MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Yes-R naast subsidie rapper ook verkrachter

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

    Nieuws waar het Mediapark niet op zit te wachten. Want naar nu blijkt heeft een meisje in de pittoreske Spaanse badplaats Salou aangifte gedaan van seksueel misbruik door ten minste twee leden van de crew van Yesser Roshdy. Let op het woord TENMINSTE. De chickieflessers van Yes-R, vooral bekend van de campagne “Wat voor eikel ben jij”, bestaat namelijk uit drie man. Het slachtoffer heeft echter tegen de Spaanse politie verklaard dat ze een relatie had met een van de dope rappers, maar dat ten minste twee andere leden van de crew haar eveneens aan stukken hebben getrokken. Dat betekent dus dat er TENMINSTE drie van de vier over het slachtoffer zijn heen geklapt, maar dat vier waarschijnlijker is. Ofwel de hele crew, inclusief Yes-R heeft de bReEzAh volgesnoten. En dat nieuws komt Hilversum niet goed uit. Yes-R is namelijk vaste oproepkracht wanneer zijn eveneens als knuffelallochtoon te boek staande neefje Ali B. griep heeft. Overigens had het slachtoffer beter moeten weten, getuige de officiële homepage van Yes-R: “ Als je weleens naar een optreden van mij bent geweest, weet je dat Ome Yes-R nooit alleen KOMT! Overal waar ik heen ga neem ik mijn crew mee.” Zoals het hoort, altijd blijven ontkennen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    aha vanavond in DitWasHet NIeuws is Fless-R te gast.
    eens kijken hoe recent die aflevering is..

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Tendentieus stukje. Ze heeft aangifte gedaan, wat dus nog helemaal niet betekent of er iets gebeurd is, laat staan dat Yes R hier verantwoordelijk voor is. Dit is geschreven door iemand met een eigen agenda. Ik zeg niet dat hij het niet gedaan heeft, maar al helemaal niet dat hij het wel gedaan heeft.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ze hadden toch ook een hitje?

    Citaat:

    En we ramperen op die hoer en het geeft geen ene moer want het is Ali (WAT?) en Yess-r (WAT?) en de partySQUAAAaad..

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    op de vloer toch?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    heel objectief stukje moet ik zeggen...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Wie zegt dat zei de waarheid spreekt ? Ik vind het een zware beschuldiging.
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  8. #8
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    zij?
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    vieze aandachts geile groepie.. kreeg zeker dr zin niet om in de volgende clip te komen en nu achteraf maar dit doen.. (laten eerst maar blijken dat er echt wat gebeurt is voordat de conclusies al getrokken worden)
    gebeurt toch vaker met 'artiesten' zoiets?
    Dat Yesr en partysquad is totaal niet mijn ding maar de conclusies worden wel erg snel getrokken mbt dit verhaaltje.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    De hormonen van dat ventje zijn wel behoorlijk op hol geslagen bleek wel uit zijn optreden in 'Dit was het nieuws' gisterenavond.

    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij schuldig is,maar toch.....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •