MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Gent, België
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Question Meningen gevraagd

    Al geruime tijd vraag ik me af hoeveel clubs er gepersonaliseerde kledij hebben. Daarmee bedoel ik dus fight shorts, rashguards, T-shirts tot zelf gloves...
    Nu weet ik ook wel dat er soms kledij aangekocht wordt van bepaalde merken waar clubs dan hun eigen print laten opdrukken of borduren maar ik heb het echt over een eigen ontwerp: model, stiksels, kleurcombinaties...
    De reden van mijn vraag is dat ikzelf voorstander ben van enige vorm van uniformiteit, het creeëren van een eigen identiteit wat ook wel de naambekendheid ten hoede komt en een zekere vorm van "professionalisering" (zwaar woord ) is. Hoe staan jullie hier tegenover?

    Mocht dergelijke kleding in clubverband (lees: beperkte aantallen) aangekocht kunnen worden zouden jullie daar op ingaan of zegt het je helemaal niks?

    Of hebben jullie hier wel oren naar op voorwaarde dat het topkwaliteit betreft én aan betaalbare prijzen?

    Graag jullie onderbouwde meningen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Ik hou daar niet van. Zeker als ik bijv ergens nieuw aankom en er wordt verwacht dat ik kleding met hun ding erop koop. Niet dus.

    Laat mij maar eerst ff lekker mn gang gaan en wie weet daarna.
    Sowieso is het ook gewoon leuk om je eigen ding samen te stellen.
    Je wilt je goed voelen als je sport en voor mij hoort kleding die ik zelf
    vet vindt daarbij, en ook bescherming die ik zelf fijn vindt.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    eigen keuze. als je wedstrijden gaat doen vind ik het wel fijn om een shirt van mn school te dragen, maar ik draag dit alleen omdat ik trots ben op mn school en omdat ik me er fijn bij voel.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Gent, België
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Wou toch nog even verduidelijken dat ik ook niet de recreanten als doelgroep zie, eerder de competitie vechters...

    Als je vecht voor een team dan vind ik uniformiteit, dragen van zelfde kledij, als je naar wedstrijden gaat een deel teamspirit. Ik weet niet hoe het er elders aan toegaat maar hier gaan we samen naar wedstrijden en dragen de meesten training, T-shirt ed van de club. Zowat het "ik ben fier op m'n club, team" gevoel...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Als je met een groep naar een wedstrijd gaat is het wel leuk en gebruikelijk dat je uniform gekleed bent.

    Mike's Gym heeft echt zijn eigen design.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    tja... vaak zijn de design's zo cheap...

    zeker ook als je het hebt over de kleren waarin je vecht heb ik liever gewoon me eigen kleren en als de carriere serieuzer wordt misschien wat laten maken met de club kleuren maar wel iets dat eigen is...

    we zijn geen leger :P
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Gent, België
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Het mag iinderdaad wel geen "vriendelijk verzochte verplichting" worden opgelegd door clubs aan (nieuwe) leden.

    En waarom niet een win-win situatie: club kan tegen democratische prijzen fight wear aankopen en doorverkopen aan de leden, clubkas wordt gespijsd wat dan weer kan resulteren in nieuw trainingsmateriaal ed. en als lid kan je (de nodige) kledij aankopen ver beneden winkelprijzen...

    Of kopen jullie liever die club/team T-shirt of dergelijke niet die je door je club wordt voorgesteld?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •