MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    geregeld, succes met het rapport
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    HITOTSU! KEKKI NO YU O IMASHIMURU KOTO!
    REFRAIN FROM VIOLENT BEHAVIOR!

  2. #27
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Leusden
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    ingevult! succes met je onderzoek?

    ben trouwens wel benieuwd naar de uitwerking. werk je met spss? en welke waarde ga je toetsen?
    thanks

    Ik werk idd met spss voor de verwerking van de enquete, perfect programmaatje daarvoor.


    Deze enquete neem ik eigenlijk alleen af omdat het moet. het is een opdracht voor een vak (management informatie systemen) en ik moet minimaal 60 respondenten hebben en dan de boel analyseren in spss...

    Ik heb al wel een goed beeld van de doelgroep en wat men wil zien in een vechtsportblad, dus daarom is deze enquete niet al te uitgebreid. Ik had ook al veel gelezen, onder andere hier, over wat men vind van Royal Rumble en Ringsports enzo en mensen gesproken erover.


    Volgens mij vind men Royal Rumble een heel sterk blad, alleen is het taalgebruik zeer gebrekkig en besteden ze weinig aandacht aan kleinere toernooien. De kwaliteit van ringsports vind ik persoonlijk zeer zwak.

    Wat me nu al wel opvalt uit deze enquete is dat bijna iedereen kiest voor een maandelijks vechtsporttijdschrift. Dit doen wij ook in ons plan, maar ik zat er over te denken dat een wekelijks of twee-wekelijks vechtsportblad ook aan zou kunnen slaan, omdat het dan een stuk actueler kan zijn.

    Misschien nog commentaar hierover of waardoor jullie overgehaald kunnen worden abonnee te worden van een vechtsporttijdschrift? Want de meesten zullen hun informatie wel van het internet halen...


    Ik zal ff kijken hoe die reps werken :P

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal ff kijken hoe die reps werken
    aanklikken bij de desbetreffende persoon en de rest wijst zich vanzelf.....

  4. #29
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viCo View Post
    thanks
    Misschien nog commentaar hierover of waardoor jullie overgehaald kunnen worden abonnee te worden van een vechtsporttijdschrift? Want de meesten zullen hun informatie wel van het internet halen...


    Ik zal ff kijken hoe die reps werken :P
    Een nieuw training pak en nieuwe trainings spullen zouden niet verkeerd zijn

    De reps werken zo te zien goed thnx

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nick View Post

    De reps werken zo te zien goed thnx
    Ik merk er anders niks van....

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    done...


    Trouwens: ringsports mag je wel zwak vinden, maar er staan wel colums in van alle bekende vechters, en dat stelt men toch zeer op prijs (volgens je enquete...)


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  7. #32
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viCo View Post
    thanks

    Ik werk idd met spss voor de verwerking van de enquete, perfect programmaatje daarvoor.


    Deze enquete neem ik eigenlijk alleen af omdat het moet. het is een opdracht voor een vak (management informatie systemen) en ik moet minimaal 60 respondenten hebben en dan de boel analyseren in spss...

    Ik heb al wel een goed beeld van de doelgroep en wat men wil zien in een vechtsportblad, dus daarom is deze enquete niet al te uitgebreid. Ik had ook al veel gelezen, onder andere hier, over wat men vind van Royal Rumble en Ringsports enzo en mensen gesproken erover.


    Volgens mij vind men Royal Rumble een heel sterk blad, alleen is het taalgebruik zeer gebrekkig en besteden ze weinig aandacht aan kleinere toernooien. De kwaliteit van ringsports vind ik persoonlijk zeer zwak.

    Wat me nu al wel opvalt uit deze enquete is dat bijna iedereen kiest voor een maandelijks vechtsporttijdschrift. Dit doen wij ook in ons plan, maar ik zat er over te denken dat een wekelijks of twee-wekelijks vechtsportblad ook aan zou kunnen slaan, omdat het dan een stuk actueler kan zijn.

    Misschien nog commentaar hierover of waardoor jullie overgehaald kunnen worden abonnee te worden van een vechtsporttijdschrift? Want de meesten zullen hun informatie wel van het internet halen...


    Ik zal ff kijken hoe die reps werken :P
    ik deel grotendeels dezelfde mening, ga alleen niet zover om kwalitatief ringsports zwak te noemen, vind de Royal Rumble persoonlijk veel sterker. alleen het taalgebruik is regelmatig dramatisch van de Royal Rumble.

    wat ik persoonlijk graag zou willen zien is meer diepte en meer detail over sommige vechters, background info die je niet snel vind op internet.

    twee wekelijks? vind ik erg snel achter elkaar, liever een keer per maand een kwalitatief goed blad. (voor wekelijks en dagelijkse updates kijk ik op internet)

    een tip om lid te laten worden... een loting voor een groot gala voor nieuwe abbonees, en dat als een lid een nieuw lid aandraagt dat je een extra lot krijgt voor de loting. (slechts een suggestie, gala kan ook veranderd worden voor meet and greet, semminar etc etc)

    60 respondenten, mag ik dan vragen hoe groot je populatie is en naar de chi² die je denkt te meten?
    ben trouwens erg benieuw naar de uitslagen!!
    succes!

  8. #33
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Leusden
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Ik merk er anders niks van....
    Komt goed kan niet iedereen in 1 dag reps geven, ik moet 24 uur wachten...


    Ja klopt, Pigdog, dat is ook heel leuk om te lezen (staan ook in Royal Rumble trouwens), maar de kwaliteit (qua design, taalgebruik, inhoud en inbinding) vind ik gewoon zeer matig voor een blad dat al ruim 10 jaar bestaat...

    thanks voor je insight, kickboxer. de populatie is vechtsportliefhebbers en beoefenaars, dat zijn er zo'n 400.000. dus de chi2 toets zal niet positief zijn :P maar dat geeft niet, als ik de boel maar goed analyseer...maar de enquete geeft toch wel een redelijk inzicht vind ik...

    De resultaten van de enquete kan je zien he! Heb ik publiekelijk gemaakt, als je de enquete invult (doe het gerust nog een paar keer) krijg je de link naar de results.

    Zo te horen heb je wel ervaring met SPSS, gebruik jij het ook voor je studie? Welke opleiding doe je dan?

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    done

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viCo View Post
    Ja klopt, Pigdog, dat is ook heel leuk om te lezen (staan ook in Royal Rumble trouwens), maar de kwaliteit (qua design, taalgebruik, inhoud en inbinding) vind ik gewoon zeer matig voor een blad dat al ruim 10 jaar bestaat...
    Ik ben een lezer van het eerste uur (ken het krantje nog) en ik vind de inbinding(?) ok, het design vertrouwd, en de inhoud zit een goede lijn in: vaste columns, de verslagen waar je van op de hoogte gehouden moet worden, en foto's van de goede fotograven (ik zag Triker steeds vaker verschijnen, voor hij die misstap maakte om van carriere te veranderen), de top 25.
    het taalgebruik stoor ik me wel eens aan, maar ik kan moeilijk van Schrijber of Hoost verwachten dat ze hoogdravend nederlands ter berde brengen.

    Ik vind RR ook een mooi blad, mooier van opzet, maar toch nog niet op die hoogte, qua niveau, als ringssport.

    Maar goed, dat is mijn mening en ik respecteer jouw geestdrift.
    Last edited by PigDog; 26-04-2007 at 23:42.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    done !

  13. #38
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    done reps:P

    spss sucks by the way

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    done!

  15. #40
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Leusden
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    jullie hoeven hem vanaf nu niet meer in te vullen. ik ga de resultaten downloaden en verwerken. Bedankt, iedereen die hem ingevuld heeft, top!!



    Met de inbinding bedoelde ik dat de pagina's er gemakkelijk uitdonderen. De inhoud zit wel goed ja, er zitten veel interessante artikels in.... maar de prijs blijft te hoog :P

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Done !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viCo View Post
    Komt goed kan niet iedereen in 1 dag reps geven, ik moet 24 uur wachten...


    Ja klopt, Pigdog, dat is ook heel leuk om te lezen (staan ook in Royal Rumble trouwens), maar de kwaliteit (qua design, taalgebruik, inhoud en inbinding) vind ik gewoon zeer matig voor een blad dat al ruim 10 jaar bestaat...

    thanks voor je insight, kickboxer. de populatie is vechtsportliefhebbers en beoefenaars, dat zijn er zo'n 400.000. dus de chi2 toets zal niet positief zijn :P maar dat geeft niet, als ik de boel maar goed analyseer...maar de enquete geeft toch wel een redelijk inzicht vind ik...

    De resultaten van de enquete kan je zien he! Heb ik publiekelijk gemaakt, als je de enquete invult (doe het gerust nog een paar keer) krijg je de link naar de results.

    Zo te horen heb je wel ervaring met SPSS, gebruik jij het ook voor je studie? Welke opleiding doe je dan?
    ik studeer commerciele economie had een blok lang marktonderzoeken. en inderdaad met spss. niet het leukste programma haha, vet oude dialoog vensters, helaas is het wel de norm in marktonderzoek wereld.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •