MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: ???

Voters
34. You may not vote on this poll
  • Beast of the East

    1 2,94%
  • Balans Fight Night

    2 5,88%
  • SLAMM

    12 35,29%
  • Beatdown

    1 2,94%
  • Gentlemen Promotions

    18 52,94%
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default Wie volgt....????

    Er zijn de afgelopen jaren een aantal gala's geweest en ook nieuwe promoters bijgekomen. We weten allemaal wel dat Simon Rutz promoter nr. 1 was, maar welke van onderstaande promoters zullen hem in de toekomst van zijn troon kunnen afstoten?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    One luv

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    simon rutz promotor nummer 1??????

    Promotor vind 1 vind ik de man achter GEntlemanpromotions.

    BEast of the east en SLamm.....

    Allemaal mensen die de sport echt promoten... niet alleen grote evenementen opzetten....

    Rutz heeft natuurlijk super evenementen aangevuld met de rest.(ja ja behalve het K-1 gebeuren), maar moet het daarbij voor 3/4 van zijn eigen team en jongens hebben..

    GEntleman fightnight,Slamm en beast of the East doen het sportwereld breed in mijn ogene.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Absoluut Gentlemen en daarna volgt Slamm
    Ik weet niet of de jongens van 2h2h nog plannen hebben maar die behoren ook tot de top promotors
    Ik vind alleen dat er te weinig echte MMA gala's zijn in Nederland, Shooto is altijd top en 2h2h

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Rings is ook altijd top.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik mis Ultimate Glory

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    2h2h is top, Ahoy vorig jaar was super.
    Rutz is wel goed, maar gewoon groots en de enige die K-1 neer zet in NL,alleen qua partijen vorig jaar vond ik het zwaar tegenvallen.
    Slamm en Gentlemen zijn de beste gala's die gegeven worden, niet alleen qua line-up maar ook qua aankleding.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    IDD RING zijn ook altijd hele vette gala`s...

    BEtreft de MMA gala`s denk ik dat shooto wat betreft sfeer en matchmaking zeker ook een topper is..


    eigenlijk hebben we wel vreselijk veel mooie dingen in NL zeg...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Absoluut Gentlemen en daarna volgt Slamm
    Ik weet niet of de jongens van 2h2h nog plannen hebben maar die behoren ook tot de top promotors
    Ik vind alleen dat er te weinig echte MMA gala's zijn in Nederland, Shooto is altijd top en 2h2h
    x 100!!! Echt dood en dood zonde dat er zo weinig MMA te zien is de laatste tijd op de verschillende gala's!!!
    RINGS was hierin ook altijd een topper... Zijn ook al bijna full muay thai gala's aan het worden.

    Verder ogen de gala's de laatste jaren alleen maar spectaculairder, het publiek wordt zeker een avond vermaakt met hoogstaande partijen maar ook het hele gebeuren er om heen wordt steeds groter en professioneler!!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Er dient inderdaad weer een promoter (naast Shooto) op te staan die het aandurft om een volledige MMA line-up aan te bieden. Blijf het toch eeuwig zonde vinden. Overal in de wereld (behalve Thailand en Frankrijk) is MMA booming, maar in Nederland lijken we wel weer terug te gaan naar het veilige Muay Thai....

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Er dient inderdaad weer een promoter (naast Shooto) op te staan die het aandurft om een volledige MMA line-up aan te bieden. Blijf het toch eeuwig zonde vinden. Overal in de wereld (behalve Thailand en Frankrijk) is MMA booming, maar in Nederland lijken we wel weer terug te gaan naar het veilige Muay Thai....
    En als hoofdpartij Danial vs Hunter. deze 2 mannen wil ik heel graag tegenover elkaar zien vechten.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik mis een organisatie met een octagon

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Gentlemanpromotions!
    Viel mij overgens in Tilburg op dat Simon Rutz niet bepaald populair is onder veel Muay Thai liefhebbers....ik ken zelfs jongens die op vrijwel ieder,wat groter, gala te vinden zijn maar die krijgen ze die Arena zelfs niet ingeslagen...

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ik mis idd Shooto aka Ultimate Glory. Die galas hebben voor de fan het meeste te bieden. Beste regels voor MMA in nederland.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    maar in Nederland lijken we wel weer terug te gaan naar het veilige Muay Thai....
    Was maar waar jeru! Bijna niemand durft het echte muaythai aan. Zelde verhaal als wat jij zegt over het MMA is het met het echte muaythai. Ook overal in de wereld vechten ze op die regels en is het hot maar in Holland hebben we alerlei bndjes met eigen aangepaste regels.

    Voor mij staat de shooto organisatie en slamm voor de promotors die niet alleen topgala's bieden maar ook ergens voor staan. shooto timmert aan de weg om het MMA hier groot te maken en Slamm voor het echte muaythai.

    Vindt deze twee ook altijd de gala's hebben met de meeste echte fans en beste sfeer.

    Moet zeggen dat afgelopen zaterdag gentlemen promotions ook geweldig was en ik elke seconde genoten heb.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Was maar waar jeru! Bijna niemand durft het echte muaythai aan. Zelde verhaal als wat jij zegt over het MMA is het met het echte muaythai. Ook overal in de wereld vechten ze op die regels en is het hot maar in Holland hebben we alerlei bndjes met eigen aangepaste regels.
    Ik bedoel ook eigenlijk het veilige stand up vechten (laten we het maar op Thaiboksen houden).

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Gentleman

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    ik heb wel eens gelezen dat mma ook in thailand flink in de groei is. er zijn in ieder geval wel kampen waar naast muay thai ook grappling/ mma wordt gegeven

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij kan er in Nederland wel weer eens geëxperimenteerd worden met een gala met alleen MMA... Lekker grote namen en wat nationale toppers, zoals Slamm bv voor het muay thai doet. Zo'n interland idee vind ik erg leuk. Ik zou er iig sowieso heen gaan!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Zo'n interland idee vind ik erg leuk. Ik zou er iig sowieso heen gaan!
    heeft 2h2h ook gedaan, was top

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Dat was idd top! Al zou ik het wel vet vinden als er eens wat grotere namen op MMA gebied naar Nederland zouden komen. Net zoals Bushido Europe; dat was ondanks wat partijen die niet doorgingen echt top. Ik vond het iig super om gasten als Coleman, Randleman, Aleksander Emelianenko, etc. in het echt aan het werk te zien.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    En als hoofdpartij Danial vs Hunter. deze 2 mannen wil ik heel graag tegenover elkaar zien vechten.
    hey dat is een goed idee. ik ken ze beide en ik weet zeker dat danial of op KO of op submission gaat winnen, kun je een aparte TOPIC van maken, misschien komt er wat van uit???
    misschien in amersfoort in september, hoop dat martijn de jong het gaat regelen, ik zal er speciaal met een grote groep komen.
    maak die topic paspoes

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Nou ja, MT is zo echt hollands
    En MMA lift ook een beetje mee op dat succes. Dus je kan het wel bestempelen als "het veilige Muay Thai", maar zonder dat was MMA ook geen hype geworden. En dat is het nu wel aan het worden.
    En dat verdient de sport ook.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •