MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    25. MT B 61 Mohammed Kamal (Vos) – Mohammed Lahmaj (Bad Boys)
    Lahmaj heeft er blijkbaar geen zin in. Na een erg stoere opkomst (een beetje á la Barrington Patterson), is hij al snel behoorlijk moe. Heeft nog geen goeie trap gegeven en is al helemaal leeg. Kamal kan doen wat hij wil, maar hij vergeet zijn benen een beetje. Lahmaj probeert te clinchen maar wordt iedere keer weggegooid. Het is bijna beschamend, maar Lahmaj staat te wachten op de KO. Deze volgt uiteindelijk in ronde 3. Vanuit het niets komt Kamal door, niet eens heel hard, maar Lahmaj is leeg en wil niet meer verder.
    Mohammed Kamal winnaar d.m.v. TKO ronde 3.







    Last edited by mama; 27-05-2007 at 19:33.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    26. finale: Murthel Groenhart (Mike’s Gym) – Illyas Zbairi (Topfighters)
    Groenhart start deze finale als de grote favoriet, na zijn zeer indrukwekkende optredens eerder deze avond. Ook Zbairi is blijkbaar behoorlijk onder de indruk. Hij doet erg weinig, en houdt zijn armen angstvallig bij zijn hoofd. Groenhart blijft rustig, en laat zich niet verleiden tot geforceerd vechten,. Hierdoor is de eerste ronde niet heel mooi om te zien. Halverwege ronde 2 begint Zbairi op te leven. Hierdoor komt Groenhart er verrassend genoeg ineens helemaal niet meer aan. Hoewel Groenhart erg veel inside lowkicks kan plaatsen, mist hij ook erg veel. Het zelfvertrouwen van Zbairi groeit, en het wordt nog een heel spannende strijd! De sfeer is dan ook om te snijden, want waar iedereen dacht aan een makkelijke zege voor Groenhart, kon het toch ook zo maar dat Zbairi de partij had kunnen winnen. De inside lowkicks hebben volgens de jury toch het verschil gemaakt, en een zeer emotionele Murthel Groenhart wordt winnaar van dit prestigieuze toernooi.
    Murthel Groenhart winnaar op punten.











    Last edited by mama; 27-05-2007 at 20:51.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    27. MT A 75 Rocky Grandjean (Fightclub) – Khalid Chabrani (Chabrani)
    Inmiddels is het 2 uur ‘s nachts….. Helaas duurt allemaal een beetje te lang. Ook voor het grootste deel van het publiek, dat tijdens de finale al lang weg is. De zaal is ook behoorlijk leeg, en dat is gewoon enorm zonde. De partij is echter meteen erg goed. Chabrani is iets te eenzijdig met telkens een jab- zwaaihoek, maar hij komt toch enkele keren vol door. Het begin van ronde 2 is erg open. Veel harde zaaihoeken van beide kanten. Chabrani raakt Grandjean vol op zijn kaak, Grandjean krijgt 8 tellen en meteen erna gaat hij weer neer met een zefde combinatie. Grandjean's hoek is verstandig en gooit de handdoek om verdere schade te voorkomen.
    Khalid Chabrani winnaar d.m.v. opgave tegenstander ronde 2.










    Last edited by mama; 27-05-2007 at 20:53.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Zo komt er, om kwart over 2 in de nacht, een einde aan een zeer mooi gala. De organisatie was prima, en hoewel er enkele vreemde acties plaatsvonden van de scheidsrechters en jury, liep het gala als de spreekwoordelijke trein. Toch lijkt het mij raadzaam om een gala, waarin oorspronkelijk 30 partijen gematch staan, toch iets eerder aan te laten vangen. Maar goed, we hebben weer genoten van een lange avond met zeer mooie partijen. We hopen dat dit in het verslag terug komt.

    gr Marieke en Sebastiaan

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    hehe het verslag staat erop
    Sorry dat het wat langer geduurt heeft dan dat jullie van ons gewend zijn. Maar ik had het ff erg druk deze week en het wilde ook niet geheel gaan zoals ik dat wilde.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Mooie foto's hoor Marieke!! (verslag nog niet gelezen... even geen tijd voor )

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    zo..respect hoor om al deze partijen toch nog in een kader te plaatsen !!!! Ik weet dat dit heel veel werk kost..vooral het sorteren en uitzoeken. Erg mooi verslag !!

  8. #33

    Default

    bij deze wil ik jullie bedanken voor de mooie foto's
    jammer maar hellaas heb ik niet gewonnen maar respect
    het is nu mijn tweede partijdje die ik gevochten heb maar ik hoop dat jullie er van genoten hebben



    michael

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    Het is weer een indrukwekkend verslag en hele mooie foto's.
    Ook deze keer hebben jullie je zelf weer overtroffen.

    Top Top Top

  10. #35
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Super foto's en super verslag, thanx!!!!

    Murthel en Arie gefeliciteerd...

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •