MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 76
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Het land van 1 miljoen moslims.. het land van nuchtere politici .. met z'n allen uitkeringen trekken... halal vlees bij de AH .. Het land waar niemand zich laat gaan behalve als ze wat tekort komen.. dan barst opeens het stadion los.. geen doel dat blijft meer heilig..
    Het land wars van betutteling.. aan de thee bij incidenten...
    Mohammed op nr 1 van de meest voorkomende namen.. Groenteman berooft door marokkanen...
    1 miljoen moslims op dat hele kleine stukje aarde... die schrijf je geen respect meer voor die blijven in hun eigen "waarde..."

    *copyright Richi78*
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    super!!!

    da's wel een feestje waard lijkt me
    Ik zal hem morgen ff bellen. Mocht het feest worden dan is Guru uiteraard ook uitgenodigd

  3. #28
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Het land van 1 miljoen moslims.. het land van nuchtere politici .. met z'n allen uitkeringen trekken... halal vlees bij de AH .. Het land waar niemand zich laat gaan behalve als ze wat tekort komen.. dan barst opeens het stadion los.. geen doel dat blijft meer heilig..
    Het land wars van betutteling.. aan de thee bij incidenten...
    Mohammed op nr 1 van de meest voorkomende namen.. Groenteman berooft door marokkanen...
    1 miljoen moslims op dat hele kleine stukje aarde... die schrijf je geen respect meer voor die blijven in hun eigen "waarde..."

    *copyright Richi78*
    hahaha... meneer de vrijheidsstrijder... jammer dat je enkel steeds moslims bedoeld. Je bent te simpel voor woorden en lachwekkend.
    Emigreer aub snel naar een ander land, je loopt hier alleen te kankeren op alles, ik wil evt wel helpen met financiele zaken als het niet lukt...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #29
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik zal hem morgen ff bellen. Mocht het feest worden dan is Guru uiteraard ook uitgenodigd
    goed plan!!!

    wil niemand discrimineren natuurlijk

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Pim had het anders gedaan, Pim was voor een generaal pardon dat wel.
    Maar niet zo veel mensen en niet vanuit zo'n onduidelijk kabinet wat nog helemaal niets heeft laten zien.
    Aanzuigende werking gata dit krijgen.
    We moeten weer terug naar grens controles en de grenzen moeten in feite gewoon nu dicht dan kan je dit uitvoeren anders niet.



    Hahahahahahahahahahahaaaa!!!!!!
    Weet je wat generaal betekend? Maar dan niet voor zoveel mensen?
    Hahahahahahahahahahaaaaa!!
    Dit onduidelijke kabinet heeft meer laten zien dan Fortuyn ooit!
    Hahahahahahahahahhaaaa!
    De aanzuigende werking ontstaat als jij je neus snuit, je hersens willen er dan ook uit, simpele!


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Voor de liefhebbers.

    Het land van 1 miljoen moslims.. het land van nuchtere politici .. met z'n allen uitkeringen trekken... halal vlees bij de AH .. Het land waar niemand zich laat gaan behalve als ze wat tekort komen.. dan barst opeens het stadion los.. geen doel dat blijft meer heilig..
    Het land wars van betutteling.. aan de thee bij incidenten...
    Mohammed op nr 1 van de meest voorkomende namen.. Groenteman berooft door marokkanen...
    1 miljoen moslims op dat hele kleine stukje aarde... die schrijf je geen respect meer voor die blijven in hun eigen "waarde..."

    *copyright Richi78*
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Hahahahahahahahahahahaaaa!!!!!!
    Weet je wat generaal betekend? Maar dan niet voor zoveel mensen?
    Hahahahahahahahahahaaaaa!!
    Dit onduidelijke kabinet heeft meer laten zien dan Fortuyn ooit!
    Hahahahahahahahahhaaaa!
    De aanzuigende werking ontstaat als jij je neus snuit, je hersens willen er dan ook uit, simpele!
    We zullen het wel zien over 3,5 jaar (of eerder) bij de verkiezingen, hoe groot de PVV wordt.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Het land van 1 miljoen moslims.. het land van nuchtere politici .. met z'n allen uitkeringen trekken... halal vlees bij de AH .. Het land waar niemand zich laat gaan behalve als ze wat tekort komen.. dan barst opeens het stadion los.. geen doel dat blijft meer heilig..
    Het land wars van betutteling.. aan de thee bij incidenten...
    Mohammed op nr 1 van de meest voorkomende namen.. Groenteman berooft door marokkanen...
    1 miljoen moslims op dat hele kleine stukje aarde... die schrijf je geen respect meer voor die blijven in hun eigen "waarde..."

    *copyright Richi78*
    Het is maar goed dat de Indonesiers geen Nederlanders meer wilden zijn, anders was Nederland het grootste Moslimland op Aarde geweest...

    En laat Nederland dan het menselijk licht in de duisternis zijn, dat anderen het niet op kunnen brengen wil niet zeggen dat wij ons tot het zelfde niveau moeten verlagen...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Super om te horen! Ik heb ook een maatje dat met deze problemen kampte! Ik zal hem asap vragen of hij hier ook onder valt! Hoop het echt van harte!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ow en wat betreft Guru.. Stop feeding the trolls.. Seriously guys..
    Volgens mij ligt die vent elke keer weer dubbel om de reacties die ie uitlokt
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    eh Mickey, noemde je me nu zojuist een troll?
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Super om te horen! Ik heb ook een maatje dat met deze problemen kampte! Ik zal hem asap vragen of hij hier ook onder valt! Hoop het echt van harte!
    Als hij voor 1 april 2001 een asiel heeft ingediend wel waarschijnlijk en bijv. 1 mei 2001 niet.
    Hoe eerlijk kan je zijn, PVDA?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Uiteindelijk redeneer je als een verongelijkt klein kind Guru: onredelijk, gefrustreerd, zonder kennis van zaken en als iemand je wijst op de zwakte van je argumenten val je terug op zwakteboden als "dat zeg ik niet/dat staat er niet". De paradox is dat jij in je fanatisme net zo blind bent voor de rede als je eigen grootste vijand: de streng gelovige moslim. Tragisch. Voor mij ben je een schertsfiguur, zoals alle fanaten.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb niet gezegd dat iedere asielzoeker een crimineel is, ik heb wel de kosten erbij gezet wat betreft het gedeelte wat wel crimineel is.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik heb niet gezegd dat iedere asielzoeker een crimineel is, ik heb wel de kosten erbij gezet wat betreft het gedeelte wat wel crimineel is.



    Eerlijke vraag: ken jij persoonlijk één (1) asielzoeker?
    Eerlijk antwoord:


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ja en dat is geen crimineel.
    Ik weet wel iets meer dan jij over de hele gang van zaken.
    Ik werk bij Justitie weet je nog?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    En dat jij bij Justitie werkt betekent iets? Voor zover ik weet kun je daar net zo goed als schoonmaker werken.... Dus verlicht mij/ons eens met jou enorme op ervaringen gebaseerde kennis.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ja en dat is geen crimineel.
    Ik weet wel iets meer dan jij over de hele gang van zaken.
    Ik werk bij Justitie weet je nog?
    Yep, maar niet wat je er doet.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gewoon MBO niveau dus de functie schoonmaker is het in ieder geval niet.
    Ik laat mij voor de rest niet uit wat ik wel en wat ik niet doe, dat gaat niemand wat aan, zeker niet mensen op een forum die ik persoonlijk niet ken.
    Lijkt mij logisch of niet?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    tja... je kunt ook degene zijn die het papierwerk op orde brengt... (als in spullen uit het archief halen en terugstoppen voor de hogere ambtenaren dus) daar is wel mbo niveau voor nodig...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Daarnaast is voor ander intern beleid ook mbo'ers nodig... de technische dienst bv... kun je lekker knutselen met kapotte lampjes.. en werk je alsnog bij justitie
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik heb gewoon MBO niveau dus de functie schoonmaker is het in ieder geval niet.
    Ik laat mij voor de rest niet uit wat ik wel en wat ik niet doe, dat gaat niemand wat aan, zeker niet mensen op een forum die ik persoonlijk niet ken.
    Lijkt mij logisch of niet?
    Ik vind het in ieder geval niet logisch. Je hebt het (constant) over het feit dat je bij justitie werkt om je argumenten kracht bij te zetten. Dan lijkt het mij juist logisch wanneer je er ook even bij vertelt wat je daar nou eigenlijk doet.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Hardwerkende mensen die hier een tijdje zijn mogen van mij blijven, vind ik terecht, maar criminelen, tuig en figuren die tegen alles zijn wat Nederland voorsteld mogen van mij oppleuren

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik vind het in ieder geval niet logisch. Je hebt het (constant) over het feit dat je bij justitie werkt om je argumenten kracht bij te zetten. Dan lijkt het mij juist logisch wanneer je er ook even bij vertelt wat je daar nou eigenlijk doet.
    Ik ben ook meer of min werkzaam voor justitie, ben namelijk donateur van Centraal Bureau Incasso te Leeuwarden

  25. #50
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Ik ben ook meer of min werkzaam voor justitie, ben namelijk donateur van Centraal Bureau Incasso te Leeuwarden

    COLLEGA!!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •