MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default Ultimate Glory 3 : Ralf Schouten vs Azad Soufi (video)

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Pffff damn , wat een afloop.. Die knie mag niet maar zou nog kunnen in the head of the moment, maar die aktie van azad dat ie nog ff terug komt terwijl ralf zo op de grond ligt...echt niet normaal..

  3. #3
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    565
    vCash
    126000

    Default

    wel netjes dat hij daarna z'n excuses maakt,,ziet er ook wel uit dat het echt in the heat of the moment gebeurd
    Whatever doesn't kill me,,can only make me stronger..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Dat laatste actie lag ook aan de scheids die had Ralf inbescherming moeten nemen en niet achter azad aan moeten lopen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    trouwens weet iemand hoe het met Ralf is .................... ?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Waar ik verschrikkelijk pissed over was, was dat Ralf niet direct naar het ziekenhuis is gestuurd om een rontgenfoto te laten maken van z'n schedel.
    Zoals het letsel eruit zag was de kans toch wel aanwezig dat ie een gebroken jukbeen had.
    Heel frustrerend dat een uur later de dokter nog aan z'n gezicht zat te pielen, terwijl hij gewoon naar het ziekenhuis doorgestuurd had moeten worden.
    Last edited by Iwan; 22-05-2007 at 20:52. Reason: tikfoutje

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Ede
    Posts
    525
    vCash
    126000

    Default

    Ralf was gisteren avond bij B.A.P, hij maakt het goed, als ik mij niet vergis heeft hij 7 hechtingen in zijn wang, 1 in zijn wenkbrauwen, en een opgezwollen gezicht, maar gelukkig geen botbreuk.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChimiChero View Post
    Ralf was gisteren avond bij B.A.P, hij maakt het goed, als ik mij niet vergis heeft hij 7 hechtingen in zijn wang, 1 in zijn wenkbrauwen, en een opgezwollen gezicht, maar gelukkig geen botbreuk.
    Gelukkig

  9. #9
    chief108 Guest

    Default

    poeh...
    nog niet fijn natuurlijk, maar wel ok dat er niets gebroken is

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChimiChero View Post
    Ralf was gisteren avond bij B.A.P, hij maakt het goed, als ik mij niet vergis heeft hij 7 hechtingen in zijn wang, 1 in zijn wenkbrauwen, en een opgezwollen gezicht, maar gelukkig geen botbreuk.
    Gelukkig maar, hoop dat ie snel hersteld en weer mag knallen!

    Blijft een feit dat ik m'n vraagtekens bij die ringarts heb.
    We hebben allemaal gezien dat hij kon hechten, maar om dit naast de ring te doen.
    Niet echt steriel lijkt me, en die wond spoelen/verdoven ho maar?
    Lijkt me ook niet echt goed als de pers een fotootje maakt van iemand die gehecht word aan de ring terwijl er achter 2 man aan het knokken zijn...

    Dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken want voor de rest was het een mega-gala met supervette partijen!
    Strakke organisatie en een supergezellige sfeer!

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Lijkt me ook niet echt goed als de pers een fotootje maakt van iemand die gehecht word aan de ring terwijl er achter 2 man aan het knokken zijn...
    nee is ook niet netjes denk ik van een fotograaf

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Azad... die stoot..., Ik wist niet dat mikken je sterkste punt was!!! ouwe sniper!
    "be the champ... or die trying!"

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the killer View Post
    Azad... die stoot..., Ik wist niet dat mikken je sterkste punt was!!! ouwe sniper!
    Moet je nog trots op zijn ook zulke gasten. En wij maar klagen waarom onze sport maar niet wordt geaccepteerd.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    ergens
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    ik vin het niet kunnen !!
    wazup !!!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    dat er nog geapplaudiseerd werd ook zeg. bij een goed publiek was het doodstil geweest. ik heb er geen goed woord voor, voor die actie.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    idd helemaal mee eens.
    en de mensen die de ring in wilde, A.U.B als je zograag stoer wilt zijn of de ring in wilt ga trainen en vecht een wedstrijd maar doe het niet op deze manier! Natuurlijk komt de coach van ralf de ring in om te kijken hoe het met z'n jonge is. is niet meer dan normaal lijkt mij!
    z'n reactie achteraf, oke kan ik me voorstellen maar je bent fucking prof. Tenminste, je vecht op prof regels en dan mag ik dus ook wel verwachten dat je prof genoeg bent om je zelf in de hand te houden en te beheersen. en dan bedoel ik dus niet een rondje rennen en er weer op springen.

    en dan ook nog boe roepen als ralf tot winnaar wordt geroepen?
    heb er geen woorden voor....

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    Ook kreeg ik nog te horen dat ralf zijn handen in de lucht had dus hij mocht knie-en.
    WAt een onzin. people, je vecht op pro regels en dan gaan we er vanuit dat je de regels kent. je zat fout klaar, geef het toe en kom niet met die onzin argumenten!

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de foto gemaakt van de hechting. Waarom? ...men maakt nou eenmaal foto's van dingen om hun heen die indruk op ze maken. Je ziet trouwens niemand op de achtergrond vechten. Vond het heel sneu voor die jongen en heb geen nare bedoelingen.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic View Post
    Ook kreeg ik nog te horen dat ralf zijn handen in de lucht had dus hij mocht knie-en.
    WAt een onzin. people, je vecht op pro regels en dan gaan we er vanuit dat je de regels kent. je zat fout klaar, geef het toe en kom niet met die onzin argumenten!
    yep ...i agree!!!!

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic View Post
    idd helemaal mee eens.
    en de mensen die de ring in wilde, A.U.B als je zograag stoer wilt zijn of de ring in wilt ga trainen en vecht een wedstrijd maar doe het niet op deze manier! Natuurlijk komt de coach van ralf de ring in om te kijken hoe het met z'n jonge is. is niet meer dan normaal lijkt mij!
    z'n reactie achteraf, oke kan ik me voorstellen maar je bent fucking prof. Tenminste, je vecht op prof regels en dan mag ik dus ook wel verwachten dat je prof genoeg bent om je zelf in de hand te houden en te beheersen. en dan bedoel ik dus niet een rondje rennen en er weer op springen.

    en dan ook nog boe roepen als ralf tot winnaar wordt geroepen?
    heb er geen woorden voor....
    Inderdaad ... erg vage actie!


    Quote Originally Posted by lunatic View Post
    Ook kreeg ik nog te horen dat ralf zijn handen in de lucht had dus hij mocht knie-en.
    WAt een onzin. people, je vecht op pro regels en dan gaan we er vanuit dat je de regels kent. je zat fout klaar, geef het toe en kom niet met die onzin argumenten!
    x2
    Na die knie zie je Soufi's hoek de handen in de lucht steken, en wanneer de scheids de match stillegt, vliegt Oktay de ring in om te vragen wat er aan de hand is. Kan iemand even een paar copietjes van de regels uitprinten voor team Karatas?!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Nijkerk!!
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    actie > reactie..

    Kan gebeuren! hij bood ook netjes zijn excuus aan!
    En dat die later terug vloog op ralph kwam omdat scheids niet duidelijk genoeg was leek mij

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Ik heb de foto gemaakt van de hechting. Waarom? ...men maakt nou eenmaal foto's van dingen om hun heen die indruk op ze maken. Je ziet trouwens niemand op de achtergrond vechten. Vond het heel sneu voor die jongen en heb geen nare bedoelingen.
    Hahaha, dit was ook geen persoonlijke verwijzing hoor. Het gaat mij meer om de mensen die onze sport in diskrediet willen brengen en op deze manier wel heel makkelijk foto's kunnen scoren.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Blijft een feit dat ik m'n vraagtekens bij die ringarts heb.
    We hebben allemaal gezien dat hij kon hechten, maar om dit naast de ring te doen.
    Niet echt steriel lijkt me, en die wond spoelen/verdoven ho maar?
    De ringarts kan ook niet als er een partij gaande is van de ring weggaan i.v.m. de veiligheid van de vechters die zich op dat moment in de ring bevinden. Dat is de reden dat de ringarts zijn 'patient' naast de ring behandelt..
    Beetje jodium.. en verdoven?

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    De ringarts kan ook niet als er een partij gaande is van de ring weggaan i.v.m. de veiligheid van de vechters die zich op dat moment in de ring bevinden. Dat is de reden dat de ringarts zijn 'patient' naast de ring behandelt..
    Beetje jodium.. en verdoven?
    @Fr3ddy, nee hoor een ringarts kan allertijden van de ring weg zolang hij bij de gala blijft.
    Het was wel netjes geweest als hij in de kleedkamer ging.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    effe nog wat foto's












Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •