MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 81
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    @ underdog ............... gave foto man
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    Ze moeten gewoon een duidelijke balans aangeven tussen wat wel mag en wat niet! dan is het voor iedereen duidelijk!~zo snel als je over die grens gaat. nou vaarwel vechtsport cariere.!!

  3. #28
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by J_roen View Post
    Ze moeten gewoon een duidelijke balans aangeven tussen wat wel mag en wat niet! dan is het voor iedereen duidelijk!~zo snel als je over die grens gaat. nou vaarwel vechtsport cariere.!!
    LOL...
    ben benieuwd wie d'r dan overblijven van de huidige topvechters....

  4. #29
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Ik ook. Maar ze zouden het wel moeten doen vind ik.
    Cleane vechters tegen cleane vechters.

    Dat is het ideaal en daar mag best naar gestreefd worden.
    Ook juist onder athleten en coaches.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    LOL...
    ben benieuwd wie d'r dan overblijven van de huidige topvechters....

    idd dan blijven er in de UFC en PRIDE top maar weinig vechters over.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    en het is niet haalbaar.
    testen zijn verre van waterdicht,

  7. #32
    chief108 Guest

    Default

    in nieuwe Royal Rumble stat ook een aardig stuk over doping in vechtsportland...

  8. #33
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    ja klopt ik lees het net best intresand

  9. #34
    Jochem Guest

    Default

    Hmz, dan blijf ik maar lekker naief, hypocriet en eeuwig laatste.
    Het alsof je gaat pokeren en een extra kaart krijgt, het vergroot je kansen op een oneerlijke manier. Doping is voor losers. al doet 99% het, dan nog is het te zielig om het daarom ook maar te doen. Al dat gelul hier dat het te begrijpen is, dat is gewoon relativering van mensen die het gebruiken om het voor zichzelf goed te praten. Het is gewoon VALSSPELEN. daarom mag het niet, en zal het ook nooit gedoogd worden. Je besteelt letterlijk mensen die het niet gebruiken.

    edit: sorry als ik iemand persoonlijk beledig, niet mijj bedoeling. Maar ik ben een beetje fel als het gaat om "concurrentievervalsing".
    Last edited by Jochem; 11-04-2007 at 02:52.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Doping zal nooit uit de sport verbannen kunnen worden. De Grieken deden het al. En zij die denken dat het niet voorkomt of een enkeling is. Jammer het zijn er echt veel.

    1. De atleet wil beter presteren.
    2. De toeschouwer wil dat de atleet beter presteerd even als de media.

    Zoals eerder gezegd, veel mensen linken AS aan BB. Maar die hoeveelheden die een BB neemt is velemalen groter dan bv een MMA'er, wielrenner etc etc.

    Kijk eens naar voetballers. Ze krijgen een blessure en staan tov de gewone mens heel snel weer te sporten. Is logisch, hun revalidatie is totaal anders. Heb het zelf meegemaakt. Maar er worden zeker AS voorgeschreven ten bevordering van de revalidatie.

    Het rare is bv dat een american football speler buiten het seizoen mag 'gebruiken'. Zolang het maar niet tijdens het seizoen is.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Doping is voor losers. Al dat gelul hier dat het te begrijpen is, dat is gewoon relativering van mensen die het gebruiken om het voor zichzelf goed te praten. Het is gewoon VALSSPELEN. daarom mag het niet, en zal het ook nooit gedoogd worden. Je besteelt letterlijk mensen die het niet gebruiken.

    edit: sorry als ik iemand persoonlijk beledig, niet mijj bedoeling. Maar ik ben een beetje fel als het gaat om "concurrentievervalsing".


    Doping is niet voor losers, maar voor winnaars. De sportwereld bewijst het.
    Topsport is doping. Mogelijjk is topsport zonder doping minstens zo schadelijk als topsport met doping. Ga jij maar eens in je astra 1.6 volgas jekkeren, je auto houdt het nog geen jaar vol. Atleten die extreem veel van zich vragen, doen er mogelijk goed aan om bepaalde hormoon-en bloedwaarden op te krikken....
    Dat is niet het goedpraten van mijn eigen daden, ik gebruik niet.
    Wat ik wel doe: Ik relativeer; ik begrijp dat de wereld niet zo simpel in elkaar zit, ik probeer het gebruik van doping in het juiste perspectief te plaatsen.
    Valsspelen: hoezo, als iedereen open erover kan praten en het wordt toegestaan, er wordt eens goed onderzocht wat de effecten (goed en slecht) op de korte en lange termijn zijn voor de atleten, omdat ze gemonitord kunnen worden zonder dat dat consequenties heeft voor deze atleten, dan kan iedereen voor zichzelf kiezen.. dan is dat toch eerlijk? Het is oneerlijk als men stiekum gebruikt terwijl het niet mag. Dat is nu het geval, en je KUNT NIET een waterdichte testbatterij uitvinden. ONMOGELIJK<UTOPIE Dat is de echte wereld, niet de zwart-witwereld zoals je die nu beziet. Omdat atleten veroordeeld worden wanneer ze gebruiken, doen ze het stiekum, verzinnen smoesjes etc.
    Terwijl de toeschouwer schreeuwt om helden, en verontwaardigd is wanneer een atleet betrapt wordt. Deze atleten willen het maximale uit zichzelf halen, soms ongeacht de gevolgen. Zij proberen hun droom te verwezenlijken! klinkt me beter in de oren dan je lever langzaam aan verkloten in het weekend met alcohol. Ook slecht voor je, dient geen enkel doel.
    Zoals het er nu aan toegaat in sportland, dat is hypocriet, irrreel en gebaseerd op emotie, niet op feiten.
    HEt zou toegestaan moeten worden! Gedegen voorlichting, de voors- en tegens op een rijtje, niet de betutteling en propaganda die de WADA nu uitdraagt. Men denkt nog steeds dat er maar een handjevol atleten op topniveau gebruikt. NAIEF!!! Het is andersom! en dat handjevol zal nooit de echte top bereiken.

    overigens:
    Ik ben niet beledigd, voel me niet aangesproken,
    maarre; je wilt dus niemand beledigen, maar je noemt deze mensen wel losers, valsspelers en dieven? make up your mind.
    Als jij niet wilt gebruiken, prima.
    Laat iedereen in zijn waarde, ongeacht zijn/haar keuze.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben JOchem eens dat als bij de sport waar het om gaat duidelijk beschrevenb staat dat stof A verboden is. en een sporter neemt deze stof hij aan competitie vervalsing doet.

    Feit is dan dat er een sanctie volgt.

    Eigen risico keuze klaar.....


    FEit dat een ieder die gebruikt voor loser wordt uitgemaakt vind ik kortzichtig....
    Maar goed dat is mijn persoonlijke mening..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #38
    Jochem Guest

    Default

    dat is het ook. Ik zeg ook niet dat mijn mening "goed" is, ik ben juist erg fel op het gebruik van die zooi.

    En om toch even te relativeren: ik heb het over MMA. andere sporten weet ik te weinig van om over te oordelen. En in MMA ram je iemand op zijn gezicht. dus als je hier een oneerlijk voordeel haalt, beschadig je daar iemand direct mee.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    daar ben je toch te simpel in denk ik jochem..

    kijk, stel je bent een cleane vechter van 90kilo... zodra jij besluit om aan de desbetreffende middelen gaan, dan is de kans groot dat je ook bijkomt kwa gewicht. zodra jij bijkomt zit je al snel in een hogere gewichtsklasse. en dan heb je in feite alleen je zelf ermee.

    besides that, het is echt niet zo dat als je AA gebruikt, je in een keer een hulk wordt.

    neem het voorval van pawel nastula. tig keren judokampioen, nu ook in pride. verloren van A. fedor, Barnett, minotauro. gewonnen van drago.

    hij is ooit betrapt op doping. Maar toch ziet hij er echt niet uit als een hulk. Ik denk dat een merendeel van de vechters (sporters) het doet voor een sneller herstel van het lichaam. Kracht is ook maar kracht. Maar herstel is wat je nodig hebt om de top te bereiken.

    sterker nog, bv de tour de france. ik denk, velen zullen het wel niet eens zijn met mij, maar ik denk dat het voor een tour wielrenner verstandiger is om doping te gebruiken dan om clean te rijden. dat denk ik echt.

    en op terug te komen op het mma verhaal. We hoeven er natuurlijk niet allemaal zo fyusiek uit te zien als een coleman, baroni, randleman... dat zijn wel erge uitschieters. (toevallig allemaal hammer house maar toch).

    ik moet nu trouwens spontaan denken aan "the smashing machine" van mark kerr...

  15. #40
    Jochem Guest

    Default

    ik ben het er niet helemaal mee eens. Je kan ook een stuk sterker worden nog in je eigen gewichtsklasse naar wat ik begrijp. En zoals anderen al aangeven, het helpt ook bij herstel e.d.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    dat is het ook. Ik zeg ook niet dat mijn mening "goed" is, ik ben juist erg fel op het gebruik van die zooi.

    En om toch even te relativeren: ik heb het over MMA. andere sporten weet ik te weinig van om over te oordelen. En in MMA ram je iemand op zijn gezicht. dus als je hier een oneerlijk voordeel haalt, beschadig je daar iemand direct mee.
    Ik begrijp heel goed wat je bedoeld Jochem.

    Maar nogmaals zoals jij het brengt ga ik een heel stuk met je mee.
    Is het tegen de regelementen doe je aan competitie vervalsing.

    En wordt je ermee gepakt , hoort de sanctie rbij.
    Niet klagen, maar dragen dan.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #42
    chief108 Guest

    Default

    goede discussie heren

    ik denk dat zonder doping dezelfde atleten nog wel aan de top zouden staan...
    maar dan zou het allemaal wat langzamer gaan bij het rennen, zouden ze de tour de france moeten inkorten en zouden in mma voornamelijk mannetjes met buikjes staan...
    denk dat de commercie heftig bijdraagt aan het gebruik van prestatie verhogende middelen

    ben het heel erg eens met de post van Focus

    het publiek wil superprestaties zien, maar niet weten hoe de atleten daar gekomen zijn

    nu krijg je dat er voor topsporters niet alleen designer doping wordt gemaakt, maar ook nog eens extra spullen om het allemaal te verbergen

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    zoals jochem zegt... zolang het verboden is moet je het niet gebruiken... ik ben zelf ook tegen het spul en zal het niet gebruiken of het nou wel of niet toegestaan is... maar zolang het verboden is moet je niet raar staan te kijken als je gepakt wordt en sancties krijgt...

    de discussie of doping toegestaan moet worden is een hele andere

  19. #44
    chief108 Guest

    Default

    de pest is natuurlijk ook dat als het wel legaal zou zijn, je een situatie cre&#235;ert waarin mensen zich verplicht gaan voelen om te gebruiken om mee te kunnen draaien aan de top

    aan de andere kant: er is niet veel verschil op dit moment als 90% van de top sowieso al gebruikt.....

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    met het verschil dat je dan legaal bezig bent.. en dus niet met concurrentie vervalsing zoals jochem al zei..

  21. #46
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    met het verschil dat je dan legaal bezig bent.. en dus niet met concurrentie vervalsing zoals jochem al zei..
    yup...

    zelfde als nu goede voeding en bijvoorbeeld creatine zijn (en ja ik weet dat anabolen wel ff van een ander soort zijn als dit soort dingen (behalve in frankrijk dan))

  22. #47
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Doping is niet voor losers, maar voor winnaars. De sportwereld bewijst het.
    Topsport is doping. Mogelijjk is topsport zonder doping minstens zo schadelijk als topsport met doping. Ga jij maar eens in je astra 1.6 volgas jekkeren, je auto houdt het nog geen jaar vol. .
    Dit vergelijk is leuk, stel jij bent die Astra maar zet op die Astra een turbo en jij bent die astra turbo maar dan met Anabolen.
    Vervolgens ga je daar volgas meer knallen maar harder, harder je ooit kon.
    Dan gaat alles nog sneller stuk...
    Kortom ga jij hormoon/bloed waarde omhoog halen en je prestaties worden beter wordt de lijn waar je over balanceert toch alleen maar kleiner..
    ik ken zat jongens die het doen of gedaan hebben, ook in de mma en de een doet het vaker

    Voor de rest kan je het zwart/wit zien:
    Anabolen is kunstmatig, dus valsspelen.
    Tenzij iedereen het mag..

    en verder komt er wel meer kijken bij MMA Thaiboxen dan alleen anabolen.

    ik bedoel, heeft onderstaand peroon ooit een K-1 finale gewonnen...?


  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    heel goed punt rosso
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #49
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    ooit betrapt worden op doping is nooit meer vechten waar dan ook en al je prijzengeld wat je ooit gewonnen hebt inleveren.

    Eens zien wie het dan nog gebruikt.
    Het is denk ik echt wel te doen, maar dan moet je enorm rigoreus worden
    in je middelen om het tegen te gaan, en het onderzoek 100% doen.
    Iedereen dus, en bewaar bloed/pis maar 6 jaar ofso zodat je later nog
    eens kan kijken met betere technieken. (jaja dat kost heel veel)

    Het IS te doen denk ik, met name in n beperkte scene als MMA, waar het aantal athleten te overzien is. Ik ben blij dat er wat meer mensen zijn die toch ook het liefste cleane vechters tegen elkaar zou zien. Dan maar minder opgepompt maar wel eerlijke wedstrijden.

    En idd.. kijk naar hammerhouse, die verliezen de ene na de andere match en ook hun gedrag spreekt boekdelen. Heel toevallig allemaal
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  25. #50
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Dit vergelijk is leuk, stel jij bent die Astra maar zet op die Astra een turbo en jij bent die astra turbo maar dan met Anabolen.
    Vervolgens ga je daar volgas meer knallen maar harder, harder je ooit kon.
    Dan gaat alles nog sneller stuk...
    Kortom ga jij hormoon/bloed waarde omhoog halen en je prestaties worden beter wordt de lijn waar je over balanceert toch alleen maar kleiner..
    ik ken zat jongens die het doen of gedaan hebben, ook in de mma en de een doet het vaker

    Voor de rest kan je het zwart/wit zien:
    Anabolen is kunstmatig, dus valsspelen.
    Tenzij iedereen het mag..

    en verder komt er wel meer kijken bij MMA Thaiboxen dan alleen anabolen.

    ik bedoel, heeft onderstaand peroon ooit een K-1 finale gewonnen...?


    Er zijn middelen waarvan je niet alleen maar sterker wordt, maar die ook het herstel bevorderen, spierschade beperken/verminderen, botten, pezen, kraakbeen ed kunnen laten herstellen,.,.
    dus het gaat niet om het aanbrengen van een turbootje, je verstevigt het chassis, de onderdelen gaan langer mee etc etc etc...


    kunstmatig =valspelen lijkt me iets te kort door de bocht...
    creatine is kunstmatig, maar om nou te zeggen dat het valsspelen is...
    dus de grens natuurlijk/kunstmatig lijkt me ieg geen goede.
    idd, Jerome heeft nooit de K1 gewonnen, ehm, maar hij staat er wel elk jaar!!! Niemand in de finale is onder de maat!!! allemaal grote kerels..
    bovendien, zijn die andere finalisten allemaal natuurlijke zwaargewichten dan??
    130kg, 140kg, jaja, ik denk dat ik wel weet hoe die jongens zo groot zijn geworden, en het is geen potje pindakaas!

    En idd Rosso, GELUKKIG komt er veel meer kijken bij een potje vechten dan gewoon heel groot en sterk zijn!
    Dat maakt het zo boeiend...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •