MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default Seminar Dave Jonkers en Sem Schilt Papendal 19 mei 2007

    Op zaterdag 19 mei kwamen 2 voudig k1 winnaar Sem Schilt en zijn trainer Dave Jonkers voor een seminar naar Sportcentrum Papendal. Hun publiek bestond uit de deelnemers aan het Springcamp van de NSKO. Jong en oud, witte en zwarte banden, ze waren er onder begeleiding van perfect weer helemaal klaar voor.
    Dave Jonkers leidde het seminar in met korte uitleg over het Ashihara karate. Een direct afgeleide vorm van het Kyokushin karate. Het kenmerkende verschil met Kyokushin karate is het grijpen, vastpakken en onder controle houden van de tegenstander. En toen Sem Schilt, 4e dan Ashihara. Heel gedreven en aandacht voor iedereen. Na een korte warming up, diverse combinaties, arm- en beentechnieken. Het waren inleidingen tot: grijpen, vastpakken en controleren. Een eye-opener voor sommige deelnemers.
    Het was voor de deelnemers een zeer geslaagde training en voor mij persoonlijk heel leuk om Supersized Semourai eens “in het wild” bezig te zien. Een ongelofelijke vechtmachine maar een vreselijk aardige kerel. Wat mij betreft letterlijk en figuurlijk een geweldenaar



    Richard von Mansfeldt, Lilian Mungra, Koen Scharrenberg, Dave Jonkers, Sem Schilt, Wim Scharrenberg





    Dave Jonkers



    Supersized Semourai















































































    Last edited by Mixfight reporters; 23-05-2007 at 05:17.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Erg mooi verslag Wouter. Ook altijd leuk om mijn eigen sensei op de foto's terug te zien

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Erg cool, thanx

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu mooi foto,s wouter bedankt .
    ja SEM en Dave en KOEN zijn prachtmensen de anderen ook hoor begrijp mij niet verkeert repect maar die zie ik minder .

    sportgroeten
    jan osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 24-05-2007 at 02:05.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •