MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default Van Bommel haalt uit naar Van Basten

    Uitgegeven: 16 april 2007 23:57
    Laatst gewijzigd: 16 april 2007 23:58

    RIJSWIJK - Mark van Bommel haalt deze week in het voetbalweekblad Voetbal International hard uit naar bondscoach Marco van Basten, onder wiens leiding hij niet wil spelen. "Van Basten komt steeds met argumenten die niet kloppen. Ik heb nooit bedankt voor Oranje, maar ik weiger in een ploeg te spelen waarvan hij trainer is."

    "Daarbij ben ik het ook beu dat hij steeds maar roept dat hij allerlei discussies met mij zou hebben gevoerd over het niet uitvoeren van mijn taken. Dat is gewoon niet waar. Een keer hebben wij het gehad over dat late doelpunt van AC Milan tegen PSV, twee jaar geleden. Dat moment met Ambrosini. Verder heb ik nooit met hem over Oranje-problematiek gesproken."



    Van Bommel is vooral boos over de argumenten die de bondscoach gebruikt over zijn kwaliteiten als voetballer. "Je kunt wel steeds zeggen dat je op basis van voetbalkwaliteiten selecteert, maar dat klopt niet", aldus de speler van Bayern München. "Want dan horen de spelers uit de topcompetities allemaal geselecteerd te worden. Waarom moet de één wel spelritme hebben en de ander niet? Waarom mag de één wel uit vorm zijn en de ander niet? Speltechnische redenen om mij niet te selecteren bestaan niet."

    Van Nistelrooij

    Eerder was ook Ruud van Nistelrooij al kritisch in de richting van Van Basten. Hij verweet de bondscoach ondermeer dat hij selecteert op basis van een "ik-mag-je-gehalte". Ook Van Nistelrooij wil niet meer onder Van Basten in het Nederlands elftal spelen.

    Volgens hoofdredacteur Johan Derksen van VI deed Van Bommel zijn uitspraken naar aanleiding van een uitzending van Studio Voetbal, waarin Van Basten zich kritisch uitliet over de middenvelder. De bondscoach zei daarin onder andere dat hij niet van plan was om een heel elftal om Van Bommel heen te bouwen.
    -----------------------------------------------------------------------

    gelijk heeft ie!


    op de vot dermit

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ja en nou flikker maar op mof!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij betreft hoort van bommel gewoon thuis in het nederlands elftal!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    De bondscoach zei daarin onder andere dat hij niet van plan was om een heel elftal om Van Bommel heen te bouwen.
    -----------------------------------------------------------------------

    gelijk heeft ie!
    uuuuh, of bedoelde je het anders Mendo

    Anyways,

    He said, she said.

    Zal mij aan me reet roesten met die pisvinger van bommel.

    Hij heeft nog nooit goed gespeeld in Oranje dus hij moet zijn smoel houden.

    Dat andere ook vaak / nooit niet goed spelen in Oranje en wel geselecteerd worden is de pech van de een en het geluk van de ander.

    Oranje is gewoon KUT. We hebben nog maar 4 leuke toernooien ooit gespeeld, misschien 5. Oranje = overrated.

    Lekker bij die bockwursten van een bayern blijven spelen, plezier hebben en ook nog eens wat winnen zo af en toe. Veel beter.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het toch wel vermakelijk,maar dat zal wel geen verrassing zijn...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    dus als iemand die jou niet moet zijn kop over jou overal opentrekt en onzin verteld dan moet je dat maar accepteren en niet je weerwoord terug geven!

    En jullie gaan me niet vertellen dat jullie niet van bratwurst en snitsel houden

    sinds van bommel bij munchen is ben ik een beetje munchen fan geworden, denk zelf dat ik er een thirt van ga kopen (ok ok dat is weer erg overdreven)


    op de vot dermit

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    In de nieuwste Hard Gras staat een artikel van Henk Hoijtink over Van Bommel. Daarin wordt het conflict met Van Basten van allebei de kanten bekeken; zeker het lezen waard.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    sinds van bommel bij munchen is ben ik een beetje munchen fan geworden, denk zelf dat ik er een thirt van ga kopen

    Dat vind ik wel erg voor je.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Cool

    ik zit er zelf ook wel mee, normaal ben ik anti-duits. hopen dat het maar een fase in mijn leven is


    op de vot dermit

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ik ben een beetje klaar met van basten en zn gelul

    zelfs ik die van bommel niet kon uitstaan in zn psv tijd moet erkennen dat van Bommel gewoon in oranje hoort net als van the man trouwens.

    Ik had van basten heel hoog zitten maar er klopt gewoon niks van zijn beleid en van zijn arrogante gedrag als coach

    En @ Mb667 anders steel je toch een bayern shirt van een mof, dan ben je toch anti-duits bezig en je hebt je t-shirt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •