
    Jochem Guest

    Default

    hij heeft vast ook wel eens verloren met dammen en voetbal. Dat hoeft ie toch ook niet te vertellen? Wat een onzin, hij heeft gewoon maar 1x verloren, dat het over zijn MT carriere gaat snapt iedere idioot toch wel.

  7. #7
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    hij heeft vast ook wel eens verloren met dammen en voetbal. Dat hoeft ie toch ook niet te vertellen? Wat een onzin, hij heeft gewoon maar 1x verloren, dat het over zijn MT carriere gaat snapt iedere idioot toch wel.
    Even los van de terminologie, ik vraag me dus wel af of deze partij wel als een winstpartij was bijgeschreven als ie gewonnen had.

    Volgens mij schrijft Andy Souwer bijv ook zijn shootboxing partijen op zijn record.

    Daarnaast, waar ligt de grens voor een record? MT partijen? Kickboxing? K-1?

    Shootboxing ligt namelijk alweer een stuk dichter bij MT dan bij K-1. Het zijn allemaal vormen die dicht bij elkaar liggen maar net allemaal weer wat anders zijn. Shootboxing staat bijv bepaalde slams en staande subs toe, maar dat gebeurt ook niet zo HEEL vaak. (en mensen als Chapman, Souwer, Lauwersen, die handelen het gewoon met hun eigen MT technieken af).

    Dus ja ik heb mijn gezonde twijfels over deze verliespartij.

    Maar nogmaals, niets ten nadele van Spong verder

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Souwer is bekend geworden door het Shoot Boksen
    Spong heeft 1 verliespartij gedraaid in zijn Thai Boks carriere en wie doet dat hem na van dit forum met zoveel wedstrijden?

    Je moet eens kijken naar de dingen die hij gewonnen heeft ipv te lopen muffeziften (dat is "helaas" typisch Nederlands)

  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Souwer is bekend geworden door het Shoot Boksen
    Spong heeft 1 verliespartij gedraaid in zijn Thai Boks carriere en wie doet dat hem na van dit forum met zoveel wedstrijden?

    Je moet eens kijken naar de dingen die hij gewonnen heeft ipv te lopen muffeziften (dat is "helaas" typisch Nederlands)
    x2

  10. #10
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    Sorry hoor, maar wie is hier aan het muggeziften :?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Twente
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jofeljoh! View Post
    Sorry hoor, maar wie is hier aan het muggeziften :?
    JIJ
    If life's a Bitch, then I'm life

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jofeljoh! View Post
    Sorry hoor, maar wie is hier aan het muggeziften :?
    ja uhmmmmmmmmmm.. ff denken hoor....... tering is lastig.......
    is het n strikvraag?

  13. #13
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    duh

    ik post alleen maar een gevecht van Spong die nogal zeldzaam is en ik heb daar helemaal geen waarde-oordeel over gegeven. Vervolgens verschuift de discussie naar of dit nu wel of niet als verliespartij op zijn record zou moeten staan of niet, en dan ben ik vervolgens een muggenzifter en dat we ons maar moeten focussen op wat Spong wel niet allemaal gewonnen heeft?

    Mag je me quoten waar ik Spong aan zijn kwaliteiten en zijn winsten tekort doe.

    Ik ben het eens dat we in Nederland nog weleens kunnen zeiken of met disrespect kunnen spreken van vechters, maar bij geen van beiden voel ik me schuldig aan (en daarom ook niet aan het zgn 'muggenziften'... zucht, je zou eens een keer opbouwende (!) kritiek/commentaar geven op het forum...) Nouja schiet mij maar lek.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Jofeljoh is correct, als Spong een tennispartij had verloren dan hij zijn mond moeten houden maar in dit geval met shootboxing heef ie gewoon gelijk, tja muggezifterij, misschien, maar hij doet niks anders dan wat feiten weergeven.
    Het is denk ik ook wel duidelijk dat iedereen hier op dit forum Spong waardeerd als een topper die idd al heel wat heeft neergezet, JC zou zeggen : da's logisch..

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Wat een overspannen reacties van de Spong nut huggers zeg!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel een leuke gevecht om te zien!!
    Die Goto is echt een excentrieke vechter heb hem ook weleens in de K-1 Max gezien tegen Masato (toen verloor Goto op KO)
    En was wel top om te zien dat die Goto nog een kadootje weg gaf aan Tyrone na de wedstrijd.
    The Outsiders!! J-MMA #1

  17. #17
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Damn..nu kijk ik echt met andere ogen naar Spong
    Bah! Schandalig deze cover up!

    Eens was ik fan van Tyrone maar nu ik dit weet...nee man...voor hem koop ik geen kaartje meer. Het moet gvd niet gekker worden


  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Is dit een ko- of ene puntenverlies?

  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Damn..nu kijk ik echt met andere ogen naar Spong
    Bah! Schandalig deze cover up!

    Eens was ik fan van Tyrone maar nu ik dit weet...nee man...voor hem koop ik geen kaartje meer. Het moet gvd niet gekker worden
    GHF...i knew it all along!

  20. #20
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Als je zo goed bent als Spong en al je tegenstanders overklast maar ooit op je 17e ofzo een shootboxing partij in Japan hebt verloren dan is dat een schande...





    ik ben geen ghf (gelegenheidsfan)

    kan me wel zo iemand herinneren toen Tyrone tegen Cheetah moest en een onbeslist vocht...

  21. #21
    Join Date
    May 2005
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Als je zo goed bent als Spong en al je tegenstanders overklast maar ooit op je 17e ofzo een shootboxing partij in Japan hebt verloren dan is dat een schande...
    Je doet allerlei aannames die helemaal door niemand in de mond worden genomen... Waarom zo gepikeerd?

  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Is dit een ko- of ene puntenverlies?

  23. #23
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jofeljoh! View Post
    Je doet allerlei aannames die helemaal door niemand in de mond worden genomen... Waarom zo gepikeerd?



    Ik vind het wel grappig dit. Deze partij zijn veel mensen nl. al vergeten. Spong is als A-klasser in het muay thai ongeslagen, maar dit was shootboxing.
    Als je zo goed bent als Spong gaan mensen echt op zoek naar kritiek.

    Niet dat ik jouw daarvan beschuldig, want jij hebt het filmje gewoon onder de aandacht gebracht. Gelukkig maar, want ik zie graag filmpjes van Spong. Maar met deze post speel je sommige mensen in de kaart.
    Die hebben zoiets van "Zie je wel! hij heeft wel verloren, hij is niet eerlijk bla bla bla". Dat zijn mensen die graag het negatieve willen belichten en dat is hun goedrecht. Daardoor raak ik niet gepikeerd hoor. Integendeel, ik vind dat best wel grappig vandaar m'n sarcastische reactie.


    Peaccceee

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben nog ongeslagen in Shootboxing

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    Ik ben nog ongeslagen in Shootboxing
    lol!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •