Results 1 to 20 of 20

Default Van Marwijk trainer van Feyenoord?

'Van Marwijk opnieuw gepolst door Feyenoord'

AMSTERDAM - Feyenoord heeft Bert van Marwijk gepolst als mogelijke nieuwe trainer. De Rotterdamse club benaderde de 55-jarige oefenmeester eerder al om de ploeg door de play-offs te loodsen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag.

Van Marwijk stond tussen 2000 en 2004 al aan het roer bij Feyenoord, waarmee hij in 2002 de Uefa Cup won.
    De Rotterdammers zijn op zoek naar een geschikte kandidaat nadat Co Adriaanse vorige week bedankte voor de eer.
    Van Marwijk, die in december werd ontslagen bij Borussia Dortmund, zit momenteel zonder club. Eerder werd de Deventenaar in verband gebracht met Roda JC en VfL Wolfsburg.
    Advertentie door Mixfight.nl

Lijkt me toch niet echt een goede oplossing...

Hij is zo'n beetje de best overgebleven optie.
    Ga maar na,Sollieds komt niet,Adriaanse komt niet,Jol komt niet,Hiddink komt niet,Stevens komt niet en ook Been wil niet eens meer.
    Dan blijft er niet veel meer over en ben ik inmiddels al zo ver dat ze hem maar heel snel aan moeten trekken,voordat ook hij niet meer wil en wij volgend seizoen met Foeke Booy opgescheept zitten.
    Want dat het een Nederlandse trainer moet worden is me wel duidelijk althans Nederlands sprekend.

Foeke Booy moet je koste wat kost vermijden

Misschien wil Ruud Gullit nog wel

Adriaanse komt misschien toch wel...

FEYENOORD SPREEKT MET BERT VAN MARWIJK

Feyenoord is momenteel in gesprek met Bert van Marwijk over de functie van hoofdtrainer bij de club. Vandaag hadden financieel directeur Onno Jacobs en technisch manager Peter Bosz namens Feyenoord voor de tweede maal een persoonlijk onderhoud met Van Marwijk die al eerder van 2000 tot 2004 als trainer aan de Rotterdammers was verbonden. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup.

Zowel Feyenoord als de 55-jarige Van Marwijk, die als laatste werkzaam was als trainer van Borussia Dortmund, bestempelden de gesprekken als ‘bijzonder positief’. Alvorens beide partijen tot een definitieve overeenstemming komen, dienen echter nog een aantal belangrijke zaken te worden geregeld. Feyenoord verwacht op korte termijn meer mededelingen te kunnen doen over de contacten met Bert van Marwijk.

Ja dus,Bertje komt dan toch voor twee seizoenen.....

Van Marwijk nieuwe trainer Feyenoord

ROTTERDAM - Feyenoord en trainer Bert van Marwijk (55) zijn het eens over een tweejarig contract. Later deze middag maakt de Rotterdamse ploeg het nieuws officieel bekend.
    Bert van Marwijk als Feyenoord-trainer met de UEFA Cup. FOTO ANP
    Bert van Marwijk. FOTO REUTERS
    Bert van Marwijk: ,,Ik heb met meerdere kandidaat-spelers voor Feyenoord contact gezocht." FOTO PICS UNITED/ERIC VERHOEVEN
    vorige afbeelding 1 / 3 volgende

Van Marwijk, geboren in Deventer, heeft tot nu toe drie clubs in het professionale voetbal onder zijn hoede gehad. Na zijn eerdere periode bij Feyenoord (2000-2004) werkte hij alleen in de Bundesliga bij Dortmund, voor die tijd bij Fortuna Sittard. Als speler was de linksbuiten actief bij Go Ahead Eagles, AZ, MVV en Fortuna.

Na het vertrek van Erwin Koeman, enkele weken geleden, stelde Feyenoord voor de play-offs de Poolse bondscoach Leo Beenhakker als ad interim aan. Onder 'Don Leo' slaagde de club er niet in Europees voetbal af te dwingen. Voor de langere termijn probeerden de Rotterdammers vervolgens Co Adriaanse te contracteren. De oud-trainer van onder andere Ajax en AZ bedankte echter voor de eer.

Van Marwijk wordt maandag om 13.00 uur gepresenteerd in De Kuip. Hij begint op zaterdag 7 juli aan zijn tweede periode als hoofdtrainer bij de Rotterdamse club.

Dat zijn natuurlijk prachtige foto's.....
    Ik hoop alleen dat hij het waar weet te maken,ik heb zo mijn bedenkingen.

Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Hij is zo'n beetje de best overgebleven optie.
    Ga maar na,Sollieds komt niet,Adriaanse komt niet,Jol komt niet,Hiddink komt niet,Stevens komt niet en ook Been wil niet eens meer.
    Dan blijft er niet veel meer over en ben ik inmiddels al zo ver dat ze hem maar heel snel aan moeten trekken,voordat ook hij niet meer wil en wij volgend seizoen met Foeke Booy opgescheept zitten.
    Want dat het een Nederlandse trainer moet worden is me wel duidelijk althans Nederlands sprekend.
    Ik vind nog steeds de beste optie Bosz eruit en van Hanegem erin, snap niet waarom daar niet op is aangestuurd vanuit de supporters
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

Dat zijn natuurlijk prachtige foto's.....
    Ik hoop alleen dat hij het waar weet te maken,ik heb zo mijn bedenkingen.
    Ik ook.. Maar de kans dat Makaay komt word wel groter !
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

Quote Originally Posted by Dennis View Post
    Ik vind nog steeds de beste optie Bosz eruit en van Hanegem erin, snap niet waarom daar niet op is aangestuurd vanuit de supporters
    Omdat Willem eigenlijk ook geen geschikte trainer is,en ik weet ook wel dat hij drie prijzen pakte in drie jaar.
    Maar ik weet ook nog dat hij het 'ik mag je gehalte' op een dusdanige manier toepast dat er een gerede kans bestaat dat niet de beste spelers zullen spelen.
    Dat heeft het verleden met Willem namelijk óók uitgewezen.
    Ik heb Willem héél erg hoog zitten en zou als ik moest kiezen tussen Bert en Willem misschien ok wel met Willem doorwillen,maar in eerste instantie was zowel Bert als Willem geen eerste keus,bij lange na niet zelfs.
    Ik denk dat na Willem's 'gezeur' in zijn columns hij eigenlijk zelf de deur dicht heeft gegooid.
    Maargoed,het is Bert geworden en ik ben inmiddels al zover dat ik er razend blij mee ben,en dat had ik drie jaar geleden echt niet voor mogelijk gehouden,een kinderhand is tegenwoordig snel gevult in rotjeknor.

Hier nog een aardig artikel over de heren in het Maasgebouw en hoe zij denken Feyenoord er weer bovenop te helpen,ik moet zeggen dat ik toch wel weer iets van vertrouwen begin te krijgen:

http://www.ad.nl/sport/article1437909.ece

Osu en goede zaak dat Bert van Marwijk terug is in de kuip die zegt teminste waar het opstaat recht voor de raap is geen blad voor de mond heeft die zijn hart op de tong heeft en man met ballen

sportgreets

jan

" De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Ik heb een heel andere mening dat Shihan Jan. Ik vind van Marwijk namelijk een enorme kwibus zonder ballen.

ook al heeft hij dortmund met topspelers verneukt, tis toch een redelijk goede trainer. de enige die volgens mij in de laatste 10 jaar iets gehaald heeft met feyenoord, of beenhakker zit daar ook nog bij

op de vot dermit

Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Osu en goede zaak dat Bert van Marwijk terug is in de kuip die zegt teminste waar het opstaat recht voor de raap is geen blad voor de mond heeft die zijn hart op de tong heeft en man met ballen

sportgreets

jan

Ik wou dat ik je gelijk kon geven,dan was namelijk mijn twijfel onterecht geweest.....

Quote Originally Posted by harryg View Post
    Ik heb een heel andere mening dat Shihan Jan. Ik vind van Marwijk namelijk een enorme kwibus zonder ballen.
    Osu Shihan harry ik zat op antwoord tewachten je hebt helemaaaaaaaaaaaal
    gelijkharry ik wou even wat los maken het is en wegloper die Bert van marwijk ik bedoel het tegen overgestelde juist , en ik moet eerlijk wezen voetbal interseert mij niet geen kloten heel toevallig dat ik en keer kijk naar voetbal die trainers zijn zeikers nog erger dan de spelers . martial -art- budo kyokushin dat is mijn levensweg .

sportgroeten jan

osu

Ik wou dat ik je gelijk kon geven,dan was namelijk mijn twijfel onterecht geweest.....
    Osu je twijfel is terecht .

sportgroeten jan

osu

Osu Shihan Jan,

LOL. Hahahah daar was ik dus even ingetuimd... Ik dacht al dat kan Jan toch niet menen!

Osu,

Harry

Tags for this Thread

Bookmarks