MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Att. Guru: belangrijk nieuws!

    ROTTERDAMSE HAVEN HALAL-PROOF

    De Rotterdamse haven heeft in Kuala Lumpur een halal-certificaat ontvangen. De haven is hiermee de eerste Europese haven waar producten kunnen worden gedistribueerd die voldoen aan islamitische religieuze wetten.

    VVD-burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam liet dat vandaag vanuit de Maleisische hoofdstad weten. Opstelten is in Maleisië op uitnodiging van het World Islamic Economic Forum (WIEF). Hij heeft daar gesproken over de aanpak van de arbeidsmarkt in Rotterdam. In het gevolg van de burgemeester was een delegatie van het Rotterdamse Havenbedrijf aanwezig.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    En wat voor producten zijn dat dan? Schapen? kettinkjes? of zijn het maagden? Tafelkleedjes?

    En hoe doen ze dat dan? stoppen ze een imam in een container? of varen ze een andere route door de halal zee? Of gebruiken ze kranen die met de kop naar mekka staan?


  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    En wat voor producten zijn dat dan? Schapen? kettinkjes? of zijn het maagden? Tafelkleedjes?

    En hoe doen ze dat dan? stoppen ze een imam in een container? of varen ze een andere route door de halal zee? Of gebruiken ze kranen die met de kop naar mekka staan?
    Ik heb gehoord dat het is omdat alle zeelui die in Rotterdam komen verplicht besneden worden bij aankomst in de haven en omdat de Euromast is omgebouwd tot minaret. Samen met de recente bekering van Ivo Opstelten (nieuwe naam: Muhammed Ivo al-Stelti) tot het islamitisch geloof maakt dit dat Rotterdam nu de nr.1 doorvoerhaven van halal-frikandellen in de wereld is. Allah zij geprezen! Allah Akbar!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    En wat voor producten zijn dat dan? Schapen? kettinkjes? of zijn het maagden? Tafelkleedjes?

    En hoe doen ze dat dan? stoppen ze een imam in een container? of varen ze een andere route door de halal zee? Of gebruiken ze kranen die met de kop naar mekka staan?

    Hahaha, kappuh nou!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Hahaha, kappuh nou!
    Ik denk gooi alle grappen er in een keer maar uit dan hebben we dat al gehad


  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil niet weten wat halal is, en wat het inhoudt.
    Het is beste dat ik als drager van de nederlandse nationaliteit, mij daar verre van afhoudt.
    Een cordon sanitaire, het is er niet, het bestaat niet en het niet erkennen.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Of je word overspannen, of je zuipt je helemaal vol voordat je achter de PC kruipt, maar je word steeds waziger......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    ROTTERDAMSE HAVEN HALAL-PROOF


    De Rotterdamse haven heeft in Kuala Lumpur een halal-certificaat ontvangen. De haven is hiermee de eerste Europese haven waar producten kunnen worden gedistribueerd die voldoen aan islamitische religieuze wetten.
    Wow de "Rotterdammers" zullen wel trots zijn hierop

  9. #9
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Reps voor post 2 en 3
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •